Uunista meni termostaatti - voiko broilerinkoipia paistaa pannulla
Aamulla paistoin pannaria ja uuni lämpeni varmaan 500 asteeseen. Paistokset pilalla ja nyt olisi kanapaistin paikka, mutta en todellakaan tiedä voiko niitä paistaa pannulla. Aina olen paistanut koivet 175 asteessa puolitoista tuntia.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on keino. Anna uunin olla päällä 20 minuuttia ja sammuta se sen jälkeen 10-15 minuuttia. Sitten pidät taas päällä 10 minuuttia kun se ei ole ehtinyt jäähtyä. Vuoron perään päälle ja pois kunnes se mitä teet on kypsää. Hankalaa mutta noinkin onnistuu.
Minulla ei ole kelloa...
Siis eikö KAIKILLA jo ole airfryeri? Siis ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööh?
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/270991/Keitetyt%20kananpojan%2… voi myös keittää.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö KAIKILLA jo ole airfryeri? Siis ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööh?
Mulla ei ole. Luotan uuniin ja mikroon:)
Voi paistaa pannullakin. Laita kansi päälle ja hauduta kypsäksi. Vähän vettä pohjalle, ettei tartu kiinni.
Periaatteessa koivet voi paistaa pannulla, mutta voi olla vaikea saada niitä niin läpikypsiksi. Suosittelen joko hauduttamaan niitä nesteessä pannulla paistamisen jälkeen tai sitten leikkaamaan lihan irti koivista ja paistamaan lihan pienempinä paloina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on keino. Anna uunin olla päällä 20 minuuttia ja sammuta se sen jälkeen 10-15 minuuttia. Sitten pidät taas päällä 10 minuuttia kun se ei ole ehtinyt jäähtyä. Vuoron perään päälle ja pois kunnes se mitä teet on kypsää. Hankalaa mutta noinkin onnistuu.
Minulla ei ole kelloa...
Eikä puhelinta jossa herätys ? Ei herätyskelloa ?
Keittäminen on hyvä ratkaisu. Tulee tasakypsää, mutta vie aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, eikä tule. Miksi hommata keittiöön taas yksi laite ?
Pösä kallis tai uuni rikki, paistetaan broiskulit notskilla.
Juo kalja ja mieti. Voit vaikka grillata ne jos osaat. Itse söisin raakana.
Luolamies
Mä pienisin ne ja paistaisin sit vasta pannulla.
Tsekkaa Lyonin kana. Onhan sulla etikkaa?
Jos löytyy kansi paistinpannulle, niin onnistuu. Ekaksi paistaminen ilman kantta molemmin puolin. ja kantta päälle ja ehkä levyö pienemmälle ja antaa ajan kanssa kypsyä.
Kokeilin alumiinifoliosta improvisoitua kantta, eikä se ehkä lihalle toimisi, mutta kevyempään kypsytykseen riitti sekin.