Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrättekö ihmistä, jolla kaksi aikuista kissaa noin 30 neliön yksiössä?

Vierailija
18.04.2025 |

Itse en ihan tajua. Kyllä kai kissoilla pitäisi olla isot tilat.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on kaksi aikuista ihmistä ja 3 koiraa 33 neliön mökissä. Hyvin pärjätään.

Ne koirat ei varmaan ole siellä 24/7?

Ei ne aloittajan kissatkaan välttämättä ole siellä 24/7. Yksi hlö+2 kissaa vs 2 hlö+3 koiraa lähes samoissa neliöissä ei sun mielestä mitenkään mahdu samaan keskusteluun? Sori, sulta ei kysytä 😄

Vierailija
22/27 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissarakkaana olen monta kertaa miettinyt seuramirrin ottamista mutta aina olen tullut siihen tulokseen että ei nämä neliöt riitä siihen. Tulisi paha mieli katin puolesta.

Mä taas olen harmitellut ettei mulle enää tule kissaa, koska olisi niin kiva päästä tekemään sille kiipeilyseinää! Kissat yleensä tykkää sellaisista valtavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot koirat pienessä asunnossa on kauhistus. Vaikka koirat kävisisvät ulkona lenkillä. Eihän ne saa edes ilmaa pienessä asunnossa.

Vierailija
24/27 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa maukui niin paljon 16 neliöisessä yksiössä, että oli pakko viedä piikille

Vierailija
25/27 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kissa maukui niin paljon 16 neliöisessä yksiössä, että oli pakko viedä piikille

Niin et sitten selvittänyt miksi naukuu? Kiima, kipuja, ruokaa tai huomiota vailla? Olisin vienyt sinut piikille.

Vierailija
26/27 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin et sitten selvittänyt miksi naukuu? Kiima, kipuja, ruokaa tai huomiota vailla? Olisin vienyt sinut piikille.

Ruokaa annoin kiloja päivässä ja silti ei kelvannut...

Vierailija
27/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkärikulut niin suuret, että halvempi lopettaa kuin etsiä syytä muualta kuin ruuanpuutoksesta