Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastata kysymykseen "miksi haluat tänne töihin?"

Vierailija
16.04.2025 |

Rahantarve ei vissiin riittävä syy..

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko m vai n ja ikä?

Vierailija
2/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"käskettii jonnekki hakee"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää on kuulemma hyvä firma."

Vierailija
4/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtänyt, miksi tavallisella työntekijällä pitäisi olla jotain erityisiä intohimoja jotain tiettyä firmaa kohtaan. Yleensä se työnteko on aika samanlaista saman alan firmoissa. Johtajilta voisi olettaa jotain enemmän, mutta vinhasti niillä näyttää firma vaihtuvan, jos naapurifirma maksaa enemmän. Ja sitten kerrotaan samat liirum laarumit siitä kuinka hyvä firma on kyseessä kunnes se taas vaihtuu uuteen.

Vierailija
5/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi just se firma eikä joku muu? Joku muu kai siinä sen rahantarpeen lisäksi vaikutti.

Vierailija
6/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista duunia haluat tehdä ja haet 

Asiakaspalvelu innostaa / uskon tuotteeseen jne 

haluan panostaa myyntiin ja jne ja uskon että teidän yrityksessä tämä onnistuu niin että kehitys ja saan aikaan tuloksia 

Vierailija
7/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää myös viihtyä töissä että jaksaa 

teidän yrityksen visiosta ja ilmapiiristä olen saanut positiivisen kuvan ja uskon että teidän firmassa saa tehdä tulosta / työtä positiivisessa ilmapiirissä jne 

Vierailija
8/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi just se firma eikä joku muu? Joku muu kai siinä sen rahantarpeen lisäksi vaikutti.

Ei mulla ainakaan, haen kaikkiin mihin oma osaaminen riittää. Sama se mulle onko kyseessä Bolt, Sol tai Lassila Tikanoja 🤷🏼 Viimeksi Sol kysyi kysymystä ja menin lukkoon sanomalla koska teillä on kivat työvaatteet. Tulen olemaan ikuisesti työtön kun en osaa vaikka käynyt kaiken maailman kurssit aiheeseen liittyen😂 Seuraavaksi vastaan rehellisesti.

Vierailija
9/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä haluun.

Vierailija
10/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen ollut vaihtamassa työpaikkaa, olen hakenut samaan aikaan moneen eri paikkaan. Työpaikan sijainti ja se, että siellä vaikuttaa olevan töitä, joihin osaamiseni sopii, ovat olleet kriteereinä. Vähänkin isomman firman sisällä on aina erilaisia yksiköitä ja käytäntöjä, niistä ei millään saa selkoa ennen kuin itse on ollut siellä jonkun aikaa töissä. Ne firmojen omat mainostekstit niiden nettisivuilla voi ohittaa, mutta kaiketi niitä kannattaa siteerata, jos tuollaista kysytään eikä muuta vastausta keksi.

Vierailija
11/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunnen vetoa miestenvessojen aistikkaaseen ilmapiiriin ja olen valmis antamaan kaikkeni kontallani niiden lattioilla." - Näin voi hakea ainakin siistijän paikkaa.

Vierailija
12/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tunnen vetoa miestenvessojen aistikkaaseen ilmapiiriin ja olen valmis antamaan kaikkeni kontallani niiden lattioilla." - Näin voi hakea ainakin siistijän paikkaa.

Sanoin kerran siivoojakn paikkaa hakiessa että mulla on pakkomielle pitää tiskipöytä siistinä.  En tiedä vaikuttiko toi vai eikö ollut hakijoita kun sain paikan. 

Vierailija
13/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan, haen kaikkiin mihin oma osaaminen riittää. Sama se mulle onko kyseessä Bolt, Sol tai Lassila Tikanoja 🤷🏼 Viimeksi Sol kysyi kysymystä ja menin lukkoon sanomalla koska teillä on kivat työvaatteet. Tulen olemaan ikuisesti työtön kun en osaa vaikka käynyt kaiken maailman kurssit aiheeseen liittyen😂 Seuraavaksi vastaan rehellisesti.

Toi vastaus oli oikeesti aika symppis, mutta ei ehkä sitä mitä firma hakee. 😀

Vierailija
14/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä vaan tiedä. Väkisin haen."

"Kiva firma teillä."

"Tarviin palkkaa."

"Siksi kun ihmiset käyvät töissä."

"Motivaatiota on."

Vierailija
15/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi vastaus oli oikeesti aika symppis, mutta ei ehkä sitä mitä firma hakee. 😀

Joo oli haastattelija vähä sillei että jaa😆😆

Vierailija
16/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyö? Voit sanoa esimerkiksi, että pidät siivoustyötä mielekkäänä ja heillä sattui olemaan tämä paikka tässä auki (= rehellinen, ei liian yliampuva syy). Lisäksi pidät heidän firmansa mainetta hyvänä ja tulisit mielelläni antamaan työpanoksesi heidän käyttöönsä (=edelleen samaa liirumlaarumia, ei liian yliampuvaa). Ja ihan vaan tunnelmaa keventääksesi ja osoittaaksesi huumorintajuasi, voisit hyvinkin käyttää tuota "teillä on kivat työasut" loppukommenttina ja heitä päälle hymy, jotta ymmärtävät tämän puoliksi vitsillä heitetyksi.

Vierailija
17/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma haluaa vaan kuulla kehuja työpaikastaan ja valinta tehdään ihan hulluista syistä.

Vierailija
18/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyö? Voit sanoa esimerkiksi, että pidät siivoustyötä mielekkäänä ja heillä sattui olemaan tämä paikka tässä auki (= rehellinen, ei liian yliampuva syy). Lisäksi pidät heidän firmansa mainetta hyvänä ja tulisit mielelläni antamaan työpanoksesi heidän käyttöönsä (=edelleen samaa liirumlaarumia, ei liian yliampuvaa). Ja ihan vaan tunnelmaa keventääks

Mikään vuokratyöfirma ei saa kehuja missään joten toi on yliampuvaa että kuullut jostain hyvää 

Vierailija
19/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firma haluaa vaan kuulla kehuja työpaikastaan ja valinta tehdään ihan hulluista syistä.

Haastattelija haluaa kuulla onko hakijalla realistiset odotukset työstä. Jos sanot että haet siksi kun haluat keksiä parannuksen syöpään, vaikka kyseessä on siistijän työ, niin silloin paikka ei taida olla sinulle ihan oikea. 

Vierailija
20/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutakaan keksinyt.

T. Petteri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän