Muita, joilla rankka laihis meneillään?
Minä nyt kuudetta viikkoa keventäjissä ja maanantaina viiden viikon jälkeen 5,6 kg lähtenyt. Rankkaa on. Joka päivä jonkin verran liikuntaa (=vaunukävelyä 2 lapsen kanssa, toinen seisomalaudalla) ja lisäksi kerran viikossa ratsastusta ja kerran viikossa kuntosalia. Joka lihas särkee. Ja aina välillä pyöryttää, kun säästän kaloreita lauantai-illan punkkuun tai pieneen karkkipussiin sunnuntai-iltana....1300 kaloria saan syödä päivässä...sillä ei paljon juhlita. Mutta nyt mahdun kokoon 44. Vielä ennen laihista kokoni oli 48. Tsempatkaa, jos jaksatte.
Kommentit (13)
Miksi vedät itsesi noin kovin piippuun? Toivottavasti ei tule kilot nopeasti takaisin kun alat syödä " normaalisti" .
Mulla on ollut hidas tahti sinuun verrattuna kun on lähtenyt 6 kg 13 viikossa.
Nyt mahdun 38 muotifarkkuihin. Ihanaa olla hoikka!!!!
Tsemppiä.
että vaatekokosi on pienentynyt kahdella numerolla? Jos olet kuusi kiloa laihtunut??
Vaatekoon muutos = n. 5 - 7 kg.
Mutta kiva että olet laihtunut!
Älä vedä liian rankalle.
Olet kyllä tosi hyvin laihtunut ja voi olla ylpeä itsestäsi!!! Paljonko on pudotustavoite? Minä olen tiputtanut 1½ vuodessa 16.5 kg ja olen nyt tavoitteessa :) Kokoni on muuttunut 46->38 :) Hidasta on ollut, mutta olen antanut itselleni pari kertaa lomaa laihiksessa.
Tsemppiä jatkoon
2,5 kk mennyt ja paino on pudonnut 10 kg! Ja pudottamista on kyllä vielä vaikka kuinka :(
että pyöryttää. Liikunnalla varmaan tienaat itsellesi vähän lisäkaloreita, eikö? Joten varmasti voisit syödä sen 1500 kcal päivässä ja silti voisit juoda sen viinilasillisen viikonloppuna hyvin mielin.
mä saan syödä 1720kcl ja silti laihdun. tosin enää jäljellä n. 3kg tiputettavaa. eikä tunnu niin rankallekkaan. muista et 1200 pitäis saada täyteen liikunnankin jälkeen.
T: kohta taas kokoa 38
kerropas ap millaista se keventäjien laihdutustouhu on? Tuleeko joka päivälle ateriaehdotukset ja reseptit?
Kohta kiloja varmaan lähes sata, nyt jos koskaan!!!
Eli alkuun syötät kaikki mittasi ja tavoittepainosi. Eli mihin mennessä haluat laihtua ja kuinka monta kiloa. Ohjelma laskee sulle sun päivän kcal suosituksen ja antaa sen mukaan sulle ateria ehdotukset ja liikuntaohjelman. Mutta esim. itse en ole niitä ateriaehdotuksia ja reseptejä paljoakaan käyttänyt vaan olen syönyt omien halujen mukaan terveellisesti ja noudattanut annettua kalorisuositusta. Päivittäin täytetään päiväkirjaa, johon kirjataan kaikki päivän ruoat (sieltä löytyy paljon yleisimpiä ja vähän vähemmän yleisempiäkin ruokia) ja ne mitä ei valmiina läydy voi itse lisätä. Ohjelma laskee mulla kaikki valmiiksi, ei siis tarvi kun syöttää tarvittavat tiedot. Alkuun tuntu hitaalle ja hankalalle mut nyt sujuu osana arkipäivää. Tyytyväinen olen ollut, paino on tippunut. Itse en ole ottanut mitään stressiä ja menen hitaasti mutta varmasti ja kokoajan tippuu vaikka herkkuja välillä söiskin=) Ja siis noin rankkaa siitä ei tarvitse ottaa kun esim. ap mutta jokainen halujensa mukaan(onnea kuitenkin ap:lle!). Suosittelen=)
Voit harrastaa liikuntaa ihan just niin kun itse haluat tai sit et ollenkaan. Tää piti vielä lisätä tohon äskeseen
ihanaa, että olet jaksanut! itse en vielä ole päässyt alkuun, mutta perässä tullaan! Tsempaa! Tulokset palkitsee sinut ja oikeasti tuntuu hyvältä, kevät ja kesä tulee!!! T. täällä vielä 46/48 mutta tuleva 40...