Ymmärrättekö ihmistä, jolla kaksi aikuista kissaa noin 30 neliön yksiössä?
Itse en ihan tajua. Kyllä kai kissoilla pitäisi olla isot tilat.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kissarakkaana olen monta kertaa miettinyt seuramirrin ottamista mutta aina olen tullut siihen tulokseen että ei nämä neliöt riitä siihen. Tulisi paha mieli katin puolesta.
Mä taas olen harmitellut ettei mulle enää tule kissaa, koska olisi niin kiva päästä tekemään sille kiipeilyseinää! Kissat yleensä tykkää sellaisista valtavasti.
Isot koirat pienessä asunnossa on kauhistus. Vaikka koirat kävisisvät ulkona lenkillä. Eihän ne saa edes ilmaa pienessä asunnossa.
Meillä kissa maukui niin paljon 16 neliöisessä yksiössä, että oli pakko viedä piikille
Vierailija kirjoitti:
Meillä kissa maukui niin paljon 16 neliöisessä yksiössä, että oli pakko viedä piikille
Niin et sitten selvittänyt miksi naukuu? Kiima, kipuja, ruokaa tai huomiota vailla? Olisin vienyt sinut piikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin et sitten selvittänyt miksi naukuu? Kiima, kipuja, ruokaa tai huomiota vailla? Olisin vienyt sinut piikille.
Ruokaa annoin kiloja päivässä ja silti ei kelvannut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkärikulut niin suuret, että halvempi lopettaa kuin etsiä syytä muualta kuin ruuanpuutoksesta
Ei ne aloittajan kissatkaan välttämättä ole siellä 24/7. Yksi hlö+2 kissaa vs 2 hlö+3 koiraa lähes samoissa neliöissä ei sun mielestä mitenkään mahdu samaan keskusteluun? Sori, sulta ei kysytä 😄