Työttömän ajatuksia
Hei
Huomaan on taas paljon työttömiä mollaavia kirjoituksia mutta haluan kertoa erilaisen tarinan, tästä kurjuudesta voi tulla myös osa identiteettiä.
Minun tulot pieni ansiosidonnainen,asumistuki plus toimeentulotuki
Olin pienipalkkaisessa päiväkotityössä ennen työtmyyttä.
Nyt huomaam että olen alkanut nauttia tästä kurjuudesta eristyneisyydestä,yksinolosta ja jatkuvasta rahastressistä.
En tiedä mistä johtuu esim nyt vaikutti että olisi tullut ruhtinaallinen pääsiäinen mutta alkoikin menkat mihin meni rahaa.siteet ovat yllättävän kalliita kun minulle ei herkän ihon vuoksi käy kaikki.
Voisi luulla että olen surullinen mutta jotenkin oudosti olen iloinen ettei rahaa taas olekaan ,eipähän tarvi mitään tehdä. Olen hoikka ja tottunut syömään vaan kolmesti päivässä joten teen niin ja odotan ensi viikkoa kun on taas ensi viikon na budjetti käytössä.
Em vaan osaa enään mitään haluta. Minuun on vaikuttanut nuo kaikki kirjoitukset ja ajattelen että olen huono vaikka minua on sanottu kauniiksi ja olen hoikka mutta ajattelen että työttömyys tekee musta epäkelvon.
Olen sillain antanut periksi muiden jutuille.isrun vasn nyt kotona kaikki päivät ja maksan pakolliset laskut esim vuokra.