Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin aikaan heräsit ja mitä olet jo tehnyt?

Vierailija
18.04.2025 |

Minä heräsin varttia yli viisi ja olen juonut aamukahvin, käynyt salilla ja syönyt lounaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla melko aikaisin, kun naapurista kuului rytinää ja kanta-askellusta. Nukahdin uudelleen. Naapuri alkoi leikata koneellisesti pensasaitaa kello 9.30 (pitkäperjantain aamuna). Silloin nousin ylös. Sama juttu joka sunnuntai, juhlapäivä yms. Kello 9 menee naapuri ulos pitämään meteliä. Ei jaksa muuta kuin nauraa enää.

Vierailija
22/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin varttia yli 6, valitettavasti. Keitin kahvit ja luin kaksi kuukautta tahkoamani tiiliskiviromaanin loppuun. Join uudet aamukahvit kasin jälkeen, kun mieskin heräsi. Riideltiin tiskikoneen tyhjennyksestä turhan päiten, sovittiin riita ja mies teki meille kananmunaleivät aamupalaksi. Laitoin lakanoita pyörimään pesukoneeseen. Kävin suihkussa ja puin päälle. Enpä muuta ole ehtinyt vielä.

Hyi mikä tapa aloittaa päivä: riitelemällä. Olen pahoillani molempien puolesta. 

Heräsin joskus  puoli kymmenen ja siitä siirryin pesemään hampaat ja suihkuun. Siitä sitten keräsin matkalaukun sisältöä pyykkikoriin jos vaikka varaisi pyykkivuoron tänäiseksi tai huomiseksi. Tiskasin myös tiskit ja tein aamupalaa. Nyt olen vain istunut sohvalla, selannut nettiä ja haaveillut kaikesta kivasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 aikaan. Siirryin sängystä sohvalle ja jatkoin puhelimen selausta ja telkkarin katselua. Viideltä alkaa tärkee peli, niin ennen sitä pitää nousta ylös suihkuun ja sit torille peliä kattomaan! 

Vierailija
24/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vähän yli kuusi. Istuin sängyn laidalla ja itkin. 

Minulla on koti aina siisti ja viime viikolla pesin ikkunatkin, laitoin talvikukat pois ja kaikkea muutakin jaksoin. Nyt sen sijaan romahdin. Ostin eilen viinipullon, mutta se jäi juomatta, Juon sen nyt. Ihan sama, mikä vuorokaudenaika on ja yksinhän asun. Tämän kaiken syy on kaikista läheisimmän ihmisen sairaus, josta lääkäri sanoi, että hoidoista huolimatta ei parane. Silti hoitavat.

Vierailija
25/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousin klo 8 jälkeen. Olen syönyt aamupalan, surffannut netissä ja kasonut Family guyta telkkarista Nyt on pitkäperjantai eli tänään ei tehdä mitään, ei kyläillä eikä soitella kellekään. 

Ai ei saa soitella? En tiennyt. Olisin ehkä laittanut tekstaria yhdelle ystävälle ihan kohta.

Juup, joillain näin. Minulla meni välit poikki (uskovaiseen) ystävään, kun kysyin voitteko poiketa Tampereella ohiajaessanne (2.pääsiäispäivä) jos teillä ei ole kiire takaisin Helsinkiin. Vastaus: "Etkö tiedä, että pääsiäinen on pyhä juhla, jota vietetään vain perheen kesken!!?" Tämä oli tietynlainen käännekohta ja tosiaan välit meni myöhemmin samana vuonna. 

Vierailija
26/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla kaikki sekaisin.

"Perinteet siivittävät eteläpohjalaisten pääsiäislauantain viettoa. Trullit eli pikkunoidat lähtevät aamulla suklaan toivossa virpomaan. Illalla noitia taas karkotetaan polttamalla toinen toistaan isompia pääsiäiskokkoja eli valakioota. Aikojen saatossa pahimmista perinteistä, kuten lasten piiskaamisesta, on päästy eroon. Nykyperinteet ovat sekoitus läntisiä ja itäisiä tapoja ja uskomuksia".

Vierailija
27/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 5.55 painajaiseen, kun fyysinen kipu tuli uneen painajaisen muodossa. Sen jälkeen katsoin Sääksiliveä ja otin kipulääkkeen. Menin takaisin nukkumaan ja heräsin just.

Vierailija
28/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vähän ennen seitsemää. Olen ihmetellyt jäällä seisoskelevaa ( ja huutavaa) kurkipariskuntaa, juonut pitkään ja hartaudella aamukahvia. Kävin parin tunnin lintujen bongauskävelyllä ja moikkaamassa mökin lähellä asuvaa sukulaista. Tein meille äsken kävelyn päätteeksi pienet välipalat. Kohta lämmitän saunan. 

Vierailija
29/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin noin 9:40 , join kupin kahvia ja lähdin koiran kanssa, puuron unohdin ostaa, joten se jäi syömättä, söin aamupalaksi kananmunan ja pienen palan kääretorttua. Kohta lähden koiran kanssa lenkille uudestaan 

Miten jaksat koko ajan lenkkeillä koiran kanssa?

Kuinka niin? Lämmintä ulkona, niin koiran voi helposti ottaa mukaan jokaiselle roskapussikäynnille, tupakalle, maitolitran hakemiselle jne. Vähän sama kuin kysyisi miten joku jaksaa ottaa lapsia yhtään mihinkään mukaan. Ja jos liikuntaa mietit, niin tuhoisampaa pöydän ääressä tai koneella istuminen on. Sitä ei meinaa millään jaksaa töissä 8h. Tulee jumeja, ummetusta jne. 

Eri.

Vierailija
30/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin eilen aamulla klo 4.12. Olen ollut siitä asti hereillä.

Kantsis varmaan tehdä jotain muutakin kuin roikkua netissä jos on noin paha unettomuus. Ja/tai lopettaa päihdyttävien aineiden käyttö.

Vierailija
31/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin eilen aamulla klo 4.12. Olen ollut siitä asti hereillä.

Kantsis varmaan tehdä jotain muutakin kuin roikkua netissä jos on noin paha unettomuus. Ja/tai lopettaa päihdyttävien aineiden käyttö.

Kantsis varmaan kysyä ensin mikä tilanne ihmisellä on. Onko esim herännyt töihin aikasin, töistä suoraan pakkaamaan ja 11 tunnin lennolle, jonka aikana ei saa ollenkaan nukuttua ja määränpäähän saapuu aamulla, jolloin ei nukkumaan kannata mennä. Vai onko kotona huutava koliikkivauva, onko työpaikalla sössitty vuorot ja laitettu kaksi peräkkäistä vuoroa jne. 

Vierailija
32/32 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 10-11. Join kahvit, selannut nettiä ja kohta menen ulos.