Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä tyyli keskusteluissa

Vierailija
20.04.2025 |

Yhä lisääntyvässä määrin saa täälläkin lukea rumia kirjoituksia,  ihmisten vastauksia/ kommentteja toisille, kysymyksiin tai muutoin vaan.

Näkee todella rumia kirjoituksia, aikuisilta ihmisiltä.

Miksi se oma paha olo pitää sulloa viestiin jonka tänne kirjoittaa.

Ajattelen et kun posin kautta kirjoittelee tänne niin siitä seuraa hyvää itselle ja muille.

Pieni, kannustava sana voi tuoda toivoa ja iloa surevalle.

Ja se mitä jakaa se heijastuu omaan itseensä jollain tapaa.Mieti siis mitä kirjoitat.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaminen on hyvä tapa purkaa pahaa oloa ulos. Kaikkea mitä  kirjoitetaan ei kannata edes lukea eikä pidä ainakaan ottaa tosissaan ja itseensä.

Vanha kansa huusi onttoon kantoon, eikä laittanut anonyymiä naamiota päälleen ja lähtenyt julkisille paikoille oksentamaan pahaa oloaan. Salaiset päiväkirjat ovat niitä varten.

Vierailija
22/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä niistä paskoista. Mä en vastaa niille. Annan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on huumoripalsta =)

Itse vastailen ihan vaan omaksi huvikseni mahdollisimman tyhmiä kommentteja ja sitten nauran itsekseni kun joku ottaa ne tosissaan.

Teet ilkeyttä saadaksesi vahingoniloa. Vai mitä parempaa hyötyä muka saat? Alennat muita kohottaaksesi itseäsi?

Vierailija
24/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi kysytään niin suomeksi vastataan. Joillekin on pakko paukauttaa suoraan, kun ei muuten mene jakeluun. Onko se sitten epäystävällistä? Minun mielestä ystävällistä nimenomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme