Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaate/kenkähankintasi viimeaikoina?

Vierailija
18.04.2025 |

Itse olen ostanut 3 hametta, 3 kengät (2 nahkaiset kengät ja 1 ei nahkaiset), 2 mohairneuletta, farkkumekon, mustabeigekuviollisen mekon, 3 rintaliivit. Voi olla, että unohdan mainita jotain..

Mohairneuleet ja kengät olleet alennuksessa, niihin meni n.200€, kun norm.hinnoilla olisi mennyt n.350€. Hameista 1 oli suht hintava eli 95€, mutta oli ns rakkautta ensisilmäyksellä niin oli pakko ostaa se kesää ja syksyn kaukomatkaa ajatellen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lähiaikoina hameen ja paitapuseron, collariasun, ulkoilutakin ja sukkahousuja.

Viime viikolla ostin jumppamaton ja käsipainoja.

Vierailija
22/29 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden puolella ainut tähänastinen vaateostokseni on sukkamestareilta nippu merinovillasukkia. Viime vuonna ainoat hankinnat olikin kolmet rintaliivit ja nippu alushousuja., molemmat halpiskaupoista (eurohamsteri ja halpa-halli). Tänä vuonna en aio ostaa ainuttakaan vaatekappaletta enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä saa kolmia kenkiä ja kahta mohairneuletta 350 eurolla, jos kyseessä on aidot tuotteet. 

Valitettavasti minulla ei ole syytä viilailla linssiin täällä(kään). Nuo mainitut mohairneuleet oli -70% alessa ja viimeiset kappaleet. Nahkakengistä toiset -50% hinnalla ja toisten, espadrillosten, hinta oli vain 39€.

Ap

Vierailija
24/29 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin netistä käytettynä kauniin kevättakin ja korvikset, jotka minulla oli jo, mutta olivat menneet rikki. Löysin onneksi nettikirppikseltä tismalleen samanlaiset. Nuo oli olleet käytössä vuodesta 2019, mutta viime kuussa toinen niistä meni rikki niin, ettei voi korjata.

Kesäkengät pitäisi löytää, mutta en tiedä millaiset haluaisin.

Vierailija
25/29 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro teille asioitani.

Vierailija
26/29 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi paitapuseroa, samanlaisia vain eri väri, yhden aluspaidan.

Vierailija
27/29 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia Lidl:istä (oli alessa), kevättakin 2,50 eurolla kirpparilta + kevyen ulkoilutakin 2 euroa. Kevätkengät ostin uutena Prisman alesta, 23 euroa (norm.hinta n.70 e) . Löysin myös muutaman collegepaidan kirpparilta 2 e/kpl. 

Näillä pärjääkin hyvin seuraavaan syksyyn asti.

Vierailija
28/29 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kolmet kengät kuukauden sisällä. Yhdet talvikengät ensi talveksi, hinta 179.90€, nyt alessa70€. Kahdet lankkarit, mustat ja valkoiset, ukkovarpaan tyvinivelen oikkuilee, piti ostaa numeroa isommat kuin vanhat.

29/29 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen vuoden aikana kenkiin pohjalliset ja sukkanippu - hinta jotain 30 e.