Lapseni haluaisi tinderin, perusteella "on hauskaa katsoa, onko joku kiva vai ei"
En tietenkään anna hänelle tinderiä, mutta pystyisinkö tekemään vaihtoehtoisen ratkaisun? Esim. tekisin paperille jonkun pelin, jossa olisi hahmoja kuten Aku Ankka, ja sitten voisi niistä painella? Ei siis kumppanimielessä.
Ja ei, en tiedä, mistä hän tietää tinderistä. Vissiin kavereiden kesken pyörii tuollaiset "jännät ajatukset", kuten 2.-luokkalaisella vaikkapa pussailu ja juuri tinder.
Kommentit (26)
Lapsesi haluaa kumppanin...Ei muuta!🥳
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, 2.lk lapsi varmaan haluaa juntin, karvaisen suomalaisalkoholistimiehen/naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, 2.lk lapsi varmaan haluaa juntin, karvaisen suomalaisalkoholistimiehen/naisen.
Jos ei ole isää/äitiä?
Tietääkö lapsi oikeasti, että tinder on deittailuappi? Ehkä asiasta voisi käydä keskustelun lapsen kanssa, että sellaiset kuuluvat aikuisille.
Siis.. mitä v!ttua? Teet lapsellesi tinderin tapaisen? Esineellistämistä, sanon minä!
Lapsesi on eksynyt sulonöpökän polulta.😭
Joo, ja mä haluan ekapelin! :D
N54
No miksei? Ihan kiva appi. Ei sitä voi 18-vuotiaalta kieltää.
Tiedän, mutta lapsesi ei voi kaikkea saada. Välillä täytyy käydä läpi ne oudotkin asiat, ja puhua ryhmäpaineesta sekä tietenkin netin syövereiden vaaroista; ahdistelijoista tms.
Olet kasvattanut lapsosesi huonohkosti - häpeä!
ei tulis mieleenkään itellä.. tätä se kaverivanhempius teettää-
juu ei, ei mitään tinderin tapaistakaan lapselle vaikka olisi kyse kissanpennuista.
Itse olisin antanut, JOS voisi asettaa niin, ettei voi keskustella muiden kanssa. Ehkä.