Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtaja ja assistentti

Vierailija
17.04.2025 |

Stereotypinen asetelma: vanhempi miesjohtaja ja nuorempi kaunis naisassistentti. Jos mies on hetero, niin kuinka varmasti johtaja ajattelee häntä myös siveettömällä tavalla? Siis vähintään harmittomasti fantasioi? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ajattelun asteelle jää jos tällä miesjohtajalla on yhtään tunneälyä ja tilannetajua.

Vierailija
2/23 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti ex jäi siihen koukkuun

No oli se huorahtavasta suvustakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toiminut 20 vuotta johtajana ja ei todellakaan jää fantasiaksi. Useimmat johdon sihteerit, ovat uskomattomia aivottomia horatsuja ja hyvän näköisiä, koska mehän ne palkataan. Itsellä ollut kuusi sihteeriä ja jokaista olen nainnut lukemattomia kertoja, toimistolla, hotellissa, autossa ja mökillä.

Vierailija
4/23 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toiminut 15 vuotta johdon assistenttina, pääasiassa miehille. Olen kauniiksi kehuttu 40-vuotias. Enkä ole koskaan pannut ketään johtajaa, eikä kukaan johtajista ole edes sitä yrittänyt. Ajatuksistaan en tiedä. 

Vierailija
5/23 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toiminut 15 vuotta johdon assistenttina, pääasiassa miehille. Olen kauniiksi kehuttu 40-vuotias. Enkä ole koskaan pannut ketään johtajaa, eikä kukaan johtajista ole edes sitä yrittänyt. Ajatuksistaan en tiedä. 

No, toivottavasti muuten olet saannut munaa tarpeeksi?

Vierailija
6/23 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kyllä olen. Omat johtajani ovat olleet minua paljon vanhempia tai ei tyyppiäni, joten en ole koskaan edes ajatellut heitä sillä tavalla. Muita työkavereita tai toisia johtajia toki, mutta nekin vain fantasioita, joita en toteuttaisi tai ole toteuttanut, vaikka tilaisuuksia on joskus tullutkin. 

Vierailija
7/23 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kyllä olen. Omat johtajani ovat olleet minua paljon vanhempia tai ei tyyppiäni, joten en ole koskaan edes ajatellut heitä sillä tavalla. Muita työkavereita tai toisia johtajia toki, mutta nekin vain fantasioita, joita en toteuttaisi tai ole toteuttanut, vaikka tilaisuuksia on joskus tullutkin. 

Voitaisiinko me joskus yhtyä?

Vierailija
8/23 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän menestyvänä johtajana valitsen assistentit sen perusteella miltä he näyttävät ja kuinka alttiita ovat palvelemaan. Menestyvä assistentti kyllä ymmärtää mitä johtaja haluaa ja kun nykyisessä ilmapiirissä on oikeusjutut ja mainehaitta yritykselle varteenotettavia riskejä, niin ymmärtävät kyllä mistä on kysymys ja osaavat ottaa itse ohjat käsiinsä.

Eihän sitä ilman aloitekykyä huippujohtajan assistentiksi pääsisikään.

Vierailija
9/23 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toiminut 20 vuotta johtajana ja ei todellakaan jää fantasiaksi. Useimmat johdon sihteerit, ovat uskomattomia aivottomia horatsuja ja hyvän näköisiä, koska mehän ne palkataan. Itsellä ollut kuusi sihteeriä ja jokaista olen nainnut lukemattomia kertoja, toimistolla, hotellissa, autossa ja mökillä.

Kun kuvailet työlleen, firmalleen ja johtajalleen antautuneita ihania sihteereitä, että ovat 'uskomattomia aivottomia horatsuja ja hyvän näköisiä', rohkenen vastaavasti kuvata sinua tunnevammaiseksi iljetykseksi, joka marinoidut saastaisessa haisevassa liemessäsi. Ex-Kynis.mies

Vierailija
10/23 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtajan ja assistentin yhteistyö on niin tiivis, ettei edes ole kynnystä, kun se jo itsestään siirtyy seksuaaliselle alueelle. Aivan luonnollista, mutta mies, joka erehtyy sillä kehuskelemaan, kyllä paljastaa olevansa alemmuudentuntoinen surkimus. 

Miehen kunnia-asia on, ettei alenna puheessaan tai käytöksessään naista. Ex-Kynis.mies 

Vierailija
11/23 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtajan ja assistentin yhteistyö on niin tiivis, ettei edes ole kynnystä, kun se jo itsestään siirtyy seksuaaliselle alueelle. Aivan luonnollista, mutta mies, joka erehtyy sillä kehuskelemaan, kyllä paljastaa olevansa alemmuudentuntoinen surkimus. 

Miehen kunnia-asia on, ettei alenna puheessaan tai käytöksessään naista. Ex-Kynis.mies 

No, kyllä sulla nyt on mennyt pääsiäismunat ja mämmit väärään kurkkuun, mene mietaan kanssa syömään mämmiä niin opit!

Vierailija
12/23 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä sulla nyt on mennyt pääsiäismunat ja mämmit väärään kurkkuun, mene mietaan kanssa syömään mämmiä niin opit!

Pääsiäisen iloksi ruokin hiukan trolliakin kertomalla, kuka olen. Hyvää Pääsiäistä! Ex-Kynis.mies

Vierailija
13/23 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pidän roolileikistä kun uhkea vaimoni laittaa satiinipaidan ja sihteerilasit, lyhyen hameen ja korkkarit. Itse olen puvussa pomona ja rankaisen häntä virheistä. Molemmat olemme nauttineet, mutta pokka ei välillä pidä.

Vierailija
14/23 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun töissä aina mekkoihin tai hameisiin ja korkkareihin, muutenkin aina huoliteltuna raikkaassa meikissä ja hiukset laitettuna. Joku voisi varmaan sanoa, että klassinen sihteerilook. Nautin ja kiihotun, kun huomaan miesten pitkät katseet ja välillä tahallani keinutan takapuolta, kurotan laittamaan astioita tiskikoneeseen yms. Ja fantasioissani milloin kukakin mies töistä painaa mua kopiohuoneessa. Oikeasti olen toki ihan siveyden sipuli, mutta tietäisivätpä vaan miehet töissä noista tuhmista ajatuksistani.

t. Johdon assistentti

Vierailija
15/23 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko me joskus yhtyä?

Ei

Vierailija
16/23 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäisen iloksi ruokin hiukan trolliakin kertomalla, kuka olen. Hyvää Pääsiäistä! Ex-Kynis.mies

Nyt on jäännyt korvasienten ryöppäys vähälle, sen verran sekavaa settiä, kolme kertaa 5min ja aina uusi vesi.

Vierailija
17/23 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun töissä aina mekkoihin tai hameisiin ja korkkareihin, muutenkin aina huoliteltuna raikkaassa meikissä ja hiukset laitettuna. Joku voisi varmaan sanoa, että klassinen sihteerilook. Nautin ja kiihotun, kun huomaan miesten pitkät katseet ja välillä tahallani keinutan takapuolta, kurotan laittamaan astioita tiskikoneeseen yms. Ja fantasioissani milloin kukakin mies töistä painaa mua kopiohuoneessa. Oikeasti olen toki ihan siveyden sipuli, mutta tietäisivätpä vaan miehet töissä noista tuhmista ajatuksistani.

t. Johdon assistentti

Näkisinpä  hameesi halkion välistä kiinteät reitesi, kun olet kopiokoneen äärellä...

Vierailija
18/23 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tylsä elämä. Kadut vanhana

Vierailija
19/23 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miellyttävistä kokemuksista kertyy muistiin kasvava aarteisto. Jos kokemuksista ajallaan kieltäytyy, ei niitä enää vanhana voi kerryttää.

Vierailija
20/23 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuota olen joskus miettinyt, että kumpaa sitä sitten vanhana katuu enemmän: pettämistä vai sitä, että villit seikkailut on jääneet kokematta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä