Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos lapsesi olisi välittänyt ja käyttänyt huumeita?

Vierailija
17.04.2025 |

Saa kertoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei koskaan välittänyt huumeista. 

Vierailija
2/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia josta voisi kirjoittaa kirjan. Ei soveltune vauvapalstalla keskusteltavaksi, kukaan ei jaksa lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on muiden kakaroissa, minun lapsi on vain täydellinen enkeli joka ei koskaan tee mitään väärää tai pahaa!!!! Ja jos joku väittää minun lapsen tehneen väärin niin minä syytän sitä valehtelusta kun minun lapsi on kaikella tapaa täydellinen!!!

Vierailija
4/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt alaikäisestä vai aikuisesta lapsesta?

No, jos olisi alaikäinen niin miettisin varmaan, että mikä on itsellä mennyt kasvatuksessa pieleen vai onko lapsi ajautunut huomaamattani väärään seuraan ja olisiko pitänyt olla enemmän kartalla, mitä lapsi vapaa-aikanaan tekee. Ajattelisin kyllä ensimmäisenä, että olen itse epäonnistunut vanhempana.

Tekisin kyllä kaikkeni sen eteen, että asiat saisi korjattua. En ehkä epäröisi ottaa siihen ammattilaisia mukaan, jos se olisi tarpeen, vaikka se tarkoittaisi oman vanhemmuuteni kyseenalaistamista. Ajattelisin lapsen etua ja sitä, että kaikki kortit käännetään lapsen elämän suunnan muuttamiseksi heti eikä sitten, kun on liian myöhäistä.

Vierailija
5/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että on valinnut tulevaisuuden alan.

Vierailija
6/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi kotoa välittömästi, kantaisin kamat vaikka sateeseen pihalle ja lukot uusiksi.

Yksikään huumemies ei minun kotona asu, ei oma lapsi eikä puoliso. Välitön lähtö edessä, iästä riippumatta jos tuon tekee.

Olen myös kertonut tämän lapsilleni, yksikin huumekokeilu ja saat etsiä uuden kodin, paluuta ei ole. Mielestäni ollut hyvin toimivaa huumevalistusta.

Vierailija
7/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillut, ihan sama. Välittänyt, niin käytäisiin tiukka keskustelu. Uhkaisin perinnöttömäksi jättämisellä, joka ei ole vähäpätöinen asia. 

Vierailija
8/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että olen pahasti epäonnistunut kasvattajana ja hakisin apua lapselleni.

Vierailija
9/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin epäonnistunut elämässä.

Vierailija
10/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. On välittänyt kukkasia.

Vierailija
11/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black markets matter.

Vierailija
12/12 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni on tehnyt paljon pahempia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi