Olen vela, eli oletteko sitä mieltä että olen itsekäs!?
Jos olisin hankkinut lapsen, olisin joutunut tekemään sen itsellisenä, koska kumppania ei ole. Ulkonäkö ja ujo luonne eivät ole houkutelleet ketään seurustelukumppaniksi, joten yksin ollaan - varmaan hamaan loppuun. Lapsi olisi siis joutunut kasvamaan ilman isää/ toista vanhempaa.
Lisäksi olisin suurella todennäköisyydellä joutunut monin tavoin taloudellisesti turvautumaan yhteiskunnan apuun, koska hoitoalalla nämä palkat on mitä on, ja yhden ihmisen palkalla ei paljon juhlita.
Lisäksi kärsin kroonisista sairauksista (mm. allergioista), jotka haittaavat elämää ja hyvin todennäköisesti periytyvät.
Neljänneksi, minulla on todella pieni suku, lapsuusperhe (vanhemmat, sisarus) asuu kaukana ja ystäväpiiri on myös yhden käden sormilla laskettavissa. Turvaverkostot ovat siis hyvin huterat.
Oletteko tosiaan sitä mieltä, että olen itsekäs kun en hanki lapsia tässä tilanteessa?
Koska omasta mielestäni se on epäitsekkäin teko, jonka olen koskaan tehnyt.
Kommentit (26)
Ei siinä ole yhtään mitään epäitsekästä. Traagistahan se on sinulle. Tiedät kyllä sen.
Pyllistelen ja miehet jättää yhteystietonsa ja tekee tarjouksen
Ap
Laitoin spermat suusta vulvaan. Aina kuin otin suihin. Mies ei halua lasta. On rikas ja suhteessa. On aika maksaa
Tilin luominen on turvallista ja täysin ilmaista.
Valitse kansikuvasi ja profiilikuvasi erittäin huolellisesti, sillä ne ovat ensimmäiset asiat, jotka seuraajat näkevät.
Tilisi ei ole pakko olla maksullinen. Tämä myös tiedoksi kaikille käyttäjille. Vink vink. Jotkut pyytävät vain "tehtävistä" palkkion. Jos olet kuitenkin päättänyt tehdä tilistäsi maksullisen, sinun on asetettava tilaushinta ja lisättävä maksutietosi.
Ylläpidä läheistä suhdetta seuraajiin ja anna heidän tuntea itsensä erityiseksi. Lukekaa profiilissanne saamanne kommentit ja vastatkaa niihin. Osallistu keskusteluihin seuraajiesi kanssa ja näytä heille, että he ovat sinulle tärkeitä ja että välität heistä. Yritä myös vastata fanien yksityisviesteihin (DM) niin usein kuin mahdollista. Mitä läheisemmäksi seuraajasi tuntevat itsensä, sitä helpompi heidän on tilata OnlyFans-sivusi, maksaa yksinoikeussisällöstä ja antaa sinulle vinkkejä. 💕
Voit myös tehdä kyselyn kysy fanien mielipidettä siitä, mitä julkaisette. Kysy heiltä, mitä sisältöä he haluaisivat nähdä sivullasi. Näin voit saada uusia ideoita valokuviin ja videoihin, kommunikoida seuraajiesi kanssa ja luoda läheisen suhteen heihin. Elämän tekeminen on myös hyvä tapa luoda yhteys OnlyFansin tilaajiin, kehittää seurantaa ja saada heiltä vinkkejä.
Mä olen taas velaton!