Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö Riikka Purralle löytyy tukea ns. kentältä?

Vierailija
16.04.2025 |

Miten Perussuomalaisten kannattajat näkevät Purran kiukuttelun Perussuomalaisten äänestäjien tyhmyydestä Facebookissa. Vieläkö löytyy ymmärrystä vai onko Purran aika mennä?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy varmaankin, koska  seuraajilla ei ole minkäänlaista osaamista, seuraaminen ideana Soinista JUssin kautta Riikkaan. '

Vierailija
22/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka "20 meppiä" Purra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin se ruma tanssi ja nyt omien solvaaminen. 

Ei me sitä v,, ttuilua kuunnella. 

Vierailija
24/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttiiko tämä riikkahullu oikeasti mollaamisesta? Tehtailee riikka-aloituksia toinen toisensa perään. Ei osaa perustella, haukkua räksyttää vain kuin pyykkimuija.

Vierailija
25/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Purra meinaa saksia veroja. Muistakaa kaikki vasemmistoa äänestäneet ettei siltä suunnalta ikinä veroja alenneta.

Vierailija
26/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansan vahva tuki säilyy.

Vierailija
27/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra ylös.

Vierailija
28/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu riikalle semmoiset terveiset et tervetuloo vaan tänne maakuntiin selittään kädestä pitäen ja silmiin katsoen minkä takia viimeks kun tavattiin valehtelit päin naamaa että köyhiltä ei leikata.

Lupaan ettei pääty hyvin jos tarjoilet vastaukseks jotain sekopäistä paskaa wokesta tai pakosta.

Me halutaan TOTUUS.

Vierailija
29/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttiiko tämä riikkahullu oikeasti mollaamisesta? Tehtailee riikka-aloituksia toinen toisensa perään. Ei osaa perustella, haukkua räksyttää vain kuin pyykkimuija.

Tuntuuko yhtään häijyltä kopioida vasssareiden teille kohdistamaa kritiikkiä sanasta sanaan?

Vierailija
30/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isänmaan etua ymmärtävät hyväksyvät leikkaukset , ei ole ongelma. Itsekkään ihmisen on vaikea nähdä mikä on yhteinen etu.

Jep. Minä en kykene ymmärtämään vihervasemmiston äänestäjiä. Siis jos he käyvät töissä ja äänestävät vihervasemmistoa. Siellähän halutaan jatkuvasti verottaa keski- ja parempituloisia lisää ja lisää ja kaventaa tuloeroja. Eli heidän tavoitteensa on se, että lastenhoitaja, opettaja ja erityisasiantuntija vaativassa duunissa jossa stressaantuu kaikki saavat käteen suunnilleen samanverran rahaa, samoin kuin ma mu-ab dul joka on kolmannen polven ma mu muttei puhu lainkaan  suomea, ei ole käynyt peruskouluakaan kunnolla loppuun ja elää kelarahoilla. Tämä on se onnen valtakunta heille. Mitä järkeä kenenkään siinä vihervasemmiston utopiassa on herätä ja mennä töihin, kaikkihan voivat elää tuella. Ei ole enää yhteiskuntaa eikä yrityksiä, mutta mitä väliä, lainaahan saa aina lisää ja lisää. Näinkö se menee?

Jos minä teen raskasta työtä ja saan tuplapalkan verrattuna vaikka opettajaan, niin kyllä minä haluan että siitä palkasta jää minulle myös käteen reilusti enemmän. Muutenhan ei ole järkeä opiskella, olla yrittäjä (työllistäjä) tai tehdä raskaita hommia, jos siitä saa melkein saman kuin kuka vaan helpompia hommia tekevä, tai ideologinen työtön.

Vierailija
31/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma lienee siinä, että kun tuolle tielle on lähdetty, niin takaisinkaan ei voi kääntyä koska sitä menettäisi kasvonsa. Veikkaan että persut käyttävät loput kaksi vuotta epätoivoisiin yrityksiin ostaa kannatusta. Irtiottoja ja omien saavutusten paisuttelua luvassa. Pahoin vain pelkään, että tämä ei tule toimimaan. Ostoskanavapopulismi on tullut tiensä päähän. Etenkin kun kokoomus on ainoa, joka voisi heittää oikean pelastusrenkaan ja peruuttaa isoimpia kannatuksen syöneitä asioita. Miksi he tekisivät sen? Sitten ek-vaalit ja kannatuskato. Puolue ei lakkaa olemasta, mutta supistuu rajusti. Tietyt persut varmaan siirtyvät tiettyihin tehtäviin, josta jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä. Tämä on minun ennustukseni.

Olen lähinnä hämmästynyt siitä miten pitkään PS konsepti on toiminut normaaliin kansaan. Itse myönnän joskus äänestäneeni persuja, mutta tämä oli aikoina, jolloin Soini oli vielä puikoissa ja liikkeessä oli vielä jonkinlaista jokamiehen puolue henkeä.

Kun touhua katsoo, niin Sipilän hallitus alkaa vaikuttamaan hyvältä. Ihmettelen myös ex-duunarina sitä mikseivät duunarit ottaneet nokkiinsa pahemmin. Heidän asemaansa tässä heikennettiin pahiten.

Vierailija
32/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai löytyy. Riikalla on kentän vankka tuki. Ja vähän muidenkin. Raatorehellinen ihminen, harvinaista herkkua poliitikoissa.

Eipä näkynyt kunta- ja aluevaaleissa tämä perussuomalaisten ja Riikan vankka tuki mitenkään.

Vierailija
33/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isänmaan etua ymmärtävät hyväksyvät leikkaukset , ei ole ongelma. Itsekkään ihmisen on vaikea nähdä mikä on yhteinen etu.

Jep. Minä en kykene ymmärtämään vihervasemmiston äänestäjiä. Siis jos he käyvät töissä ja äänestävät vihervasemmistoa. Siellähän halutaan jatkuvasti verottaa keski- ja parempituloisia lisää ja lisää ja kaventaa tuloeroja. Eli heidän tavoitteensa on se, että lastenhoitaja, opettaja ja erityisasiantuntija vaativassa duunissa jossa stressaantuu kaikki saavat käteen suunnilleen samanverran rahaa, samoin kuin ma mu-ab dul joka on kolmannen polven ma mu muttei puhu lainkaan  suomea, ei ole käynyt peruskouluakaan kunnolla loppuun ja elää kelarahoilla. Tämä on se onnen valtakunta heille. Mitä järkeä kenenkään siinä vihervasemmiston utopiassa on herätä ja mennä töihin, kaikkihan voivat elää tuella. Ei ole enää yhteiskuntaa eikä yrityks

Aika vtun paksua käyttää helpoista hommista esimetkkinä super raskasta ja vastuullista opettajan työtä.

Et ole tainnut ikinä tehdä oikeita töitä kun sun perspektiivi on noin päin vttua?

Vierailija
34/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minä en kykene ymmärtämään vihervasemmiston äänestäjiä. Siis jos he käyvät töissä ja äänestävät vihervasemmistoa. Siellähän halutaan jatkuvasti verottaa keski- ja parempituloisia lisää ja lisää ja kaventaa tuloeroja. Eli heidän tavoitteensa on se, että lastenhoitaja, opettaja ja erityisasiantuntija vaativassa duunissa jossa stressaantuu kaikki saavat käteen suunnilleen samanverran rahaa, samoin kuin ma mu-ab dul joka on kolmannen polven ma mu muttei puhu lainkaan  suomea, ei ole käynyt peruskouluakaan kunnolla loppuun ja elää kelarahoilla. Tämä on se onnen valtakunta heille. Mitä järkeä kenenkään siinä vihervasemmiston utopiassa on herätä ja mennä töihin, kaikkihan voivat elää tuella. Ei ole enää yhteiskuntaa eikä yrityks

Poliittinen broileri tuli soittaan meille maailman pienintä viulua.

: ]

Vierailija
35/74 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jouduin ostaan vaan yhden jahdin tänä vuonna vaikka olisin halunnut kaksi kun kaiken maailman köyhien muka tarvii syödä tai jotain, miksei ne syö kakkua jos leipää ei ole!

Me ollaan niiiiin uhreja tässä!  : C

Vierailija
36/74 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka on niin Purra.

Vierailija
37/74 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas sentään!

Vierailija
38/74 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nämä persut tajua mitään. Samanlaisia kuin ameriikan serkut. Ei niitä kiinnosta faktat kun ne voi keksiä itse. Riikka on heidän queenbee ja tekee oikeita päätöksiä vaikka nyt persujen äänestäjät on työttömiä ja kohta kodittomia. Mutta hei se on vassareiden syytä koska kommarit ja velka jne.

Vierailija
39/74 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi vieläkö Trump on muka kansallismielisen Purran sankari. Peruutti liki sadan miljoonan dollarin diilin Ouralta. Typerä akka.

Vierailija
40/74 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinia kutsuttiin joskus isäksi. Seuraava isä oli Halla-aho. Sitten Purra on ollut äidin roolissa. Jatkuu..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi