Apua, ensitreffit tulossa!!
Jotenkin sitä onnistui matchaamaan yhden ihanan naisen kanssa ja nyt sitä ollaan menossa treffeille kahvilaan ja ehkä jonnekin muuallekin. Auttakaa nyt minua poloista, mitä hyviä keskustelunaiheita olisi? Pitäisikö sitä hankkia vähän kukkia? Miten ylläpidetään luontevaa keskustelua, taikka edes flirttaillaan? Olen muuten ihan pulassa. Minkälaiset vaatteet kannattaisi laittaa päälle?
Kommentit (31)
Mikä asia teitä yhdisti, että mätsäsitte? Siinä yksi keskustelun aihe. Pukeudu sään mukaan. Väkisin turha yrittää flirtata,jos se tulee luonnostaan niin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä asia teitä yhdisti, että mätsäsitte? Siinä yksi keskustelun aihe. Pukeudu sään mukaan. Väkisin turha yrittää flirtata,jos se tulee luonnostaan niin tulee.
Taide, musiikki, harrastukset yhdistivät. Niistä olisi apua, mutta en osaa keskustella hyvin. Olisipa hyvät sosiaaliset kyvyt. -ap
Ihmiset yleensä tykkäävät puhua itsestään. Ole kiinnostunut ja läsnä, kuuntele.
Myöhäistä se on tuossa kohtaa alkaa parantamaan itseään, teet vaan parhaasi ja koita nauttia!
Vierailija kirjoitti:
Miten voi vaikuttaa enemmän siltä, että on läsnä ja kuuntelee? Totta kai teen noita mutta en välttämättä vaikuta siltä, koska saatan vältellä katsekontaktia ja en hymähtele sillä tavalla millä yleensä pitäisi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Myöhäistä se on tuossa kohtaa alkaa parantamaan itseään, teet vaan parhaasi ja koita nauttia!
Toivottavasti en vaikuta inhottavalta. -ap
Kysyt vauva-palstalta jutunaiheita?
Peru treffit.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt vauva-palstalta jutunaiheita?
Peru treffit.
Miksi? -ap
Noin yleisesti ihmisten kanssa oleminen opettaa ihmisten kanssa olemista. Ehkä sitten katsekontaktikin helpompi. Vrt. jos jännittää puhelimella soittamista, sitä pitää vaan tehdä, ja siihen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi vaikuttaa enemmän siltä, että on läsnä ja kuuntelee? Totta kai teen noita mutta en välttämättä vaikuta siltä, koska saatan vältellä katsekontaktia ja en hymähtele sillä tavalla millä yleensä pitäisi. -ap
Taas tällainen trollialoitus...
Vierailija kirjoitti:
Noin yleisesti ihmisten kanssa oleminen opettaa ihmisten kanssa olemista. Ehkä sitten katsekontaktikin helpompi. Vrt. jos jännittää puhelimella soittamista, sitä pitää vaan tehdä, ja siihen tottuu.
Olen joka päivä ihmisten kanssa, mutta sosiaalisuus silti ontuu varsinkin tuntemattomien kanssa. Katsekontakti vaan tuntuu ihmisten kanssa välillä sietämättömältä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tällainen trollialoitus...
Miten niin trollialoitus? Olen ihan tosissani. Miksi trollaisin tällaisesta asiasta? Pyysin vain neuvoja ensitreffeille. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joka päivä ihmisten kanssa, mutta sosiaalisuus silti ontuu varsinkin tuntemattomien kanssa. Katsekontakti vaan tuntuu ihmisten kanssa välillä sietämättömältä. -ap
Sitten pitää harjoitella tuntemattomien ihmisten kanssa olemista! Siihenkin oppii. Esim. työn kautta tullut itselleni tosi luontevaksi.
Relax man :) Menee miten menee, omalla painollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaikuttaisit inhottavalta jos et ole inhottava?
Ensitreffeillä miehen kannattaa yrittää päästää pöksyihin ja ainakin koskettelemalla osoittaa haluavansa päästä lähempään kanssakäymiseen. Muuten joudut helposti friendzonelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää harjoitella tuntemattomien ihmisten kanssa olemista! Siihenkin oppii. Esim. työn kautta tullut itselleni tosi luontevaksi.
Saa nähdä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaikuttaisit inhottavalta jos et ole inhottava?
Minusta tuntuu välillä, että muut eivät tykkää minusta esim. hiljaisuuteni tai ulkonäköni takia. Joka kerta kun käyn vaikka kaupassa, tuntuu siltä kuin kaikki katsoisivat minua vihaisesti. -ap
kannattaa vetää ensin lärvit nii sitte sujuu keskustelut niin että huhhuh