Miten löytää panokaveri
Siis hakusessa olisi panokaveri pelkkään seksiin. En halua mieheltä mitään lemmenloruja vaan tyydytyksen antavaa rentouttavaa seksiä. Vinkkejä siskot. Pitääkö paikkansa vanha sanonta : Tisseillä mies isketään ja pilkulla pidetään.
Kommentit (27)
Et kai oo tosissas? Mee baariin, sieltä löytyy. Vai pitäisikö löytää joku, joka tulisi toisenkin kerran?
Sanonta pitää paikkansa..nyt tekisi pillua mieli todella paljon
Vierailija kirjoitti:
Et kai oo tosissas? Mee baariin, sieltä löytyy. Vai pitäisikö löytää joku, joka tulisi toisenkin kerran?
Nimenomaan vakituinen panokaveri.
Ap
AS. Sieltä löytyy kaikille jotain. Itse löytänyt sieltä useita. Mies 48v.
Tulin jo !
terkuin Vitjapalli Jockeri
Maailma on täynnä miehiä. Valkkaa sieltä. Ei luulisi olevan niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä miehiä. Valkkaa sieltä. Ei luulisi olevan niin vaikeaa.
Tämä. Tinder ja mitä etsii. Tai menee baariin ja kertoo että hakee vakituista seksiseuraa. Jos ei löydy sinä iltana niin toisena sitten. Kyllä sana leviää.
En ole aloittaja mutta vaikka maailma on täynnä miehiä niin ihan jokainen ei tykkää ihan jokaisesta, puolin ja toisin. Ja niistäkin jotka haluavat APta painamaan eivät läheskään kaikki saa häntä sängyssä nauttimaan tai ei seksuaaliset kemiat kumminkaan kohtaa.
Vakipanojärjestelyä varten olisi sen miehen syytä myös asua inhimillisen matkan päässä ja aikataulujen ja seksihalujen olla sellaiset että AP saa tarpeeksi seksiä. Ja sitten vielä sekin ettei mies sitten kuitenkin halua suhdetta. Nimim. tuo viimeinen muodostunut itselläni joka kerta ongelmaksi vaikka en ole eläessäni hakenut kuin vakipanojärjestelyä.
Saisiko myös peppuun panna? Ja mimmoset tissit sulla on?
Hei mä asun täällä Vantaalla Kivistössä kuka myös etsii vaki panoa 😉. Mun kanssa tulee helposti juttuun eikä mua tarvii pelätä. Olen luotettava ja rehellinen mies isolla sydämellä ja huumorintajua löytyy. arvo.kristian@gmail.com ota rohkeasti yhteyttä olen 47v mies ja etsin naista vakio pano hommiin
Eri eriteseksistä kiinnostunutta on vaikea löytää. Itse olen kiinnostunut rankoista eritesekseistä.
Turusta löytyy samaa aallonpituudella oleva 58v mies
Paat silmät kii ja aattelet Pekka Vennamoo, nii alkaa munastas siementä ropiseen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi. Sellainen jota voi panna aina parin viikon välein.
Vaikeeta suositella sokkona, siis ikä, paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen?
Vierailija kirjoitti:
AS. Sieltä löytyy kaikille jotain. Itse löytänyt sieltä useita. Mies 48v.
Sä sieltä mitään oo löytänyt. Nysäkyrpä.
Vierailija kirjoitti:
En ole aloittaja mutta vaikka maailma on täynnä miehiä niin ihan jokainen ei tykkää ihan jokaisesta, puolin ja toisin. Ja niistäkin jotka haluavat APta painamaan eivät läheskään kaikki saa häntä sängyssä nauttimaan tai ei seksuaaliset kemiat kumminkaan kohtaa.
Vakipanojärjestelyä varten olisi sen miehen syytä myös asua inhimillisen matkan päässä ja aikataulujen ja seksihalujen olla sellaiset että AP saa tarpeeksi seksiä. Ja sitten vielä sekin ettei mies sitten kuitenkin halua suhdetta. Nimim. tuo viimeinen muodostunut itselläni joka kerta ongelmaksi vaikka en ole eläessäni hakenut kuin vakipanojärjestelyä.
"Vakipanojärjestelyä" v i t t u mikä ääliö siellä kirjoittelemassa. Kunnon luuseri... järjestä ittelles lobotomia.
Siis pillulla ei pilkulla.