Mieti, miltä mahdat näyttää kun makaat ruumisarkussa
Oletko ruma, kaunis, ryppyinen, turvonnut, laihtunut, epämiellyttävä näky vaiko mikä, onko koskaan käynyt mielessä?
Kommentit (43)
Mitä väliä? Pistäkööt vaikka juhannuskokkoon, en mitä sitä tietäisi.
suupielet alaspäin ja tukka varmaan sekaisin. Eli normi minä.
Aiheessa enemmän itseä kiinnostaa se, tapahtuuko sen jälkeen jotain henkisellä tasolla.
Puupökkelö Puppå, muumio Mummå.
Sama kohtalo jokaisella. 💁
On käynyt mielessä. Todennäköisesti näytän hirveältä, sillä vatsassani on iso syöpäkasvain jota ei voi leikata. En ole kaunis elävänäkään. Mutta hautaustoimiston kanssa on jo sovittu että pukevat minulla oman mekon päälle, eikä vainajan näyttöä järjestetä. Arkku on jo valmiina.
Energiseltä, pirteältä ja positiiviselta.
Räpsäytän toista silmää vihjailevasti.
- Haluan nähdä kun ne juoksevat ja huutavat. :)
Kun aivoista sähköt katkeaa tulee ikuinen pimeys.
Miltä se nyt luuranko näyttää. Jossain vaiheessa arkun kansi pettää ja tulee mullat päälle. Sen jälkeen Suomen hapan maaperä hävittää luutkin. Sitten ollaan kuin ei oltaiskaan.
Haluaisin olla lempeän näköinen, en pelottava, haluaisin olla ihan vain minä nukkuessani. Kauniita lempikukkia pitää olla kädessäni, hiukset kammatut ja laitetut, haluan näyttää siltä, että kärsimys ja kivut eivät näkyisi ulospäin lainkaan. Nukkuva minä olisi paras näkymä.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se nyt luuranko näyttää. Jossain vaiheessa arkun kansi pettää ja tulee mullat päälle. Sen jälkeen Suomen hapan maaperä hävittää luutkin. Sitten ollaan kuin ei oltaiskaan.
Ei olla vielä aivan alussa luurankoja, mutta tuo loppu on varmaan juuri tuon kaltainen prosessi. Kaikkea täällä pakerramme, rakennamme, teemme ja sitten ollaan kuin ei koskaan olisi edes oltu olemassa. Ikävää !
Eikös kasvojen iho valahda alas, jos ei tue. Rypyt ehkä siliää.
Mietin, kuinka kauan pystyn osallistumaan vauvan keskusteluihin ennenkuin kännykästä loppuu virta. Olenko muistanut ottaa varavirtalähteen mukaan arkkuun.
Ota kiinni porkkaliinni!