Voiko naisten rakkauteen luottaa?
Jatkuvasti juttuja miten ovat rakastuneet toiseen eivätkä mahda rakkaudelleen mitään. Miten tämmöisiin tuuliviiriin voi luottaa?
Kommentit (103)
No eihän sun tarvitsekaan luottaa kuin yhden naisen rakkauteen.
Joskus voi, joskus ei, sukupuolella ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
No eihän sun tarvitsekaan luottaa kuin yhden naisen rakkauteen.
Kyllä. Siksi niitä on hyvä olla esim 10 poolissa. Yksi rakastaa aina.
Inceliytesi on tapissaan.
Luonnollisesti kaikki naisenpuolet maailmassa, vauvasta hauraaseen mummoon rakastavat pyyteettömästi ap.ta ja vain häntä.
Kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Naisen rakkaus on ehdollista. Jos ehdot ei täyty niin nainen ei kykene rakastamaan. Naiset rakastuvat hyötyihin ja etuihin mitä mieheltä saa toisin kuin miehet jotka kykenevät rakastumaan naiseen vaikka ei hyötyisi naisesta mitenkään vaan päinvastoin
Pyyteetöntä rakkautta on koskaan olemassa vain lähisukulaisten kesken, tarkemmin vanhemman rakkaus lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen rakkaus on ehdollista. Jos ehdot ei täyty niin nainen ei kykene rakastamaan. Naiset rakastuvat hyötyihin ja etuihin mitä mieheltä saa toisin kuin miehet jotka kykenevät rakastumaan naiseen vaikka ei hyötyisi naisesta mitenkään vaan päinvastoin
Pyyteetöntä rakkautta on koskaan olemassa vain lähisukulaisten kesken, tarkemmin vanhemman rakkaus lapseen.
Ei sekään ole aina pyyteentöntä.
Ihan samanlailla kuin miehiinkin.
Tiedän tuon tunteen. Silloin kun eteeni tuli toista kertaa pettäjä, niin tuntui kuin pitäisi antaa kaikille naisille anteeksi ennen kuin pystyn jatkamaan. Kyllä tällaisista ajatusharhoista yli pääsee kun vain rohkeasti jatkaa vuorovaikuttamista ihmisten kanssa. Tällä palstallakin huomaa aika äkkiä kuinka epävakaita ja muuten kuspäisiä löytyy samalla mitalla miehistä, sekä naisista.
M30
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon tunteen. Silloin kun eteeni tuli toista kertaa pettäjä, niin tuntui kuin pitäisi antaa kaikille naisille anteeksi ennen kuin pystyn jatkamaan. Kyllä tällaisista ajatusharhoista yli pääsee kun vain rohkeasti jatkaa vuorovaikuttamista ihmisten kanssa. Tällä palstallakin huomaa aika äkkiä kuinka epävakaita ja muuten kuspäisiä löytyy samalla mitalla miehistä, sekä naisista.
M30
Minä olin pitkässä parisuhteessa jossa miestä oli petetty aiemmassa suhteessa. Mies joko alitajuisesti tai tahallaan kosti tuota petosta minulle.
En hyväksy pettämistä missään muodossa, mutta välillä mietin millä tavalla mies oli aiemmassa suhteessaan käyttäytynyt vai voiko ihmisen luonne muuttua tapahtuneen seurauksena.
En voinut jäädä suhteeseen, mies oikeutti käytöstään järjettömyyksillä mutta ei kyennyt katsomaan peiliin, koska hän oli edelleen mielestään se syytön osapuoli, ei kyennyt jotenkin erottaamaan aiempaa suhdetta meidän suhteesta.
Ei ole olemassa yhtenäistä ryhmää naiset, jonka edustajat toimivat ja reagoivat kaikki täsmälleen samalla tavalla. Siksi ei aloittajan kysymykseenkään ole olemassa vastausta. Yksilöt, miehet ja naiset, ovat täysin erilaisia sen suhteen keneen voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Minä olin pitkässä parisuhteessa jossa miestä oli petetty aiemmassa suhteessa. Mies joko alitajuisesti tai tahallaan kosti tuota petosta minulle.
En hyväksy pettämistä missään muodossa, mutta välillä mietin millä tavalla mies oli aiemmassa suhteessaan käyttäytynyt vai voiko ihmisen luonne muuttua tapahtuneen seurauksena.
En voinut jäädä suhteeseen, mies oikeutti käytöstään järjettömyyksillä mutta ei kyennyt katsomaan peiliin, koska hän oli edelleen miele
No jos inkeleitä miettii, niin kyllä kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta tosiaankin voi nyrjäyttää mielen ja pahasti. Itse elin silloin vankina henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisen, epävakaan naisen kanssa jolla vahvoja narsistisia piirteitä. Joten tuli siitä suhteesta paljon muutakin arpea kuin pelkkä pettäminen. Sellaisia ne epävakaat ja narskuttajat on.
M30
Mitä sinä niillä naisilla teet? Huolehdi siitä omasta ja yhdestä jos sen saat. Kaikki asiat ei koske kaikkia.
Miehet tykkää jännänaisista, ei ne edes huomaa meitä kilttejä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jännämiehet tykkää jännänaisista, kiltit naiset tykkää jännämiehistä, kilteistä miehistä taas ei tykkää kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
En voinut jäädä suhteeseen, mies oikeutti käytöstään järjettömyyksillä mutta ei kyennyt katsomaan peiliin, koska hän oli edelleen miele
Kyllähän täällä palstallakin näkee kokoajan sellaisia katkeroituneita naisia jotka ei muusta osaa jauhaa, kuin siitä kuinka kaikki miehet ovat sitä ja tätä nönnönnöö. Ihan sama homma miehillä ja inkeleillä. Sitä jos jää syystä tai toisesta vellomaan vanhan suhteen kipukohtiin, tai muihin kokemuksiin vastakkaisesta sukupuolesta, niin kyllä se persoonaan ja käyttäytymiseen voi vaikuttaa todella vahvasti.
Me naiset mietittiin myös takavuosina nuorena tuota tuskalla ja ahdistuksella, täällä juovien pelimiesten mekassa. Miettikää nyt te muut sitä välillä. Ehkä sopiva mies jää naisille, ehkä epäsopiva lähtee, sopii jollekin toiselle? Osa ei vaihda lennosta. Jotkut voivat olla sinkkunakin loppuelämän jos eroaa, ei kaikille ole sopivia. Joskus mies muuttuu vuosien myötä toiseksi, kuin oli alkuun tai sitten nainen erehtyi jo alkuun. Ja nainenkin voi muuttua, vaikka arvomaailma.
Vanhempieni avioliitto päättyi siihen, että isäni petti.
Veljeni on eronnut kaksi kertaa, molemmilla kerroilla, koska hän petti.
Sisareni erosi, koska miehensä petti.
Ystäväni erosi, koska miehensä petti ja löi.
Minä erosin, koska mieheni petti.
Tarkoittaako tämä sitä, että kaikki miehet pettävät? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännämiehet tykkää jännänaisista, kiltit naiset tykkää jännämiehistä, kilteistä miehistä taas ei tykkää kukaan.
Te ette ole mitään kilttejä, vaan ilkeitä, katkeria panettelijoita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä pidä tuokaan paikkaansa. Meidän äitimme rakkauteen ei voinut luottaa ja isäkin oli kiikunkaakun tapaus.
Joo, miehethän ei ikinä tee niin. Ne julkisuudessakin olleet jutut ovat olleet valetta alusta loppuun.