Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää panokaveri

Vierailija
20.04.2025 |

Siis hakusessa olisi panokaveri pelkkään seksiin. En halua mieheltä mitään lemmenloruja vaan tyydytyksen antavaa rentouttavaa seksiä. Vinkkejä siskot. Pitääkö paikkansa vanha sanonta : Tisseillä mies isketään ja pilkulla pidetään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pillulla ei pilkulla. 

Vierailija
2/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai oo tosissas? Mee baariin, sieltä löytyy. Vai pitäisikö löytää joku, joka tulisi toisenkin kerran?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta pitää paikkansa..nyt tekisi pillua mieli todella paljon

Vierailija
4/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai oo tosissas? Mee baariin, sieltä löytyy. Vai pitäisikö löytää joku, joka tulisi toisenkin kerran?

Nimenomaan vakituinen panokaveri.

Ap

Vierailija
5/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

saispa

Vierailija
6/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ! Mä etsin vakkari panoseuraa .

Joppe60

hutrijouni@gmail.com 

kik Sergei53 

Vierailija
7/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AS. Sieltä löytyy kaikille jotain. Itse löytänyt sieltä useita. Mies 48v.

Vierailija
8/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin jo ! 

terkuin Vitjapalli Jockeri

Vierailija
9/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä miehiä. Valkkaa sieltä. Ei luulisi olevan niin vaikeaa.

Vierailija
10/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä miehiä. Valkkaa sieltä. Ei luulisi olevan niin vaikeaa.

Tämä. Tinder ja mitä etsii. Tai menee baariin ja kertoo että hakee vakituista seksiseuraa. Jos ei löydy sinä iltana niin toisena sitten. Kyllä sana leviää.

Vierailija
11/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittaja mutta vaikka maailma on täynnä miehiä niin ihan jokainen ei tykkää ihan jokaisesta, puolin ja toisin. Ja niistäkin jotka haluavat APta painamaan eivät läheskään kaikki saa häntä sängyssä nauttimaan tai ei seksuaaliset kemiat kumminkaan kohtaa.

Vakipanojärjestelyä varten olisi sen miehen syytä myös asua inhimillisen matkan päässä ja aikataulujen ja seksihalujen olla sellaiset että AP saa tarpeeksi seksiä. Ja sitten vielä sekin ettei mies sitten kuitenkin halua suhdetta. Nimim. tuo viimeinen muodostunut itselläni joka kerta ongelmaksi vaikka en ole eläessäni hakenut kuin vakipanojärjestelyä.

Vierailija
12/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko myös peppuun panna? Ja mimmoset tissit sulla on?

Vierailija
13/27 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä asun täällä Vantaalla Kivistössä kuka myös etsii vaki panoa 😉. Mun kanssa tulee helposti juttuun eikä mua tarvii pelätä. Olen luotettava ja rehellinen mies isolla sydämellä ja huumorintajua löytyy. arvo.kristian@gmail.com ota rohkeasti yhteyttä olen 47v mies ja etsin naista vakio pano hommiin 

Vierailija
14/27 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri eriteseksistä kiinnostunutta on vaikea löytää. Itse olen kiinnostunut rankoista eritesekseistä.

Vierailija
15/27 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta löytyy samaa aallonpituudella oleva 58v mies

Vierailija
16/27 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paat silmät kii ja aattelet Pekka Vennamoo, nii alkaa munastas siementä ropiseen!

Ap

Vierailija
17/27 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi. Sellainen jota voi panna aina parin viikon välein.

Vierailija
18/27 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta suositella sokkona, siis ikä, paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen?

Vierailija
19/27 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AS. Sieltä löytyy kaikille jotain. Itse löytänyt sieltä useita. Mies 48v.

Sä sieltä mitään oo löytänyt. Nysäkyrpä. 

Vierailija
20/27 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja mutta vaikka maailma on täynnä miehiä niin ihan jokainen ei tykkää ihan jokaisesta, puolin ja toisin. Ja niistäkin jotka haluavat APta painamaan eivät läheskään kaikki saa häntä sängyssä nauttimaan tai ei seksuaaliset kemiat kumminkaan kohtaa.

Vakipanojärjestelyä varten olisi sen miehen syytä myös asua inhimillisen matkan päässä ja aikataulujen ja seksihalujen olla sellaiset että AP saa tarpeeksi seksiä. Ja sitten vielä sekin ettei mies sitten kuitenkin halua suhdetta. Nimim. tuo viimeinen muodostunut itselläni joka kerta ongelmaksi vaikka en ole eläessäni hakenut kuin vakipanojärjestelyä.

"Vakipanojärjestelyä" v i t t u mikä ääliö siellä kirjoittelemassa. Kunnon luuseri... järjestä ittelles lobotomia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi