Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soimaako pettävillä ihmisillä omatunto koskaan ja tuleeko heille mieleen omat tekonsa kun ovat puolisonsa kanssa?

Vierailija
18.04.2025 |

Mulla itsellä on seksisuhde varatun miehen kanssa ja mietin, että soimaako miehellä ikinä omatunto ja tuleeko hänellä koskaan mieleen omat pahat tekonsa oman puolison kanssa. En voi tällaisia häneltä kysellä koska meillä tosiaan vain seksiä eikä me tuollaisista puhuta. Ei puhuta koskaan miehen parisuhteesta tai hänen puolisostaan. Muista asioista voidaan kyllä jutella.

Toki tämä on varmasti ihmiskohtaista. Ja ehkä asia helpottaa jos suhde kestää kauemmin, niin ei asiaa enää ajattele sillä tavalla. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä pelottaa paljastuminen ja siitä seuraavat tunnekuhut naisilla

Miehet pysyttelevät seesteisinä, jos nainen jää kiinni vieraan miehen kanssa perehtymisestä? Salli mun nauraa.

*pelehtimisestä

Vierailija
42/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä keksii aina oikeutuksen teolleen, ettei tarvitse toimia rehellisesti ja vastuullisesti. 

Aina on mahdollisuus antaa puolison tehdä valinta, haluaako hän jatkaa pettäjän kanssa vaiko omillaan.

Pettäjä on ahne ja pelkuri, koska ei anna puolison valita, mutta ei myöskään halua olla monogaminen. 

Yleensä pettäjät ovat niin itsekeskeisiä, että eivät salli puolisolleen samaa kuin itselleen. Silloinhan sitä voisi sopia avoimesta suhteesta ja olla rehellisesti monisuhteinen. Tämä ei kuitenkaan yleensä pettäjälle käy. 

Minä, minä, minä ja minun tarpeet. 

Tai sitten pettäjä on hienotunteinen puolisoa ja lapsiaan kohtaan. Ei halua tehdä lapsistaan vuoroviikkoasujia, vaan haluaa, että heillä on yksi koti, vaikeuksista huolimatta.

En pidä hienot

Hyvin voi sanoa, mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli huono omatunto. Joskus enemmän, joskus vähemmän. 

Vierailija
44/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö? 

Mun puolisolta ei puutu mitään. On rakastava pyoliso joka kaikin tavoin tahtoo ja tekee hyvää joka päivä. Huolehtii kodin, lapset (nyt jo omillaan), ruuat, herkut, perheen raha-asiat, muistaa vuosipäivät ja synttärit, huolehtii puolison va

Oikeutus.

Oikeutus mihin!?

Mun puolestani - jos mieheltäni puuttuu avioliitostamme jotain  hän saa hakea sen muualta. Ilman muuta kunhan on ensin antanut minulle mahdollisuuden kuulla asiasta ja ehkä korjata sen. 

Minä olen puhunut miehelleni vuosia mutta hän ei näe ongelmaa mun läheisyydenpuutteessa, eihän se häntä häiritse.