Ei taas ole rahaa kesävaatteisiin
Eikä mihinkään muuhun kuin perus kauppaostoksiin. T. Valis
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kroppa kunnossa niin kesävaatteet ei paljon maksa. Lyhyt t-paita 5€ ja minishortsit 10€.
Miksi paljastelet? Sivusta.
Miksei jos on mitä näyttää? Kesään kuuluu niukka vaatetus 👍
Vierailija kirjoitti:
Kalja ja röökirahoilla saa kirppikseltä vaatteita.
Kun en juo enkä polta tupakkaa.ap
Ei kai ne ole kertakäyttöisiä. Kaapeissasi on varmaan kertyneitä kesävaatteita edelliskesiltä. Ei aina tav ostaa uusia. Kirppareiltakin varmaan löytyy, jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun pilkkaatte. Tulee hyvä mieli.ap
Siksihän sinä tänne jatkuvasti palaat ja (ainoana palstalaisena) vieläpä allekirjoitat jokaisen jankutuksesi, jotta sinut varmasti tunnistetaan. Kun huomionkipeys on tarpeeksi suurta, jopa pilkkaaminen lämmittää mieltä. Kunhan joku edes jotenkin noteeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun pilkkaatte. Tulee hyvä mieli.ap
Siksihän sinä tänne jatkuvasti palaat ja (ainoana palstalaisena) vieläpä allekirjoitat jokaisen jankutuksesi, jotta sinut varmasti tunnistetaan. Kun huomionkipeys on tarpeeksi suurta, jopa pilkkaaminen lämmittää mieltä. Kunhan joku edes jotenkin noteeraa.
Täytyy tässä jo tulevaisuutta miettiä.ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö edellis kesän vaatteet käy.
Heitin ne miehen edessä pois ja tarvitsen uudet, mulle käy aina näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö edellis kesän vaatteet käy.
Ovat kutistuneet kaapissa.
Ap
Eli ongelma ei ole rahan vähyys vaan se, että rahat on menny ylensyömiseen. Laihdutuskuurille vaan niin säästyy rahaa sekä turhasta ruoan ostamisesta, että turhista vaateostoksista.
Tässä ehtii kesään mennessä vielä muutaman kilon pudottaa, jos vanhat vaatteet vähän kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Uffissa on 2 e päiviä.
Tuo on yli päivän ruokaraha ja lähimpään UFFiin on yli 100 kilometriä, eikä välttämättä ole mitään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uffissa on 2 e päiviä.
Tuo on yli päivän ruokaraha ja lähimpään UFFiin on yli 100 kilometriä, eikä välttämättä ole mitään kivaa.
Kiitos, kun jatkat puolestani.ap
Ompele itse kivoja kesäpuseroita.
Kyllä minulla Tokmannin vaatteet kestää vuosikausia. Pesetkö ne jotenkin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla Tokmannin vaatteet kestää vuosikausia. Pesetkö ne jotenkin väärin?
Mies meillä pesee pyykit. Ihan 40 asteessa pesee. ap
K Citymarketin verkkokaupasta saa kaikkea nyt -50%. Löysin puseroita 3-4€:lila ym. Halvempaa kuin kirpputoreilla.
Taidat olla se sama tyyppi, joka valittaa kuukaudesta toiseen, kun ei ole rahaa ruokaan, ja tilillä on vain 0,20 - 5€ rahaa, ja kuka voisi auttaa. Aina jotkut menevät retkuun ja neuvovat, mutta mikään neuvo ei kelpaa.
Mulla on käytössä sellaisia kesävaatteita, jotka olen ostanut yli 10v. sitten. En aikonut satsata tänä vuonna euron latia, paitsi ehkä muutaman t-paidan voin laittaa jo pois ja hankkia pari tilalle, jos tulee vastaan mieleinen tuote. Miksi? Koska en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla se sama tyyppi, joka valittaa kuukaudesta toiseen, kun ei ole rahaa ruokaan, ja tilillä on vain 0,20 - 5€ rahaa, ja kuka voisi auttaa. Aina jotkut menevät retkuun ja neuvovat, mutta mikään neuvo ei kelpaa.
Mulla on käytössä sellaisia kesävaatteita, jotka olen ostanut yli 10v. sitten. En aikonut satsata tänä vuonna euron latia, paitsi ehkä muutaman t-paidan voin laittaa jo pois ja hankkia pari tilalle, jos tulee vastaan mieleinen tuote. Miksi? Koska en tarvitse.
En tosiaankaan ole sama tyyppi.ap
Minä satuin eilen ihan heräteostoksena tuhlamaan useamman satasen uusiin kesävaatteisiin. Viime vuotisiakaan en ole kaikkia käyttänyt ja edeltäviltä vuosiltakin kaapit pullollaan. Minunlaisiani on paljon, osa meistä jaksaa myydä kirppareilla ja torissa, joten sieltä kannattaa löytöjä tehdä. Minä en jaksa sitä säätämistä. Lahjoitan kerralla isomman pompsin, kun vaan joku saman kokoinen ilmaisee tarvitsevansa ja vaatemaku käy yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kesällä edes vaatteita tarvita, Aatamin ja Eevan asussa pärjää ihan mukavasti.
Ok. Näytä mallia ja ilmesty alasti Tuomiokirkon portaille huomenna klo 12.00.
Kirppareilta löytyy muutamalla eurolla. Niiltä itse löydän. Jokaiseen vuodenaikaan.
Ei haittaa jos on vain vähän rikki. Kunhan ei perse vilku.