Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää mikä idea on omakotitaloalueissa?

Vierailija
19.04.2025 |

Niin että omakotitaloja on vieri vieressä? Eikö tuo ole ehkä hirvein asumismuoto? Omakotitalon ja pihan huoltohommat, mutta ei mitään yksityisyyttä. Paineet esim nurmikonleikkuusta kun mitä naapurit ajattelee jos vähän pitkäksi pääsee. Ja miten siinä pihalla voi rentoutua? En menisi tuollaisella alueella kesällä aamutakissa pihakeinuun juomaan kahvia. Johan sieltä kurkkisi monta silmäparia vähän joka suunnasta. Itse asun mielellään omakotitalossa, mutta eikö sen tarkoitus ole juurikin oma rauha? Jos ei kaipaa yksityisyyttä, eikö ole paljon helpompi asua kerros- tai rivitalossa? 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli järkytys joskus kun alettiin etsiä taloa, ja mies halusi talon jostain okt-alueelta 😅 olen samaa mieltä kuin ap, että ei mitään järkeä. Onneksi satuttiin saamaan vuokralle talo maalta, 3 km lähimpään naapuriin. Mieskin tajusi okt-asumisen idean 😄 Nyt sitten asutaan omassa talossa maalla.

Vierailija
42/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa jos menet istumaan keskelle pihaa bikinit päällä kahvin kanssa niin naapurit katsoo ettö mitä hittoa tuo tekee,eikö sillä ole parveketta. Omakotitalossa pensasaita estää naapuria näkemästä.

Kerrostalossa ei voi pestä pyykkiä yhdeksältä illalla tai kohta tulee heippalappua.

Omakotitalossa voi istua iltaa,kuunnella musiikkia ja puhua kovemmin ilman että joku tulee valittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ideaa. Asuttiin ok-talossa omalla tontilla. Lasten jalkapallopeli kohdistettiin juuri ostettuun meidän autoon, joka oli tontillamme. Hiekkainen pallo pomppasi toistuvasti autostamme. Huomautin asiasta, että eikö sitä palloa voisi pelata toiseen suuntaan. Vastauksena, että siirtäkää autonne muualle meidän tontilla. Vieraat eivät saaneet parkkeerata kadun varteen, koska jalkopallopeli. Lisäksi uhkailtiin, että meille voidaan tehdä ihan mitä vaan. Että, sellaista omakotialueella...