Naiset, miksi pihtaatte
Kommentit (21)
En ole koskaan varsinaisesti pihdannut. Yhden miehen kohdalla kyllä kieltäydyin täysin seksistä lopulta kun se oli niin huonoa. Asiasta puhuminen oli yhtä tyhjän kanssa, aina "unohtui" kaikki. Ainoa mikä toimi oli lopettaa seksi kokonaan. ...Ja lopulta jättää mies koska ei hän sitten yrittänyt ollenkaan kun minua olisi pitänyt huomioida.
Luulen että pihtaamisen taustalla on puolin ja toisin eli myös miehillä kyse jonkinlaisesta epärehellisyydestä jos seksi loppuu. Ei siis ilkeyttään valehdella että seksi haluttaa tai muka tulisi vielä joskus kuvioihin. Ei vain voida haluta (tai ei haluta kumppanin kanssa samanlaista tai läheskään yhtä paljon) eikä uskalleta puhua asiasta koska se voisi johtaa eroon. Tai vähintäänkin siihen ettei puoliso hyväksy tai kuuntele.
Toki on ihmisiä jotka eivät vain sovi yhteen , en minä esimerkiksi ole ollut "haluton" kuin tuossa yhdessä mainitsemassani suhteessa missä seksi oli niin paskaa että vessanpesu tai uusien talvikenkien valintakin muuttuu kiinnostavaksi siihen verraten.
Pihtaaminen tulee kuvioihin viimeistään kun naisen vaihdevuodet alkavat. Himot (libido) vähenee naisilla vuosi vuodelta, koska pääasialliset naishormonien lähteet, munarakkulat, vähenevät ovulaatio ovulaatiolta, kunnes loppuvat, ja vagina lakkaa reagoimatta siten kuin se reagoi naisilla joilla seksuaalinen funktio vielä on toiminnassa.
Massiivisessa tutkimuksessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project ' seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
LÄHDE: Ilmainen, katso ainakin himograafi joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo 8 vuotta ennen menopaussia, Figure 1: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext
Tylsistyn suhteissa mieheen. Saan kummaa nautintoa siitä, että olen kylmä enkä toteuta mitään toiveita ja pihtaan. Voisin kyllä, koska mitään omituisia pyyntöjä ei ole ollut. On kivaa olla vallassa. Luulen, että en ole ainoa.
Koska reikäset bokserit ja perseelle läpsiminen yms.ällöjutut ei varsinaisesti sytytä.
Koska ette ole enää miehekkäitä, eikä teillä seiso kunnolla.
N40
Vierailija kirjoitti:
Koska reikäset bokserit ja perseelle läpsiminen yms.ällöjutut ei varsinaisesti sytytä.
Perseelle läpsiminen kiihottaa jokaista todellista naista. Ei tietenkään niin kovat, että veri lentää. Mutta kunnon läimäytys joka jättää punaisen jäljen saa pilluun kovasti tunnetta.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseelle läpsiminen kiihottaa jokaista todellista naista. Ei tietenkään niin kovat, että veri lentää. Mutta kunnon läimäytys joka jättää punaisen jäljen saa pilluun kovasti tunnetta.
N30
Kaikkien sellaisten naisten tavara kastuu tai kostuu, jotka jo ovat seksuaalisia sekä ovat vielä seksuaalisia. Tiedätkö miksi siten 100% varmuudella aina tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Eri, mutta älä jaksa :/
Itse kiihotun ihan kunnon piiskaamisesta niin että jää moneksi päiväksi jäljet, mutta on ihan helppo kuvitella ettei kaikki tykkää läpsimisestä.
Varsinkaan jos on joku oma juttu kesken ja jo muutenkin välit väljähtänyt reikäkalsarimieheen joka ei selvästikään kuuntele sitä naistaan
koska seksi ei kiinnosta, omat sormet on parhautta, paljon parempaa kun seksi, ei se paneminen tunnu oikeen miltään.
Vierailija kirjoitti:
koska seksi ei kiinnosta, omat sormet on parhautta, paljon parempaa kun seksi, ei se paneminen tunnu oikeen miltään.
Hm... mulla taas sormet ei tunnu miltään ja parisuhde- tai 100% luotettavaa fwbmiestä ei oo vielä löytynyt. Uskon että tuntuma olisi ihan erilainen, hyvällä tavalla siis :)
En ole koskaan pihdannut, päinvastoin miehillä on aina isot panomiehen puheet ja sitten todellisuudessa haluavat kerran viikossa lauantaisin saunan jälkeen että minä panen heitä.
Koska sinä käyt toistuvasti vieraissa, ei ole halua antaa sinulle. Tahtooko joku muu komea +30 mies tyydyttää minut? Leivon pullaa jos olet kiltisti
Xo Aminaminami
Miehet miksi ette avaa lompakoitanne?
Vierailija kirjoitti:
Pihtaaminen tulee kuvioihin viimeistään kun naisen vaihdevuodet alkavat. Himot (libido) vähenee naisilla vuosi vuodelta, koska pääasialliset naishormonien lähteet, munarakkulat, vähenevät ovulaatio ovulaatiolta, kunnes loppuvat, ja vagina lakkaa reagoimatta siten kuin se reagoi naisilla joilla seksuaalinen funktio vielä on toiminnassa.
Massiivisessa tutkimuksessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project ' seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
LÄHDE: Ilmainen, katso ainakin himograafi joka osoittaa naisen libido
Tänä ikana vois hyvin kutsua teitä kirjanoppineiksi, farisealaiset! Ei kaikki mitä kirjoissa lukee ole totta. Liaäkai, ihmisiä ei voi massoittan tuomita yhteen pinoon. Eivät kaikki miehetkään ole raiskureita, tai impotentteja.
Naisten haluat riippuvat niin monista tekijöistä ettei rajaakaan. Ja yksi tärkeimmistä on se itse mies. Jos on miehenä sellainen, joka vaan hyppää niskaan ja alkaa panemaan, noh tarviiko sanoa mitään.
Sitten on niitä, jotka oikeasti ajattelevaat naistakin, ja tekevät mitä nainen haluaa. En jaksa enempää jauhaa, jokainen älyää tai ei mitä tarkoitan.
Miehet, miksi pihtaatte?
Aviomieheni ei ole halunnut seksiä 2,5 vuoteen.
Määrittele pihtaaminen? Se että ei halua seksiä ei ole pihtaamista. Jos joutuu harjoittamaan seksiä haluamattaan, eli ilman suostumusta, kyseessä on raískaus, ei pihtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pihdannut, päinvastoin miehillä on aina isot panomiehen puheet ja sitten todellisuudessa haluavat kerran viikossa lauantaisin saunan jälkeen että minä panen heitä.
Tämä 😔
Siis olen etsimällä etsinyt että mies olisi suht dominoiva ja haluaisi seksiä PÄIVITTÄIN. Aina on suuret puheet että vaikka kahdesti päivässä ja saat sellaiset kyydit ettet uskokaan.
Ja jos alussa nyt sitten onkin niitä hurjia kyytejä (lue: ihan peruspanoa ja joo ihan kivaa seksiä kai) niin äkkiä se lässähtää ja mies haluaa puhua suhteessa tunteistaan ja työstressistään ja että selkää rapsutetaan ja hartioita hierotaan. Sitten seksiä aletaan pyytää jollain pelkurimaisella vihjailulla ja vonkailulla ja kehutaan miten paljon kivempaa on kun MINÄ otan ohjat ja teen kyselemättä, argh.
Joo teen mielelläni aloitteen kyllä välillä ja olen rohkea ja reipas, mutta heti kun ollaan jossain suhteessa niin kaikki lässähtää miehen puolelta. Täytyy varmaan jos jatkossa jaksan etsiä seuraa niin pitää pelkkinä panotapaamisina. Ja joo tiedän että moni nainen juuri haluaisi tuollaisen tunteista puhuvan ja läheisyyden seksin ohi priorisoivan pehmonallen mutta minä en 😭
En pihtaa enkä ole parisuhteessa. Seksiä mulla on vakipanon kanssa.