Naiset, onko miehen rintalihakset hot?
Mitäs naiset tykkää miehen rintalihaksista? En tarkoita manboobseja vaan sellaiset pihalaatat ihon alla jotka saavutettu kovalla treenillä.
M38
Kommentit (14)
Mua kiihottaa enemmän miesten nännit ja se reaktio, minkä saan niitä sulottelemalla aikaan. =))
Naisia voi naurattaa pompottelemalla rintalihaksia 😎
Minua kiihottaa hauikset ja hartialihakset. Toki on hyvä olla niihin sopivat rintalihsksetkin, että näyttää sopusuhtaiselta. Mutta ei ne itsessään mitenkään kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa sellaiset miehet.
On ne. Paitsi jos mies ihailee niitä peilistä / kamerasta videopuhelun aikana. Ainakin kokemukseni mukaan sellainen pilaa kaikki muuten esteettisesti kivat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa hauikset ja hartialihakset. Toki on hyvä olla niihin sopivat rintalihsksetkin, että näyttää sopusuhtaiselta. Mutta ei ne itsessään mitenkään kiihota.
Hartialihas ei saisi olla häränniska (ylitreenattu) ja siten luiska. Eli treeniohjeet kannattaa miettiä tai kysyä.
Sellaiset kunnolla pumpatut näyttää liikaa tisseiltä. Lievästi erottuvat ei haittaa.
Ei oikeestaan, kunhan on hyvänmuotoiset se riittää, enemmän tykkään voimakkaista käsistä ja olkapäistä sekä alavatsasta joka on tiukka... <3
Ei. Ei ainakaan sellaiset, missä lihakset erottuu selvästi. Turhamaisuus ja ulkonäköön tuntitolkulla päivässä panostaminen ei ole kovin puoleensavetävä ominaisuus. Älykäs mies, joka panostaa ulkonäköönsä pesemällä itsensä ja vaatteensa, ja kuntoonsa ulkoilemalla rennosti, on paras.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä kun käy kaupasta hakemassa jäätelön ilman paitaa niin voi kassaneitiä vähän naurattaa 👍
En ihaile lihaksia mutta sopusuhtaisuus on jees.
Pallomaha yöks, tikkuraahat yöks yöks yöks ja miestissit hyi helvetti. Mutta pahinta on huonot hampaat.
Harvalla miehellä toimii selkä ja lantio. Äijät kävellä töpsottelee jäykkinä kuin vanhukset.
Selkä kuntoon ja kävelkää, mä katson hyviä pakaroita ja reisiä sekä kävelyn joustavuutta ja ryhtiä.
Joo sellaiset roikkuvat on ihanat ,mulla on samanlaiset.
Not. Ihan normaali riittää tai mikä sattuu olemaan. Ei ole pakko pullistua mitään valtavaa massaa, että pelkää miehen saavan sydänkohtauksen tai lihaskrampin.