Onko muita joilla ei ole mitään suunnitelmia tai ohjelmaa pääsiäisenä?
Minulla ei ole. Olen kotona ja makailen ja katson telkkaria. Eikä se ole ongelma. Pääasia että saa olla muutaman päivän töistä pois.
Kaikilla muilla tuntuu olevan kalenteri täynnä ohjelmaa.
Kommentit (48)
Ei ole mitään. No kirkos vois käydä.
Meitä joilla ei ole suunnitelmaa on paljon. Mullakaan ei ollut alun alkaen mitään, mut sitten taas itse järkkäsin 2 ystävää pikaselle lounaalle. Muutennolisin yksin 4 päivää ehkä jopa puhumatta kellekään mitään. Kävelylläkin käyn aina yksin.
Jos joskus tapahtuu jotain niin minä olen 9/10 se joka homman pistää alulle. Minua pyydetään hyvin harvoin mihinkään. Toki ollaan jo sen ikäisiäkin että kaikilla on omat menot ja elät ja harvoin käydään misään. Mutta olis ihana kun joku ystävä joskus ehdottas ja järkkäis jotain valmiiks niin että sen kun ilmaantusin vaan paikalle ja nauttisin tilanteesta ja siitä etyä joku halusi minun seuraani.
Viihdyn arkena työn jälkeen hyvin itsekseni, olen kai jotenkin sosiaalinen introvertti, koska tarvitsen sosiaalisuuden jäkeen hiljaisuutta ja rauhaa.
Juu on, olen jo reippaasti yli 50v, enkä edes halua ajatella kuinka mones pääsiäinen, juhannus ja joulu elämässäni on kun olen yksin. Olen elänyt suurimman osan aikuisiästäni yksin. Aikoinaan kun mulla oli koira /koiria, en ikinä tuntenut tällaista yksinäisyyttä kuin nyt kun ei niitä enää ole. Toki muuta uutta tuli elämään kun ei ole sidoksissa 24/7 johonkin elolliseen, mutta kyllähän mä pitkät pyhät aina tuo jonkinasteisen ikävän ja murheen siitä että pysyvää kumppania ei löytynytkään ja jäin yksin. Pelottaa ajatella että tässäkö tää mun elämä parisuhderintamalla nyt oli, eli olenko lopun elämääni yksin.
Ei ollut mitään suunnitelmia tähänkään pääsiäiseen. Kevätsiivous on tehty ja ulkoiltu.
Minä. En vietä pääsiäistä. Ihan tavallinen viikonloppu ja arkimaanantai minulle.
Ei mitään erikoisempaa ohjelmaa kuten ei tavallisestikaan pääsiäisenä. Käyn vanhempien luona syömässä tai kahvilla kuten useimpina viikonloppuina, näen paria kaveria, kotitöitä, kuntoilua ja muuta tavallista.
Paras pyhänaika vietetään oman perheen kesken, saa vaan olla eikä ole aikataulua.
Ei muita suunnitelmia kuin potea naistenvaivoja (niiden nimeä ei ymmärtääkseni enää saa sanoa tällä palstalla). Kun nyt vain vihdoin alkaisivat. On niitä tässä jo odoteltu parisen päivää.