Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saat veronpalautuksia vai tuliko mätkyt?

Vierailija
19.04.2025 |

Oliko tiedossa vai tuliko yllätyksenä? 

Paljonko saat veronpalautuksia vai tuliko mätkyt?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan 766 euroa. Olen säästänyt rahaa sähköpyörään ja veronpalaituksista menee 450 euroa sähköpyörä pudjettiin. Loppuvuodesta ostan sähköpyörän.

Vierailija
22/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13000€ tulee palautusta ja selityksenä se, että olen metsänomistaja, joka käyttää vähennyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siis ole huomanneet että veroprosenttia pystyy muuttamaan molempiin suuntiin ihan koska tahansa helposti netissä,on turha lainata rahaa valtiolle?

Vierailija
24/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätkyjä tulee kun myin osakkeita. Mutta tämä oli tiedossa.

Vierailija
25/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutkin aina lokakuussa, onko veroprosentti oikein, kun otan kaikki tulot ja vähennykset huomioon. Sitten tilaan loppuvuodeksi uuden verokortin, jossa kaikki on otettu huomioon. Näin ei tule palautuksia eikä mätkyjä kuin korkeintaan satasen verran.

En ihan ymmärrä niitä, jotka maksavat liikaa ennakonpidätyksiä ja ovat sitten ilahtuneita, kun saavat suuret palautukset seuraavan vuoden elo-joulukuussa. 

Vierailija
26/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätkyjä tulee reilu 200 euroa. Teen päivätyöni lisäksi epäsäännöllistä keikkatyötä, niin tulojen arvioiminen tarkkaan on hankalaa.

Vierailija
27/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä ihan kiva tietää mutta puhelin on niin vanha johon ei ole tullut enää pitkään aikaan päivityksiä niin verkkopankkitunnukset ei toimi ja ulosotto on sitä mieltä että ei suomessa tarvi puhelinta tai tietokonetta elämiseen ja verottaja ei suostu lähettämään paperisia veroilmoituksia niin minulle ei ole mahdollisuutta tietää saanko mätkyjä vai palautuksia. Ja kun asuu oikkukylässä niin julkisia tietokoneita ei ole ja julkista liikennettä ei ole että pääsisin matkustamaan viereisiin kaupunkeihin julkisille tietokoneille. Ja kun oikein mieleistelee ja nuoleskelee niin ulosotto jättää vähän alle lain määräämää suojaosuuden niin rahat ei riitä taksilla matkustamiseen

Paperiversio lähetetään kyllä, jos ei ole ottanut käyttöön Suomi.fi -viestejä. Eri asia on postin kulku. Paperiversio tulee huhtikuun aikana. 

En ole ottanut käyttöön vaan se on jollain ihmeellä minulle huijattu/pakotettu eikä sitä enää pysty vaihtamaan pois kun se kerran on minulle saatu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän