Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla ei ole mitään suunnitelmia tai ohjelmaa pääsiäisenä?

Vierailija
17.04.2025 |

Minulla ei ole. Olen kotona ja makailen ja katson telkkaria. Eikä se ole ongelma. Pääasia että saa olla muutaman päivän töistä pois.

Kaikilla muilla tuntuu olevan kalenteri täynnä ohjelmaa. 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu kuukausi lomaa. Pääsiäisen ihan vaan olen ja parantelen niveliä ja flunssaa. En tee mitään muuta kuin ruokaa, tiskit tiskaan ja pyykit pesen. 

Vierailija
22/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole ollut pääsiäisenä muita suunnitelmia kuin suklaamunien syönti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Klaukkalassa palaa ruoho ja sauna on kuumana. Mämmiäkin on.

Vierailija
24/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa vain pötkötellä tekemättä yhtään mitään! 

Vierailija
25/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään suunnitelmia. Teinit on omissa oloissaan/menoissaan ja mies ryyppää ulkona. Minä olen yksin ja vituttaa. 

Mene naapurin Jormalle kylään niin tulee hymy huulille.

Vierailija
26/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millos se pääsiäinen on tänä vuonna?

Vierailija
27/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään suunnitelmia. Teinit on omissa oloissaan/menoissaan ja mies ryyppää ulkona. Minä olen yksin ja vituttaa. 

Yllätetään miehesi alastomina sängystä.

Vierailija
28/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kiirastorstai, minä juon itseni punaviinikänniin ja kuuntelen Raamattua äänikirjana.

Vierailija
29/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläilykutsuja tuli nyt pääsiäiseksi, mutta sen verran on ollut rankkaa arkena, että nyt ollaan vain kotona ja kerätään voimia. 

Vierailija
30/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Jörn Donnerin elokuvia, otan hieman viiniä ja pari panacodia. T: Mummu Haukilahdesta

Vierailija
31/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄTÄTÄTÄTÄ TÄTÄ TÄTÄTÄTÄ 👶🏻🐣🌞🌷💤

Vierailija
32/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppääkö se mies siis jossain puistonpenkillä tai ostarinkulmilla 🤨

Vierailija
33/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin ei pitänyt olla mitään, mut tulikin vähän töitä ja kaveri tulee käymään. Lisäksi liikuntaa ja lepoa. Äkkiäkös siinä menee 4 päivää.

Vierailija
34/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan lapsiperhe ja kotona vietetään pääsiäinen. Kukaan meistä ei jaksa lähteä liikenneruuhkiin tai mihinkään ihmispaljouteen. Raha ei olisi este, mutta mieluummin panostetaan hyvään ruokaan kotona ja rentoutumiseen. Ulkoilua ja elokuvia, herätyksiä ei laiteta.

Vierailija
35/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on kummilapsen syntymäpäivät mutta siinäpä ne suunnitelmat. Ehkä tehdään hyvää ruokaa, ois kaikkea pihahommia, ehkä käydään katsomassa Minecraft-elokuva, ehkä uimassa, pyöräretkellä, mikä nyt sattuu huvittamaan. 

Vierailija
36/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryyppääkö se mies siis jossain puistonpenkillä tai ostarinkulmilla 🤨

Taitaa olla pian rantojen mies!

Vierailija
37/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kaksi aikuista kotona, aikuiset lapset maailmalla töissä. Emmekä me edes ole erityisen uskovaisia, joten miksi pitäisi viettää? Mämmiä kyllä syömme. Sinänsä emme vietä kyllä muitakaan perinnejuhlia. Jouluisin käymme äitini luona, jos mahdollista ja emme ole reissussa, koska äidille joulu tärkeä. Joskus käyn yksin kun vaimo ei pääse.

Vierailija
38/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä loma, mutta ei mitään erikoisia suunnitelmia kuin rentoutua ja nauttia elämästä.

Vierailija
39/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on kiirastorstai, minä juon itseni punaviinikänniin ja kuuntelen Raamattua äänikirjana.

OT. Mua nauratti yksi video, missä "Jeesus" muutti veden viiniksi ja joku heti marisi, että taasko Merlot'a :D

Vierailija
40/48 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset varmaan haluaa että piilotetaan suklaamunia. Muuten nautitaan keväästä ja ulkoillaan jos sää pysyy hyvänä, jos ei niin tehdään jotain muuta. Ei yhtään nyt kiinnostanut suunnitella mitään, on ollut niin kiireinen kevät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme