Miksi istut tietokoneella lukemassa uutisia ja vauvafoorumia aamusta iltaan?
onko tämä jonkinlainen pakkomielle päästä kommentoimaan ja lukemaan vastauksia, kllo 07 alkaa kommentointi ja moni istuu näissä päivän ja samaan aikaan chateissa, siinä menee päivä + pelatessa pelejä
..kuten mulla 50 v mies
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Koska mies on niin ärsyttävä, ettei huvita tehdä mitään silloin kun hänellä on yhtäaikaa vapaapäivä. Parempi katsoa ruutua ja antaa hänen kiukutella keskenään.
Tämän ongelman ratkaisin jo 20 vuotta sitten. Meillä on omat osoitteet, mutta silti hengaillaan yhdessä. Nytkin tuo mies on täällä yökylässä.
Välillä tietokoneella tuolissa istuen ja välillä sohvalla maaten puhelimella. En aina täällä ole mutta muutamia kertoja päivässä käyn. Siinä välissä teen asioita joista eniten pidän eli katon leffoja ja pelailen.
Varmaan nopeita dopamiineja. Juuri työkaverini kanssa puhuttiin viime viikolla, että on se typerää miten vapaa-ajastamme käytetään niin paljon tuijottamalla ruutuja, kun tuntuu ettei muutakaan jaksa. Vaikka se kaikki muu varmasti virkistäisi paljon enemmän kuin somekeskustelut ja suoratoistopalvelut.
Pakkomielteinen ja huomiohakuinen. Ei kestä erilaisia mielipiteitä.
Ei ole rahaa tehdä mitään muutakaan. Kävin lenkillä aamulla ja näin lintuaran. Käyn sitten vielä iltalenkillä. Töitä saatan tehdä tänään myös, koska on se järkevämpää, kuin palstailu, onpaan ensiviikolla vähemmän tehtävää työaikana.
Pakko päivystää ilmoittamassa väärät mielipiteet asiattomaksi ettei nämä väärät mielipiteet pääsisi leviämään
Pari kertaa viikossa lueskelen tätä palstaa mutten koskaan puolta tuntia kauempaa. Tyhjää hölinää täällä yleensä on. On niin paljon mielenkiintoista tekemistä ja menemistä jotka ovat paljon mielekkäämpiä kuin netti.
Roikun täällä kännykällä, koska välttelen ikävän opiskelutehtävän tekemistä.
Nyt on vähän aikaa, tulin koiran kanssa kahden tunnin lenkiltä ajattelin että voisin vähän aikaa vain istua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelyä. Englanniksi procrastination.
Vitkuttelua.
Oikeasti se on välttelyä.
Vitkuttelu on välttelyä.
Mä makaan iPadin kanssa sängyllä.
Pitäis siivota.
Ei ole muutakaan elämää pilaantuneena ihmisraakileena.
Nautin selaillessani ihmisten typeryyttä.
Sain yllätyspotkut, masentaa ja en jaksa oikein vielä muuta. Kyllä ensi viikolla helpottaa jo.
Olen täällä, koska:
-bebou
-bubba
-ruskean talon menninkäistalkkari
-hopeakettu
-holvikaarten alla tapahtuva saksittelu, jonka aiheuttamat äänet kuuluvat taivaisiin asti
-moniosaajien aiheuttamat rikosuutiset, joita poistellaan täältä ihan kiimoissaan
-edistän tasa-arvoa ilmaisemalla haluni kumpaakin sukupuolta koskevaan pakolliseen (ei siis vapaaehtoiseen) asepalvelukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä, koska:
-bebou
-bubba
-hopeakettu
-holvikaarten alla tapahtuva saksittelu, jonka aiheuttamat äänet kuuluvat taivaisiin asti
-moniosaajien aiheuttamat rikosuutiset, joita poistellaan täältä ihan kiimoissaan
-edistän tasa-arvoa ilmaisemalla haluni kumpaakin sukupuolta koskevaan pakolliseen (ei siis vapaaehtoiseen) asepalvelukseen.
Salamurhasiko Mossad Pekka Siitoinin 2003?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä, koska:
-bebou
-bubba
-hopeakettu
Salamurhasiko Mossad Pekka Siitoinin 2003?
Hän kuoli melko suurella todennäköisyydellä syöpään, mutta hänen asemestaan haudattiin joku toinen mies. Siitoinin ruumiin olinpaikkaa minulla ei oie tiedossa.
Juuri tulin ulkoa, kiva vesisade. Rojahdin nojatuoliin joka on taulutelkkarin edessä jota käytän myös monitorina. Luin päivän uutiset ja tännehän se on sitten tultava käymään. Nykyään täällä ei tosiaan jaksa kuin käydä, on niin tylsäksi muuttunut.
tulin taas tänne. kun kukaan ie kirjoittanut facebook keskusteluihini. kävin toki salilla ja uimassa mutta heti tänne takaisin. vielä on paljon aikaa iltaan sitten klo 19 00 netflix yms päälle ja pari sarjaa
LANDMAN on ollut nyt parhaita sarjoja
Mulle maksetaan siitä, en kyllä muuten jaksaisi.
t: ígor