Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä rantasaunattomilla ihmisillä tänään krapuloissanne menee?

Vierailija
18.04.2025 |

Onko kamalaa? Minulla jo rantasauna lämpiää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun avioliitoton, luksusjahditon ja miljoonaton elosi elämisen arvoista?

Vierailija
2/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun avioliitoton, luksusjahditon ja miljoonaton elosi elämisen arvoista?

Viimeinen meni väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita rantasaunoja. Kelpaa ihan omakotitalon saunakin.

Vierailija
4/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole krapulaa. Ei ole mökkiä.

Vierailija
5/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä kamala krapula, avioliitto, rantasauna ja soutuvene. 😁

Vierailija
6/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä kamala krapula, avioliitto, rantasauna ja soutuvene. 😁

Ei ole avioliittoa eikä soutuvenettäkään. Keskimääräistä suurmpi penis ja pankkitilin saldo on.

Vierailija
7/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole krapulaa. Saunaakaan en aio lämmittää.

Vierailija
8/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Ei ole avioliittoa eikä soutuvenettäkään. Keskimääräistä suurmpi penis ja pankkitilin saldo on.

Johan vitsin murjaisit🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Tämä kommentti todisti, että ihan kaikki on täyttä 💩 aloitusta myöden...

Vierailija
9/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee, en käy saunassa selvinpäin, kännissä enkä krapulassa. Mun mielestä saunominen on ihan paskaa.

M43

Vierailija
10/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä krapula?

Vierailija
11/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin menee, en käy saunassa selvinpäin, kännissä enkä krapulassa. Mun mielestä saunominen on ihan paskaa.

M43

Mahtaa teillä homoilla olla vaikea elämä.

Vierailija
12/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvin, ei ole krapulaa vaikka vierailimme viinitilalla eilen (no sielläkään ei siis juotu)  ja illallisella otin lasillisen.

Tänään jo aamusta ruokatorilla valitsenassa herkut tälle illalle. 

Saunassa käynyt viimeksi v 19

Vierailija
13/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole krapulaa. Ei ole mökkiä.

Ei mökkiä minullakaan, mutta rantasauna ja keskimääräistä suurempi penis ja pankkitilin saldo on.

Vierailija
14/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia, joten eipähän tarvi potea turhaan mitään krapuloita, kuten heikkojen täytyy, jotta voivat tietää taas juoneensa. Eräänlaista arjen luksusta, kun ei tartte kärsiä krapulasta ja on vapaa alkoholin orjuudesta. 

Naapurissa oli taas riidelty. Vuorosanat kuuluivat seuraavaan malliin:

Ukko aloitti: - Voi itkun v..tu ja puukuulat. Siihen akka: - No mikä piru sulle nyt taas tuli? Siihen ukko: - No kun toi sun naamas alkoi taas v...ttaa. Tästä jatkui:

- Ai jaa. No kiitos, kiitos.

- Ei perkele. Mä lähen nyt baariin. En jaksa olla tässä himassa kattomassa tota kulunutta turpavärkkiä.

- No tervemenoa vaan! Turha on sitten huomenna tai joskus viikon päästä palata kotiin ja aloittaa valitus, kuinka kaikki rahat meni taas h..riin ja tuli satiaiset tuplana.

- Ei helvetti. Älä nyt taas aloita muistelemaan jotain ikivanhoja asioita! Siitä on jo seitsemän vuotta aikaa ja vielä sä jaksat! Mä en ala kuuntelee jäkätystä vanhoista jutuista, mä lähen nyt sinne baariin. Hulluksi tässä muuten tulee. Kaljalle päästävä.

Kuului oven pamaus, jonka jälkeen kuului naisen yksin puhelu: - Ei helvetti, jos toi ukko tulee taas sikahumalassa kotiin ja alkaa sekoilee, huutamaan ja hakkaamaan. Taitaa olla parempi kun pakkaan kamat ja muutan äidin luo viikoksi ja alan etsiä jostain yksiötä itselle. Toi ukko on nyt nähty, mikä piru on. 

Kohta on ollut vuorokauden verran ihan hiljaista, mitään ei ole naapurista kuulunut. Nainen lähti menee ja ukko huitelee jossain ties missä. Palaa sitten kun palaa.

Vierailija
15/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole krapulaa koska en juo alkoholia eikä rantasaunaa mutta en rantasaunaa kaipaakkaan. Mulla menee todella hyvin. Paremmin ei voisi mennä.  Kotona on hyvä sauna. Illalla menen saunaan :)

Vierailija
16/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia, joten eipähän tarvi potea turhaan mitään krapuloita, kuten heikkojen täytyy, jotta voivat tietää taas juoneensa. Eräänlaista arjen luksusta, kun ei tartte kärsiä krapulasta ja on vapaa alkoholin orjuudesta. 

Naapurissa oli taas riidelty. Vuorosanat kuuluivat seuraavaan malliin:

Ukko aloitti: - Voi itkun v..tu ja puukuulat. Siihen akka: - No mikä piru sulle nyt taas tuli? Siihen ukko: - No kun toi sun naamas alkoi taas v...ttaa. Tästä jatkui:

- Ai jaa. No kiitos, kiitos.

- Ei perkele. Mä lähen nyt baariin. En jaksa olla tässä himassa kattomassa tota kulunutta turpavärkkiä.

- No tervemenoa vaan! Turha on sitten huomenna tai joskus viikon päästä palata kotiin ja aloittaa valitus, kuinka kaikki rahat meni taas h..riin ja tuli satiaiset tuplana.

- Ei helvetti. Älä nyt taas aloita muistelemaan jotain ikivanhoja asioita! Siitä on jo seitsemän vuotta aikaa ja vielä sä jaksat! Mä

Täytyy nostaa hattua että jaksaa noinkin pitkän sadun tänne kirjoittaa.

Vierailija
17/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitamme saunan 16.00 aikaan lämpiämään. Kohta me syödään kalaa, perunia ja, salaattia ja kaikkea. Muutimme mökille maanantaina ja täällä asutaan elokuun loppuun asti. Kotona käydään välillä katsomassa onko kaikki hyvin.

Vierailija
18/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

;Miksi ihmeessä olisin tänään krapulassa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi