Aloitin ketodieetti eilen
En saa mitenkään kiloja putoamaan. Olin neljä viikkoa täysin ilman sokeriherkkuja eikä mitään tapahtunut. Kasvot on turvoksissa ja olo paksu. Painoindeksi 32 ja hirveä makkara vyötäröllä. Näin keski-ikäisenä ei painon pudotus ole helppoa.
Yksi päivä takana ketoa, ja vaaka näytti - 400g. Silmäluomet on edelleen turvoksissa. Ensimmäisenä odotan sitä, että nuo turvotukset lähtisi. Sen jälkeen saa tuo makkara sulaa. Rasvakahvilla aloitin tämän päivän. Lounas on karjalanpaistia salaatilla ja iltapalaksi ehkä pieni pala ketopizzaa.
Onko muita ketolla nyt tai oletteko olleet?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ketolla joulusta alkaen. Mutta kaikenkaikkiaan eri vhh versioilla yhtäjaksoisesti yli kymmenen vuotta, taitaa tulla ko 15 v tänä vuonna täyteen. Hengissä, vaikka minun piti asiantuntijoiden mielestä kuolla sydäriin jo vuosia sitten. Lapsetkin kasvaneet vhh:lla vaikka yhden Ursulan mielestä ne olis pitänyt ottaa huostaan. Hyvässä kunnossa, terveitä ja hoikkia ovat kaikesta huolimatta.
Tuo huostapelleil on kyllä ihan hirveää suomessa. Kun on ylhäältä päin päätetty kuinka paljon väestöä pitää kurmuuttaa, riistää ja r aiskta eikä hyvät ihmiset suostu näihin rooleihin tietenkään, niin sitten ne tekijätkin ovat sitä hirveimmästä hirveintä sakkia, jotka ovat itsessään painajainen toisille ilman ammattiaankin. En uskaltaisi synnyttää suomen lainsäädäntöön.
No joo, mutta mitä ketoon tulee niin nuorempana tuli ketoiltua ja kyllähän se paino putosi. Jossakin vaiheessa alkaa toki tulemaan mielenterveysongelmia, jos laihtuu liian pitkälle, eli siinä vaiheessa tuo sitten takaisin niitä hiilareita jossakin fiksussa muodossa.
Hyvä sääntö se, ettei syö samalla ruualla lihaa ja hiilareita, helpottaa ruuansulatusta. Niin ja älä myöskään juo ruualla, se laimentaa vatsahappoja, vaan pitkin päivää. Ennen ruokaa ja ruuan jälkeen tauko juomisessa
2kk olin carnivorella ja seborroinen ekseema hävis kokonaan ja suolisto rupes toimimaan, mulla toki päinvastainen onglema että painoa pitäisi saada lisää kun niin laiha oon.
Olen jo lähes wanha mutta aloitin marraskuun toinen päivä omanlaiseni laihdutuskuurin. Jouluun mennessä oli 8 kg pudonnut ja nyt tämän vuoden puolella tähän päivään mennessä lisää 10 kg. Verikokeet otettiin tämän kuun alussa ja kaikki arvot hyviä, ei tartte ottaa pillereitä. Vihanneskeitoilla (ei sosekeittoja) laihduttelin ja vain kaksi siivua näkkileipää päivässä, vähän kanaa kerran viikossa samoin kuin kalaa, jättimäisiä salaatteja lisäksi (vain vihreitä salaatteja) ja ilman mitään juustoja ym. yksi hedelmä päivässä. Sokerit kaikki pois. Vettä ja kahvia juomina. Ei ainakaan nälkä päässyt koskaan yllättämään. Nyt olen jo tottunut ja paino on lähes normaali, vielä 5 kg pitää lähteä.
Naapuri, 58 v. mies, laihdutti kolmessa kuukaudessa 10 kg ketodietillä. Oli kyllä tarkka dietiistään koko ajan ja nyt on jo puoli vuotta saanut pidettyä painonsa siinä mihin laihdutti.
Ketolla joulusta alkaen. Mutta kaikenkaikkiaan eri vhh versioilla yhtäjaksoisesti yli kymmenen vuotta, taitaa tulla ko 15 v tänä vuonna täyteen. Hengissä, vaikka minun piti asiantuntijoiden mielestä kuolla sydäriin jo vuosia sitten. Lapsetkin kasvaneet vhh:lla vaikka yhden Ursulan mielestä ne olis pitänyt ottaa huostaan. Hyvässä kunnossa, terveitä ja hoikkia ovat kaikesta huolimatta.