Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+50 tetkö aloiteen seksin 99% sti ?

Vierailija
18.04.2025 |

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja 100% torjutuksi. Naisilla on pihtaaminen veressä. 

Vierailija
2/5 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan naisen ei ole sopivaa tehdä aloitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkällisten tutkimusten tuloksena päätynyt tosiasiaan jossa vaimolta heruu pillua useammin oma-aloitteisest, kuin tekemällä itse aloitteita.

Vierailija
4/5 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkällisten tutkimusten tuloksena päätynyt tosiasiaan jossa vaimolta heruu pillua useammin oma-aloitteisest, kuin tekemällä itse aloitteita.

välillä kyllä tekee ihan hyvää että on täysin tekemättä minkäänlaista aloitetta seksiin, niin kyllä vaimo muutaman päivän kuluttua käy kyllä kuumana että mikä on meininki ja kun näyttelee ihan viatonta niin kohta saa suihin ja hyvät panot päälle

muuten kyllä teen useimmat  (75%) aloitteesa tai muuten flirttiä

Vierailija
5/5 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

välillä kyllä tekee ihan hyvää että on täysin tekemättä minkäänlaista aloitetta seksiin, niin kyllä vaimo muutaman päivän kuluttua käy kyllä kuumana että mikä on meininki ja kun näyttelee ihan viatonta niin kohta saa suihin ja hyvät panot päälle

muuten kyllä teen useimmat  (75%) aloitteesa tai muuten flirttiä

Huomannut tuon samaa kauan kauan sitten kun annoin vaimolle vapaa kädet päättää milloin meillä on seksiä. Eipä ole pitkässä parisuhteessa ollut puutetta seksistä. Toki olen häntä halaillut ja näyttänyt halujani. Välillä taas ollut omissa oloissa ja eikö vaimo ole aika nopeasti ehdotellut seksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi