6 minuutia Putinin tulitauon alkuun. Veikkauksia kuinka kauan kestää
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ukraina rikkoo tulitaukoa puoleen yöhön mennessä. Se on selvä merkki siitä, että Zelenski ei halua rauhaa.
Ok, eli siis putilisko on käskenyt tekemään jonkun näytösluontoisen lavastuksen tähän liittyen.
- Mitä tulee Putinin seuraavaan yritykseen leikkiä ihmishengillä, ilmahälytys leviää nyt Ukrainassa. Kello 17.15. venäläiset hyökkäyslennokit havaittiin ilmatilassamme. Ukrainan ilmapuolustus ja lentokoneet ovat jo aloittaneet toimet puolustautuakseen. Shahedit taivaallamme ovat Putinin todellinen asenne pääsiäiseen ja ihmisten henkiin.
Että se siitä. Putler vain yrittää huijata, pommitukset ovat parhaillaan menossa.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kansa on rauhaa rakastava kansa!
Venäjän kansa on isänmaataan rakastava kansa!
...Ja Venäjän kansa on Jumalaa rakastava kansa!
venäjän kansa on natsikansa.
Venäjä kusettaa. Tykittää saman tien siviili kohteisiin jonka jälkeen väittää kirkkain silmin että Ukrainana lavastaa ja teki iskut itse. Ja Trump uskoo sen kaiken lisäksi että Ukraina lavastaa venäjää syylliseksi. Sano vaan mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä kusettaa. Tykittää saman tien siviili kohteisiin jonka jälkeen väittää kirkkain silmin että Ukrainana lavastaa ja teki iskut itse. Ja Trump uskoo sen kaiken lisäksi että Ukraina lavastaa venäjää syylliseksi. Sano vaan mun sanoneen.
Droonit ovat parhaillaan ilmassa Ukrainan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen lastasivat pommikoneita useampia, eiköhän ne yöllä viimeistään taas Ukrainaa pommita
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ukrainan presidentti ei käske joukkojaan laskemaan aseitaan? Pitkittää vain siviilien kärsimystä. Kiova on hävinnyt tämän sodan!
venäjä on hävinnyt 3 päivää kestävän sotilaallisen erikoisoperaationsa jo 2 vuotta sitten mutta Putler ei vaan tajua sitä vieläkään eikä välitä kopeekankaan vertaa pyckistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ukraina tuota tule noudattamaan kuten ei myöskään minsk sopimuksia. Yöllä ukraina pommittaa siviilikohteita ja syyttää siitä venäjää.
venäjän droonit ovat parhaillaan ilmassa ja niitä torjutaan. Kohteena Ukrainan siviilit, on siinä Iigorilla pokkaa selittää tällaista soopaa kun tilanne on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Loppui ennenkuin alkoikaan
Niin arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan 3 tuntia
Vielä tänään lentää pommeja siviilien päälle
Jemenissä lensi jo jenkkien pommeja siviilien päälle, tappaen 80 ihmistä. Gazassa on jenkkien pommit tappaneet jo yli 60 000 naista ja lasta.
Fake.news, koska trumpester on suuri johtaja ja rauhanmies, joka ei koskaan aloits mitään sotia, hyökkäyksiä ym
/S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan 3 tuntia
Jemenissä lensi jo jenkkien pommeja siviilien päälle, tappaen 80 ihmistä. Gazassa on jenkkien pommit tappaneet jo yli 60 000 naista ja lasta.
Fake.news, koska trumpester on suuri johtaja ja rauhanmies, joka ei koskaan aloits mitään sotia, hyökkäyksiä ym
/S
Aivan. Ihan muuten vain pommittaa Jemenissä, kun haluaa näyttää miltä sivistys näyttää.
No oliko teistä yhtä hauska pränkki kuin Putinista?
Putin puhui humanitaarisesta. Paraskin puhuja, Haagin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan 3 tuntia
/S
Aivan. Ihan muuten vain pommittaa Jemenissä, kun haluaa näyttää miltä sivistys näyttää.
Ei pommittaisi sekuntiakaan jos venäjän kätyri Iran ei veisi sinne ohjuksia ja drooneja jolla koettaa estää maailman merikaupan josta iso osa kulkee muuten tänne Eurooppaan...
paranohvi pettää aina.se on nähty jo moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kansa on rauhaa rakastava kansa!
Venäjän kansa on isänmaataan rakastava kansa!
...Ja Venäjän kansa on Jumalaa rakastava kansa!
venäjän kansa on natsikansa.
Tänään oli lehdessä koko aukeaman juttu kuinka päiväkodissa leikitään leppoisia sotaleikkejä univormuihin pukeutuneena. 15 vuoden kuluttua ovat kuin 12. SS-panssaridivisioonan jugend-soldaatit.
Tyylipuhdasta fasismia, tai kaalimaan kohdalla rusismia.
Loppui ennenkuin alkoikaan