IL: Onnibus-kuski katsoi jääkiekkoa ratissa Matkustaja pelkäsi ja kuvasi videon
Ei tulis itelle mieleenkään katella mitään ohjelmia kesken ajon, vaikka ei bussikuski olekaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/13bb7d35-39f5-4ba8-b95e-f55f74899abe
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tälläistä on jälki kun on persu hommissa🙄🙄
Vassunpaskosta ei ole bussin rattiin, olisit ojassa ensimmäisessä lumisateessa kahdeksankympin vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläistä on jälki kun on persu hommissa🙄🙄
Vassunpaskosta ei ole bussin rattiin, olisit ojassa ensimmäisessä lumisateessa kahdeksankympin vauhdissa.
Vihervassusta ei ole muuhun kun istumaan mannerheimintiellä.
joskus tulee mieleen näistä kuskeista, että tekevät se tahallaan. Jos irtisanoutuvat itse, niin siitä seuraa karenssi, mutta jos työnantaja irtisanoo työsopparin, niin pääsee ns suoraan työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
joskus tulee mieleen näistä kuskeista, että tekevät se tahallaan. Jos irtisanoutuvat itse, niin siitä seuraa karenssi, mutta jos työnantaja irtisanoo työsopparin, niin pääsee ns suoraan työttömäksi.
Paitsi jos työntekijä on omalla toiminnallaan aiheuttanut irtisanomisen, jolloin karenssia pukkaa. Ja puhelimen pläräys kesken ajon on vakava itseaiheutettu rike.
Vierailija kirjoitti:
Jos irtisanomisen syy irtisanotussa, karenssi!
No miten kävi Suomen naisleijonille
Toivottavasti sinä saat töistä potkut