Mitä teet vielä tänä iltana ?
Kommentit (51)
Voice of finland jos jaksan valvoo.
Tylsää. Ei ole mitään mielenkiintoista viihdettä tai tekemistä. Nyt ei niin mikään kiinnosta ja kaikki on tylsää.
Katson telkkaria, selaan nettiä, käännän sohvalla kylkeä ja käyn välillä tupakalla.
Vierailija kirjoitti:
Voice of finland jos jaksan valvoo.
Hei muuten, kiitos tästä, olisin ihan unohtanut, pitkäperjantai sekoitti pasmat. Hyvä ohjelma, katsotaan se !
Laitan iltapalaa ja streamaan Star Trek: The Next Generationin 3. kauden jakson.
Syön, juon ja laulan mökillä. Ja surffaillen tällä pöllöpalstalla.
Ehkä soitetaan toisaalla mökkeilevien ja juopottelevien kavereiden kanssa vielä videopuhelu.
Ja, kun luen tuota, niin ymmärrän, että vaikutetaan ihan juoppoakoilta :D
Vierailija kirjoitti:
Katson telkkaria, selaan nettiä, käännän sohvalla kylkeä ja käyn välillä tupakalla.
OK, mutta jätä rööki pois.
23 persuista kertovaa aloitusta palstalle.
T: SilakkaRasmus
Koiralle ruokaa ja koira nukkumaan. Syön mämmiä, luen kirjaa ja menen itse nukkumaan,a
Mä lähden kohta iltakävelylle ostamaan irtokarkkeja, sitten kotiin ja joku leffa pyörimään. Oon aika onnellinen just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kohta nukkumaan. Väsyttää jo .
Mikä sinua väsyttää ?
Kohta iltalenkki miehen ja koiran kanssa. Teetä ja iltapala ja jonkun sarjan katsomista suoratoistopalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua väsyttää ?
Aikaiset aamut.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Jos menee jo kahdeksalta nukkuun niin herää 3-4 aikoihin 😳
Miehen kanssa kahdestaan. Emme ole mihinkään menossa, kotosalla ollaan. Kohta iltapala ja pian nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kohta iltalenkki miehen ja koiran kanssa. Teetä ja iltapala ja jonkun sarjan katsomista suoratoistopalvelusta.
Tuo kuulostaa hyvältä. Mukavaa iltalenkkiä !
Pitää laittaa ruokaa.