Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten lapsihaaveille uusi takaisku, nuoret naiset eivät enää halua synnyttää yhteiskuntaamme tulevaisuutta

Vierailija
16.04.2025 |

https://yle.fi/a/74-20156401?origin=rss

Itsekin halusin miehenä lapsia korkeakouluiässä, mutta näin 20 vuotta tuon koulun jälkeen yksikään nainen ei ole halunnut pitää edes kädestä kiinni.TikTok oli minua parempi vaihtoehto.

Kommentit (1253)

Vierailija
661/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet ei uskalla mennä edes vasektomiaan, kun lapsiluku on täynnä. Jos kuitenkin vaikuttaa erektioon tai siemensyöksyyn.. 🤣"

Sanotaan nyt näin. Jos nainen vaatisi minua käymään vasektomiassa, tulisi ero. Saman tien.

Jos mies vaatisi minua syömään e-pillereitä, tulisi ero. Saman tien.

Minusta se on vaan tosi outoa, että öyhötetään miten ei missään tapauksessa haluta lapsia, mutta ei itse kuitenkaan uskalleta tehdä asian eteen mitään.

Vertaat pilleriä leikkaukseen?

Miehille se on pikku nipsaus eikä leikkaus. Ja kun se ehkäisee, joka ei lapsia halua, niin sitten mies käyttää joka ikinen kerta kondomia.

Juu, paikallispuudutuksessa tehtävä pikku haava. Mutta ei, naisen pitäisi syödä kroppansa täyteen hormoneja tai käydä leikkaussalitoimintaa vaativassa toimenpiteessä.

Vierailija
662/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet ei uskalla mennä edes vasektomiaan, kun lapsiluku on täynnä. Jos kuitenkin vaikuttaa erektioon tai siemensyöksyyn.. 🤣"

Sanotaan nyt näin. Jos nainen vaatisi minua käymään vasektomiassa, tulisi ero. Saman tien.

Minusta se on vaan tosi outoa, että öyhötetään miten ei missään tapauksessa haluta lapsia, mutta ei itse kuitenkaan uskalleta tehdä asian eteen mitään.

Niinpä. Onhan se kyseinen pilleri huomattavasti hirveämpi kuin leikkaus.

Pieni nips naps, pari päivää hissukseen ja se siitä.

Vs. Vuosia jatkuvat hormoniongelmat ja masennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sama havainto täälläkin. Ainakin osa noista naisista taitaa yrittää pelastaa tuhoon tuomitun suhteen niillä lapsilla."

Ja sinä tiedät toisten ihmisten motiivit seksin harrastamiseen?

Vierailija
664/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että lapsia ei enää haluta, niin parhaimmat geenit siirtyvät seuraaville sukupolville ja heikommat karsiutuu.

Tyhmimmät*. Mitä kiltimpi eli tyhmempi olet, sitä todennäköisemmin sinut jalostetaan jatkoon. Siihen kaikki rodunjalostus perustuu, liian itsenäiset ja ajattelevaiset eliminoidaan poolista ja parhaat perseennuolijat ja tyhjäpäisimmät jatkoon, koska ovat "helppoja".

Vierailija
665/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille se on pikku nipsaus eikä leikkaus. Ja kun se ehkäisee, joka ei lapsia halua, niin sitten mies käyttää joka ikinen kerta kondomia.

Juu, paikall

Kohdunpoisto aiheuttaa myös lukuisia muita sisäelinongelmia, toisin kuin pallien. Tuotantoeläinlaitoksessa kun ollaan, niin kyllä se pallien poikkasu on paljon relevantimpaa kuin "sterilisaatio", joka ei poista ongelmallista seksuaalikäyttäytymistä, tai hedelmällisen naaraan pilalle mutiloiminen. Eläimillä kuten ihmisilläkin.

Vierailija
666/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Eli

Ei vasektomiassa poisteta mieheltä kiveksiä. Toimenpide on pieni, ainoastaan siementen kulkeutuminen siemennesteeseen blokataan.

Vierailija
667/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset himoitse mieluummin vaikka naisten munuaisia ja sappikiviä? Ihan yhtä sairasta ja väärää himoita heidän kohtujaan ja sen tuotoksia. Eivät tietenkään naiset synnytä tällaisen psykoasetelmaan, missä ovat r aiskattavia pilluja ja lapsitehtaita, ja tuotokst menevät miehille sekä valtiolle. Synnyttäkää itse. Viljelkää vaikka paskaanne.

Terve suhtautuminen perheenlisäykseen 👍

Eri

Vierailija
668/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvaton vanhuus koittaa.

Eikö elämästä selviäkään hengissä?!?

Vierailija
669/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mun kokemus on eri. Olen nainen, vela ja miehet on aina yrittäneet lapsia mun kans. Joutunut jättämään monta em syystä.

Eivät usko, kun kertoo etten tule ikinä tekemään lasta yhtään kenenkään kanssa. Sitten kun myöhemmin alkavat kinumaan, selittävät aina olettaneensa mieleni muuttuvan. Ei muutu 

Eri

Kyllä ne on naiset jotka lapsia haluavat enemmän, naisista lähes jokainen haluaa lapsia ja miehistä vain harva.  

No sitten Yle tekee juttua ihan vääristä asioista. 

Vierailija
670/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä vaan, että kovapäisten ja rumien suomilehmien geenit karsiutuvat pois.

Hakekaa miehet joukolla miellyttävämpiä emäntiä ulkomailta, sieltä löytyy vielä oikeita naisia, joihin ei ole wokesairaus päässyt iskemään!

Vierailija
671/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Eli

Kohtua ei poisteta kuin sairauden vuoksi ja silloinkin pitkitetään vaihdevuosien yli. 

Vierailija
672/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Onhan se kyseinen pilleri huomattavasti hirveämpi kuin leikkaus.

Pieni nips naps, pari päivää hissukseen ja se siitä.

Vs. Vuosia jatkuvat hormoniongelmat ja masennus.

Ko. Pilleri vaikuttaa useiden tutkimusten mukaan myös aivoihin. 🤢 Siis myös muilla tavoilla, kuin vain sukupuolihormonien tuotannon ohjaamiseen. E-pillereillä vaikutetaan nimenomaan aivolisäkkeen toimintaan, ei suoraan munasarjoihin. 

Vierailija
673/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei oikein olla onnistuttu työ -ja perhe-elämän yhteen sovittamisessa. Ne lapset ja koti olivat ennen ihan kokopäivätyö, nyt puolisoiden pitäisi hoitaa ne siinä sivussa samaan aikaan kun työelämän vaatimukset ja sidonnaisuus kasvavat. Edes rahalla ei saa tähän yhtälöön lisättyä aikaa kun päivässä on vain tietty määrä tunteja.

Meillä on päädytty paikkaamaan heikkoa syntyvyyttä maahanmuutolla, se on lyhyellä aikavälillä helpoin ratkaisu eikä vaadi mitään joustoja työelämän päästä. Lisäksi on päätetty puhua syntyvyyden sijaan eläkepommista, koska se menee kansalaisille paremmin läpi kuin suomalaisen kulttuurin asteittainen katoaminen heikon syntyvyyden myötä.

Olen pahoillani, mutta työaikaa olisi pitänyt lyhentää tuntuvasti jo vuosikymmeniä sitten tai maksaa kotiin jäävälle puolisolle kelvollista palkkaa.

Kahlasin tämän ketjun läpi. Olin väärässä, parasta kun miehet ja naiset pysyvät sittenkin erossa toisistaan. Suomi kulttuurin on aika mennä.

Vierailija
674/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä vaan, että kovapäisten ja rumien suomilehmien geenit karsiutuvat pois.

Hakekaa miehet joukolla miellyttävämpiä emäntiä ulkomailta, sieltä löytyy vielä oikeita naisia, joihin ei ole wokesairaus päässyt iskemään!

Määrittele woke. 

Vierailija
675/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärvistelet kotona ja kuolet nestehukkaan. Tässäpä odotusarvoa, kun ei kukaan käy katsomassa.

Vierailija
676/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitis on. 😚

Vierailija
677/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärvistelet kotona ja kuolet nestehukkaan. Tässäpä odotusarvoa, kun ei kukaan käy katsomassa.

Mutta miten käykään miehen? Jos nainen ei halua lapsia, ei lapsia tule miehellekään.

Vierailija
678/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset asuvat vaikka 600km päässä tai toisessa maassa, niin ei ne käy katsomassa. 

Vierailija
679/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on sitten sen ajan murhe. 

Et ihan oikeasti voi hallita täysin elämää ja tulevaisuutta, joten tuollaisen murehtiminen on silkkaa itsensä kiusaamista ja ajan hukkaa.

Vierailija
680/1253 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistomammoille remminpaikka ja vähän muillekin.