miksi nuoriso ei kuuntele enää heavyä?
Kommentit (37)
Koska he kuuntelevat Sexmanea yms.
Vierailija kirjoitti:
Nykynuorison mielestä joku ellinoora on kovaa kamaa.
Ellinoora on tätien musiikkia. Ei nuoriso sitä kuuntele. Nuoriso kuuntelee esim. Mirellaa ja Ania
Aivot kasvaneet päähän ja loput ovat sitten vähän eksoottisimmista kulttuureista, joissa on hieman erilaista rytmimusiikkia.
Nuoriso on pilalla ja kuuntelee räppineegerien mölinää.
Olet eksynyt vääriin piireihin. Kysy itseltäsi miksi olet eksynyt pop- ja tanssimusiikin helvettiin?
Hmmm... Ei kukaan?
En tiedä. Itse kuuntelen,mutta lähinnä vanhoja. En tiedä listamusasta mitään. Olen toki 40+
Harvoin etsin/pidän ns uusista bändistä. Mutta tämä oli itselle mukava yllätys:
Siis hyviä kappaleita noilla.
(Tietääköhän nuoriso mikä esim.sonata arctica edes on btw? Itselle sellainen nostalgia bändi)
Kyllä nuoriso tietää Sonata Arctican. Ei ole rakettitiedettä googlata näitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso on pilalla ja kuuntelee räppineegerien mölinää.
Itse kuuntelin nuorena tupaccia. Etc. Sitten kasvoin rockkiin/heavyä.
Silloin suomiräp oli elastinen ja iso h.
Miten niin ei kuuntele? Kyllä Tuskassa viime kesänä oli hyvinkin nuorta porukka paikalla. Ap:n on hyvä opetella, että nuoriso ei ole yhteneväinen massa, jolla on yhteinen musiikkimaku.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoriso tietää Sonata Arctican. Ei ole rakettitiedettä googlata näitä asioita.
Googlata?
Tarkoitin tietämällä,että tietää. En sitä,että pitää googlata. Googlaus ei ole merkki tiedosta.. päinvastoin.
Mun mummo kuunteli heviä. Se oli hänen nuoruutensa musiikkia. Mummo jos olisi elossa niin hän olisi 88v.
Kävi keikoilla kuuntelemassa heviä livenä ympäri maailman.
Sitä en ymmärrä miksi minä kuuntelen hevii. Ehkä koska mummo soitti sitä aina. Hänellä oli aina tapana pistää hyvä hevilevy pyörimään ja polttaa kannabissätkä sitä kuunnellessa. Sitten syötiin räiskäleitä kermavaahdolla ja hillolla. Hienoja muistoja.
Räppi ja heavy ovat täyttä paskaa ja niitä kuuntelevat vain älyllisesti vajaat.
Vierailija kirjoitti:
Sonatan tilu lilusta voidaan kiistellä mitä se on. Purple, van halen, black sabbath, judas priest, iron maiden jne ovat hevi osastoa. Sonata voi olla jotain kevytheviä, taideheviä ihan miten vaan mutta jotain siitä puuttuu. Joku sanoi ettei siinä ole munaa. No minä en tiedä mikä on mutta sonata on ollut sellaista että ei se ärsytä mutta ei se niin nappaa että erikseen laittaisin sitä soimaan.
Ei uskalleta olla enään oma itsensä, pitää mennä lauman mukana.
Vanhemmat soittaneet heille väärää musiikkia niin eivät ole tottuneet siihen ainoaan oikeaan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuorisoon uppoaa Black Sabbath(Ozzy), Judas Priest, Ozzy, Metallica, Megadeth ym. klassikot 70-80-luvulta.
Aika harvassa tänä päivänä on nuoret jotka osaa soittaa ainuttakaan instrumenttia.
Luovuus kuolee pikkuhiljaa.
Pian musiikki pelkkää tekoälyn tuottamaa sekameteliä. Aika lähellä ollaan jo. Sanoitukset pelkkää aivotonta tuubaa.
Kun kaikki pitää olla lightia niin silloin kuunnellaan kevyttä
Vierailija kirjoitti:
Aika harvassa tänä päivänä on nuoret jotka osaa soittaa ainuttakaan instrumenttia.
Luovuus kuolee pikkuhiljaa.
Pian musiikki pelkkää tekoälyn tuottamaa sekameteliä. Aika lähellä ollaan jo. Sanoitukset pelkkää aivotonta tuubaa.
Eipä niitä ennenkään kaikki osanneet soittaa. Olen 1975 syntynyt ja kova hevari kavereideni kanssa 90-luvulla, muttei kukaan meistä soittanut musiikkia itse kuin välttävästi. Enemmän vaan kuunneltiin sitä ja käytiin keikoilla.
Nykynuorison mielestä joku ellinoora on kovaa kamaa.