Oletteko Temu-uskovaiset koskaan miettineet
miksi ostamanne tavarat ovat niin riemastuttavan halpoja? Jokaisella ostamallanne tavaralla tuette Kiinan kommunistipuolueen harjoittamaa kansanmurhaa. Sadat tuhannet uiguurit on viety pakkotyöhön tehtaisiin orjiksi, joten esim. palkkakustannukset on nolla.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Jokohan tää jatkuva ulina Temusta alkais jo riittää.
Ei ennen kun suomalaiset lopettavat temu käytön ja ostaa minun kaupan kautta ne samat tuotteet!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Olen itse sitä mieltä, että niin kauan kuin joku on vähätuloinen niin Temusta tilaaminen on ihan ok. Sieltä kun opiskelija saa 6kpl vaatteita samaan aikaan, kun Suomesta saisi samalla hinnalla 1-2. Mulla on ensimmäistä kertaa 10v vaatteita mistä valita, eikä tarvitse käyttää samaa 3 eri paitaa joka viikko.
Kumpi on tärkeämpi: ihmishenki vai teepaita?
Kämppä kyselemässä siellä kiinassa paljonko ne väittävät suomalaisten elämästä....
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähentääkö mahdollisia epäkohtia jos tuotteen ostaa täältä kymmenkertaiseen hintaan? Tai jos se pienikin tulo viedään työntekijältä. Ei taida sossu ruokkia Kiinassa.
Mikä tulo pakkotyöläisellä on? Kupillinen riisiä ja makuupaikka tehtaan nurkassa.
Minkälainen vajaa luulee että kaikki ovat jotain pakkotyöläisiä Kiinassa?? Siellä temun tehtailla on kyllä ihan taviskiinalaisiakin töissä. Tajuatteko miten paljon populaa tuossa maassa asuu?
Eipä ketään uiguurien tilanne kiinnostanut kun minä pidin asiaa äänessä 10 vuotta sitten, temun varjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan tää jatkuva ulina Temusta alkais jo riittää.
Ei ennen kun suomalaiset lopettavat temu käytön ja ostaa minun kaupan kautta ne samat tuotteet!!!
Sun kauppa voi mun puolesta mennä konkkaan. Ai niin hyvä kun muistutit nyt pitää taas tehdä uusi Temu tilaus
Nämä temusta nillittävät kuulostavat todella lapsellisille samoine kliseineen. Taitavat olla maailmanhalaaja teinejä.
Tokmannin ja vaikka Kärkkäisen tietyt tavarat ovat olleet aivan samaa laatua kuin Temussa joten tuskimpa tehdään millään erillisellä laatu-linjalla lol. Jotkut halvemmat Suomessa myytävät kodinkoneetkin ovat haisseet ihan kiinamuoville. Ja gasp, niissä oli se pyhä CE-merkintä.
Todistakaa, että uiguurin on Temussa myyvien kauppiaden tehtaissa töissä
Itse kyllä välttelen kiinapaskaa. Niistähän saa syövän. Eivät menisi TUKESiltä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä temusta nillittävät kuulostavat todella lapsellisille samoine kliseineen. Taitavat olla maailmanhalaaja teinejä.
Tokmannin ja vaikka Kärkkäisen tietyt tavarat ovat olleet aivan samaa laatua kuin Temussa joten tuskimpa tehdään millään erillisellä laatu-linjalla lol. Jotkut halvemmat Suomessa myytävät kodinkoneetkin ovat haisseet ihan kiinamuoville. Ja gasp, niissä oli se pyhä CE-merkintä.
Ovat tiktok sukupolvee
Miksi temusta tilaaminen ei ole ok mutta suomalaisesta verkkokaupasta tilattu "made in China" tuote 300% katteella tilattu tuote on ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää herra Tokmanni.
Niin. Tämä asiahan ei ole yhtä tärkeä kuin esim persereijästä puhuminen. Mutta kun halvalla saa niin mitäs 11 miljoonan uiguurin elämästä.
Aivan, couln't care less
Vierailija kirjoitti:
Miksi temusta tilaaminen ei ole ok mutta suomalaisesta verkkokaupasta tilattu "made in China" tuote 300% katteella tilattu tuote on ok?
Tuli vähän ylimääräisiä sanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähentääkö mahdollisia epäkohtia jos tuotteen ostaa täältä kymmenkertaiseen hintaan? Tai jos se pienikin tulo viedään työntekijältä. Ei taida sossu ruokkia Kiinassa.
Mikä tulo pakkotyöläisellä on? Kupillinen riisiä ja makuupaikka tehtaan nurkassa.
Minkälainen vajaa luulee että kaikki ovat jotain pakkotyöläisiä Kiinassa?? Siellä temun tehtailla on kyllä ihan taviskiinalaisiakin töissä. Tajuatteko miten paljon populaa tuossa maassa asuu?
Ei temulla ole tehtaita. Se on KAUPPAPAIKKA ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Typerää Woke-jengiä. Itse ghostaan ne välittömästi ja teen tilauksen Temulle.
"miksi ostamanne tavarat ovat niin riemastuttavan halpoja? Jokaisella ostamallanne tavaralla tuette Kiinan kommunistipuolueen harjoittamaa kansanmurhaa. Sadat tuhannet uiguurit on viety pakkotyöhön tehtaisiin orjiksi, joten esim. palkkakustannukset on nolla."
Samaa tapahtuu Suomessa, sitä vaan kutsutaan kuntouttavaksi työtoiminnaksi.
Jotain räkänokka trolliteinejä taas vauhdissa, luultavasti sinitukkia ja blm-hulluja. Tällä kertaa eksoottiset uikuttavat uiguurit suojelun kohteena koska ovat hiiiirveä katoava vähemmistö--vaikka kantasuomalaisia on puolet vähemmän lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kaikenlaista ja sitten teen normaalisti suuren Temu-tilauksen.
Olisihan se kaunista jos ihmisellä olisi periaatteita ja jos ymmärtäisi hyvän ja pahan väliltä. Ottaisi katseen pois edes hetkeksi omasta navasta.
Täsmälleen saman tuotteen (ainakin elektroniikan kohdalla) saat Suomesta ostettua moninkertaisesti kalliimmalla kun Kiinasta (Temusta) tilaamalla. Tämän tiedän koska olen ollut sisäänostajana eräässä suuressa suomalaisessa elektroniikkayhtiössä jossa tilattiin suurin piirtein kaikki Kiinasta.
Kannattaa katsoa videoita tubesta, jossa joku tilannut ja tutkii laatua, aitoutta jne.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa videoita tubesta, jossa joku tilannut ja tutkii laatua, aitoutta jne.
Temussa ja muissa vastaavissa kauppapaikoissa on myynnissä varmaan satojatuhansia tuotteita. Löytyykö niistä kaikista video vai meinaatko, että kun katsot yhden videon se koskee kaikkia muitakin?
Minua ei kiinnosta pätkääkään mikään uiguurit ja puiguurit, meillä ei ole minkäänlaista sidettä tuohon kansaan. Uiguureja pelkästään Kiinassa 11 miljoonaa. Suomalaisia alle 5 miljoonaa..eikä ketään kiinnosta vaikka olemme häviämässä ja maatamme uudisasutetaan. Vähän perspektiiviä asioihin.