Nainen, hyvä seksi alkaa orgasmista?
Onko paneskelu parempaa, jos on saanut orgasmin ensin esim. Käsillä tai nuolemalla? Vai säästätkö laukeamisen loppuun?
Eräs exäni nuoli minulle aina ensin orgasmin. Ja kun orkku lähti tulemaan, niin vasta sitten alkoi panemaan. Orkkuni kesti uskomattoman pitkään, ja tulin uudelleen monesti.
Kommentit (9)
Minulla loppuu halut orgasmin jälkeen, en halua enää sekstailla laukeamisen jälkeen, joten orkku kiitos vasta lopuksi.
N38
Saan aina ja monastikkin, vaikka en kyllä pelkällä naimisella. Onneksi on mies joka antaa milloin haluan, ja siten olen hyvin hanakka myös miehelle antamaan kaiken mitä iknä haluaa.
Luin tämän, ja pyysin miestäni äsken nuolemaan minulle ensin orgasmin, ja ottamaan minut heti kun orkkuni tulee. Ei voi muuta sanoa kuin Vau! Jaksoi panna mua jokusen minuutin ennen kuin tuli. Oma orgasmini jatkui koko tuon ajan. On ihana puhkinaitu olo. 😋
Mies ei välitä orgasmistani. Sormeilen itse sen itselleni panon aikana.
Pano tuntuu ihan helvetisti paremmalta orgasmin jälkeen, ah. En halua panon jälkeen että minua alkaa juuri lauennut mies räpeltämään. Saati nuolemaan, jos yleensäkään haluan ikinä suuseksiä niin mielummin erillisenä sessiona. Suuseksistä saatu orgasmi on myös minulla yleensä jotenkin epämiellyttävä.
Toki usein pannaan myös ilman että saan orkkua, pikapanot on jees kunhan olen tarpeeksi kiihottunut ja saan sitten aina jollakin toisella kertaa vaikka kuinka monta miehen sormin ja panossa niin ei niitä pidä laskea tai kirjaa pitää<3
Parasta, kun saa useita orkkuja, eli niin että on jo ihan loppu, ennenkuin mies tunkeutuu sisään ja nai loputkin mehut kropasta. Kylläpä nukuttaa hyvin tuollaisen jälkeen.
Itse en halua ennen yhdyntää orgasmia koska eka orgasmi on aika kovin joten haluan saada sen yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei välitä orgasmistani. Sormeilen itse sen itselleni panon aikana.
Ihanaa omatoimisuutta. Jos et tuota tekisi, jäisit ilman.
Mielellään heti alkuun mutta koska saan niin äärimmäisen harvoin, olen oikeasti tyytyväinen tuli se milloin tahansa. Kunhan tulisi.