Petänkö miestäni jos salaa tyydytän itseni vaikka käsin ? Onko käteni siis salarakas ?
Kommentit (13)
Mielestäni sinun pitäisi viimeistään siinä tapauklsessa kertoa miehellesi, jos se on nainen.. Silloinhan seksuaalinen suuntautumisesi on joatin muuta kuin miehesi olettaa.. Oletko miettinyt kolmen kimppaa? =)
Käsi poikki vaan! Laita vielä toinenkin, ettet vaan siirry siihen.
Meillä mies kyseli kerran, että saako hän käyttää kättä pitkällä työmatkalla vai suutunko minä!!!???? Katoin monttu auki, että ihan vapaasti vaan :D Mieluummin käsi kuin vieras.
JSSAP
Miehesi on tunne köyhä törppö kun ei huolehti sinun seksuaalisista tarpeista...
JOS kampaat itse tukkasi niin huoraat kampaajasi selän takana!
Mutta miten mä selitän sen käden poikkaisun ? -ap-
on sinulla oikeus rakastajaan... turha on kättä rangaista miehen laiminlyönneistä
7:aika paha huolehtia jos mies sattuu olemaan vaikka työmatkalla. Munkin ois pitäny tossa keväällä kuukaus pantata kun mies kävi vaan kääntymäsä kotona reissujen välillä.
sitten olen kusessa jos jäljelle jäävä käsi viettelee mut !
-ap-
että voi naida sinua päivät pitkät....
katkaise kättä, hanki käsiraudat ja miehesi sitten avaa ne töistä tullessaan.. Tekeekö kätesi huorin myös miehesi kanssa? =)
mistäs tiedät mitä käsipeliä miehesi harrastaa vaikkapa viattomilla vessareissuilla, selkäsi takana. Näkyykö miehesi käsissä mitään merkkejä (rakkoja tms.), hupeneeko käsivoidepurkki tavallista nopeammin ...
ap jolla ehkä salarakas