Erja Häkkisellä 63, muistisairaus
Surullista. Aikaisin alkanut eli tulee menemään pahaksi nopeasti.
Kommentit (447)
Mika pitää myös nuoremmista tsekeistä mökkeilykavereina. Vähäpukeisista ilolinnuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tuokin haaska olla melkoinen viininlipittäjä. Kohta nauriina ja aggressiivisena.
Mikä sinua oikein risoo, pikku kakkakalsari?
Hei Errja. Etkö kestä tulevaisuuden kuvaasi ? Oletko itse aloittanut jopa tämän keskustelun ?
Tykkäätkö sinä hieroa koirankakkaa naamaasi?
Alkoholi on suurin myrkky aivoille mita enemmän sitä on vetänyt elämänsä aikana, sitä enemmän on aivot vaurioituneet elimistö korjaa tiettyyn rajaan saakka vaurioita. Mutta 60-70 vuoden iässä alkaa eletyt vuodet ja elämäntavat näkyä tupakka, alkoholi huonot ruokailutottumukset, liian vähäinen nukkuminen elimistö ei jaksa enää solujen uusiutuminen häiriintyy alkoholin vaikutuksesta syövät, muistisairaudet, sydan ja verisuonitaudit, diabetes jne. Terveelliset elämäntavat riittava uni liikunta terveellinen ravinto normaali paino siinä hyvät neuvot ainakin voi itse vaikuttaa terveyteensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö asuu Monacossa muiden rahoilla? Melkoinen tapaus.
Ei KELA ketään Monacoon kustanna. Miljoonat on tienattu. Ellei muuten niin patjana tyhmälle jäbälle, joka kaahasi kovaa radalla. Ei sekään homma älyä vaadi. Veneellä kaahasi kännissä sillanpieleen kun ei ollut suojavallia eikä tallipäällikkö neuvomassa kuulokkeissa.
Ei ollut Mika Hökkinen se sillanpieleen kaahaaja.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on suurin myrkky aivoille mita enemmän sitä on vetänyt elämänsä aikana, sitä enemmän on aivot vaurioituneet elimistö korjaa tiettyyn rajaan saakka vaurioita. Mutta 60-70 vuoden iässä alkaa eletyt vuodet ja elämäntavat näkyä tupakka, alkoholi huonot ruokailutottumukset, liian vähäinen nukkuminen elimistö ei jaksa enää solujen uusiutuminen häiriintyy alkoholin vaikutuksesta syövät, muistisairaudet, sydan ja verisuonitaudit, diabetes jne. Terveelliset elämäntavat riittava uni liikunta terveellinen ravinto normaali paino siinä hyvät neuvot ainakin voi itse vaikuttaa terveyteensa
Läheiseni sairastui alle 60-vuotiaana sydänsairauteen, vähän myöhemmin todettiin Alzheimer. Aina piti terveydestään hyvää huolta, oli hoikka, ei ryypännyt ja oli kasvissyöjä, joskus söi kalaakin. Asiat eivät ole niin yksioikoisia.
Hei Errja. Etkö kestä tulevaisuuden kuvaasi ? Oletko itse aloittanut jopa tämän keskustelun ?