Mulla on ikävä mun lasta, mutta hän ei suostu tulemaan mun luokse, jos hänen pikkuveli on kotona
Koska välit ovat niin tulehtuneet. Mulla on niin kova ikävä :( voin nähdä häntä ainoastaan kaupungilla, kotiin hän ei suostu tulemaan. Haluaisin niin kovasti taas nähdä. On ikävä.
Kommentit (26)
Eikö pikkuveli ole ikinä poissa kotoa? Sisarusten välillä voi olla oikeita vakavia rikoksia, väkivaltaa tai seksuaalista ahdistelua. Ole varovainen, ettet ota rikoksentekijän puolta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pikkuveli on tehnyt?
Ei tule ollenkaan toimeen mun vanhimman pojan kanssa, vaikka heillä ikäeroa 2.5 vuotta. On todella kateellinen isoveljelleen, kun veli saa isältään kalliimpia puhelimia jne kuin mitä me pystytään ostamaan. Ei se ole missään nimessä isoveljen syy, mutta täällä tuli niin isot tappelut yhteen väliin ja nuorempi rikkoi vanhemman tavaroita ja yritti lyödä, että meidän oli pakko hetkeksi järjestää niin että vanhempi muutti isälleen. Nyt ei enää suostu edes käymään täällä..
Ap
Juu, älkää ikinä suosiko toista lasta tavaroilla tai muutenkaan, miksi ei voi olla tasapuolinen molemmille?
Vierailija kirjoitti:
Eikö pikkuveli ole ikinä poissa kotoa? Sisarusten välillä voi olla oikeita vakavia rikoksia, väkivaltaa tai seksuaalista ahdistelua. Ole varovainen, ettet ota rikoksentekijän puolta.
On tietysti välillä kavereilla mutta ei niin pitkiä aikoja, että ehtisin viettää esikoisen kanssa laatuaikaa. Esikoinen on tehnyt hyvin selväksi että tähän kotiin hän ei tule.
Ap
Siis se kiusaaja sai jäädä kotiin ja toinen häädettiin pois? Ihme, että edes puhuu sinulle enää.
Minkä ikäisistä lapsista kyse? Miksi annoitte pikkuveljen kiusata isoveljeä, että pistäneet kiusaamiselle stoppia ja kiusaajaa kuriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule ollenkaan toimeen mun vanhimman pojan kanssa, vaikka heillä ikäeroa 2.5 vuotta. On todella kateellinen isoveljelleen, kun veli saa isältään kalliimpia puhelimia jne kuin mitä me pystytään ostamaan. Ei se ole missään nimessä isoveljen syy, mutta täällä tuli niin isot tappelut yhteen väliin ja nuorempi rikkoi vanhemman tavaroita ja yritti lyödä, että meidän oli pakko hetkeksi järjestää niin että vanhempi muutti isälleen. Nyt ei enää suostu edes käymään täällä..
Ap
Voi juma.lauta. Annoit nuiremman rikkoa isoveljen tavaroita ja olla väkivaltainen ja rankaisit tästä uhria lähettämällä hänet pois.
Toivon ettei isoveli ole koskaan enää tekemisissä pikkuveljensä eikä sun kanssa.
Hyysäät rikollista ja rankaisit uhria.
Kaikista ei ole vanhemmiksi ja sä kuulut niihin.
Hyi.
Meidän lapsilla on ikäeroa 2 v 3 kk. Lapsina tappelivat kovasti, mutta nuorina ja aikuisina ovat bestikset. Ovat ristiin lastensa kummeina jne. Olemme olleet aina tasapuolisia, ovat jo saaneet yhtä paljon ennakkoperintöjä.
Eivät ne lasten riidat kestä kuin hetken.
Onko isä molempien poikien isä? Miksi suosii vanhempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No en tulisi minäkään, jos ensin rikottaisi tavaroita, lyötäisi ja sitten vielä äiti häätää pois. Häpeä itseäsi! Eikö sitä saa..rin pikkuveljeä saa kuriin? Yksinkertaisesti noin ei käyttäydytä!!!!!
Mulla kaksi poikaa. Ikäero 2,5 vuotta. Olivat ylimmät ystävät jo lapsina.
Nyt nuoria aikuisia, ja edelleen ylimmät ystävät. Huolehtivat toisistaan, kunnioittavat ja viihtyvät yhdessä.
Mutta aina,siis aina oltiin täysin tasapuolisia molemmille. Emme suosineet toista, toisen kustannuksella.
Pikkunujakat kuului lapsena asiaan, mutta ei eivät hajoittaneet toistensa tavaroita, eivätkä olleet väkivaltaisia. Aina puolustivat myös toisiaan.
Olet kohdellut niin väärin vanhempaa lastasi, että tekee pahaa hänen puolesta.
Sua en sääli pätkääkään, sitä mitä tilasit.
Toivon vanhemmalle pojalle kaikkea hyvää jatkossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä pikkuveljen isä tähän kaikkeen sanoo? Miten hän isän auktoriteetillaan puuttui asiaan? Vai katseliko sivusta?
Anna lapsen olla. Itse olet sopan keittänyt, niin on tyytyminen tilanteeseen. Olisit laittanut nuoremman lapsesi kuriin.
Oletko pyytänyt isoveljeltä anteeksi? Onko pikkuveljen toimintaan puututtu kunnolla, tullut rangaistuksia, käyty perheneuvolassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko näillä siis eri isä?
Niin makaa kuin petaa. Haaremeissa on kaikenlaisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaksi poikaa. Ikäero 2,5 vuotta. Olivat ylimmät ystävät jo lapsina.
Nyt nuoria aikuisia, ja edelleen ylimmät ystävät. Huolehtivat toisistaan, kunnioittavat ja viihtyvät yhdessä.
Mutta aina,siis aina oltiin täysin tasapuolisia molemmille. Emme suosineet toista, toisen kustannuksella.
Pikkunujakat kuului lapsena asiaan, mutta ei eivät hajoittaneet toistensa tavaroita, eivätkä olleet väkivaltaisia. Aina puolustivat myös toisiaan.
Olet kohdellut niin väärin vanhempaa lastasi, että tekee pahaa hänen puolesta.
Sua en sääli pätkääkään, sitä mitä tilasit.
Toivon vanhemmalle pojalle kaikkea hyvää jatkossa
Ihan perusjuttuja uusperheessä ja kun ns. saman pesueen lapsilla on eri isejä ja äitejä sekä sukulaisia niin tuohon se menee.
Laita se nuorempi, häiriintynyt lapsesi koulukotiin, niin vanhempi lapsesi voi asua kotonaan luonasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli siis te käytännössä heititte vanhemman pihalle kodistaan ettei teidän tarvi nuorempaa komentaa ettei hänelle tule paha mieli ja nyt kitiset miksi vanhempi ei käy edes kylässä. Ihan itse olet tämän tilanteen aiheuttanut suosimalla ja puolustamalla nuorempaa joka toimi todellakin väärin.
-eri