Tein tänään ruoaksi nakkikastiketta ja lohkoperunoita, ainekset maksoi yli 30€ ja tästä syö 2 annosta...
Täällä väitettiin että kotona tehty ruoka on halpaa?!
Tässä ainelista ja hinnat:
Snellman nakki 5.50€
Kerma 2kpl 3€
Tomaattimurska 2€
Rypsiöljy 4€
Pippuri 2€
Suola 2€
Valkopippuri 2€
Oregano 2€
Soijakastike 4€
Peruna 1.50€
Chilimauste 2€
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tyhymä, syötte siis täydet purkit ja pullolliset mausteita ja kilon perunoita. Olette varmaa yli satakiloisia .
Kilo perunoita menee aikuisella miehellä yhdellä aterialla.
Kuivamuonatuotteet pitäisi olla jokaisella kotona valmiiksi. Ei niiden hintaa tällä tavalla mukaan lasketa. Meillä muuten riittää nakkipussista neljään annokseen. On siis halvempaa kuin ravintolaruoka jopa näin laskettuna. Tässä laskelmassa on parikymppiä liikaa hintaa, kun yleensä kaikilla, jotka laittavat ruokaa on kuivamuona jo valmiina kotona.
Tein eilen paistokasarissa wokin tapaista: sadonkorjuuvihanneksia pari pussia a' 2,08 €, 2 dl ruokakauraa (n. 20-30 senttiä), yrttitomaattimurskaa purkki 1,40 € ja lisäksi kuorin ja pilkoin joukkoon vihanneslokeroon jääneet pari porkkanaa ja keskikokoisen palstetnakan n. 2 €., mustia papuja tölkillinen n. 65 senttiä (liiat suolat huuhdoin niistä pois) loraus vettä nesteeksi ja mausteeksi puristin sitruunan puolikkaan mehut, mustaa pippuria, savupaprikaa ja ihan pikkuisen chilijauhetta. Lisättyä suolaa en ruuan laitossa käytä enkä kaipaa. Tästä riittää syötävää kolmelle aterialle, hinta per ateria vajaat 3 €.
Höpö höpö. Sinun täytyy olla todella tyhmä
Kyllä saa nauraa, 4 dl kermaa, hah haaa.
Mistä helvetistä sinä ruoka-aineesi ostat?
+ruokajuomat 380e ja jälkiruoka 180e.
Kuka laittaa soijakastiketta, öljyä ja 2 purkkia kermaa kastikkeeseen. Yök. Ja näköjään vielä koko pullolliset ja tetrat hinnoista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama trolli spämmää myös Redditissä
Spämmäys on hänelle henki ja elämä.
Spämmikeiton resepti saatu.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön maksalaatikkoa alle 2 euroo rasia.
Naapurin kanssa oli aikoinaan puhetta ruoasta ja kertoi syöttävänsä tätä koiralleen :-)
En ole kertonut sille, että syön sitä itse.
Minä ja mun ukkoni syödään maksalaatikkoa, ja samaten kaksi koiraamme, siis lämmitän kaksi rasiaa maksalaatikkoa ja siitä syö koko perhe
Melko tulinen ja mausteinen setti tuli 🥵
Kaadoit sitten koko pullon rypsiöljyä ja koko paketin suolaa + kaikki maustepurkit kokonaan siihen kastikkeeseesi? Ei ihme että maksaa.
Melkoinen annoskoko.
4 dl kermaa 2 dl tomaattimurskaa 500 grammaa perunoita 300 grammaa nakkeja.
Ap ei ole edes merkonomi saati DI. Peruskoulun keskeyttäjä?
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen annoskoko.
4 dl kermaa 2 dl tomaattimurskaa 500 grammaa perunoita 300 grammaa nakkeja.
400g oli nakkeja yhteensä
Ap
Tyhymä, syötte siis täydet purkit ja pullolliset mausteita ja kilon perunoita. Olette varmaa yli satakiloisia .