Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei alkoholia puoleen vuoteen

Vierailija
19.04.2025 |

Olen ollut nyt juomatta tippaakaan 6 kk aikana. Olo on aivan mahtava, ei ole krapuloita, painonhallinta on helpompi, rahaa säästyy enemmän ja en tee mitään mokia enää.

En voi kuin suositella kokeilemaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viimeksi join niin olin ollut 8 kuukautta juomatta alkoholia. Ainoa plussa oli se ettei ollut krapuloita. Mitään muuta hyötyä en siitä saanut. Alkoholi on kyllä surkea päihde.

Vierailija
2/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahasta pulaa, ei tuu krapulaa ja on hyvä fiilis aina juodessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun viimeksi join niin olin ollut 8 kuukautta juomatta alkoholia. Ainoa plussa oli se ettei ollut krapuloita. Mitään muuta hyötyä en siitä saanut. Alkoholi on kyllä surkea päihde.

ruoho on parempaa

Vierailija
4/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ruoho on parempaa

Sata kertaa parempaa ja sattumalta sata kertaa vähemmän haitallista kuin alkoholi.

Vierailija
5/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, tsemppiä onnistumisesta. Pystyisinpä minäkin. Mistä löytyy tukihenkilö jolle soittaa jos ei halua mitään julkista palvelulinjaa, onko olemassa yksittäistä henkilöä joka auttaa kokemuksestaan, pyyteettömästi? Ehkä autan seuraavaa jos pääsen itse irti :)

Vierailija
6/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, tsemppiä onnistumisesta. Pystyisinpä minäkin. Mistä löytyy tukihenkilö jolle soittaa jos ei halua mitään julkista palvelulinjaa, onko olemassa yksittäistä henkilöä joka auttaa kokemuksestaan, pyyteettömästi? Ehkä autan seuraavaa jos pääsen itse irti :)

Ruohon avulla onnistuu helposti.

Vierailija
7/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruohot tms ei ole ratkaisu, typerää puhetta!

Vierailija
8/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruohon avulla onnistuu helposti.

Päihteestä toiseen, melko turhaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä