Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen... menisitkö miespuolisen työkaverin kanssa jonnekin vaikka olet parisuhteessa

Vierailija
15.04.2025 |

Kyse on vain ihan kaverillisesta suhteesta mutta onko epäilyttävää että menee esim. ulkoilemaan työkaverin kanssa joka on toista sukupuolta. Tarkoittaako tämä että toinen on ihastunut kun haluaa nähdä työajan ulkopuolellakin...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän voi suoriltaan vastata, ihmisiä ja tilanteita on niin erilaisia. Jos pitää valita ehdoton kyllä tai ei niin sanoisin että en. 

Voisin kuitenkin myös kuvitella tilanteen jossa se miespuolinen työkaveri on vaikka aivan hulluna samaan aika marginaaliseen koiraharrastukseen kuin minä ja että samainen mies on sellainen ehdottoman uskollinen ja onnellisessa liitossa oleva kuin minäkin. Miksen silloin voisi käydä koiralenkillä tai alan tapahtumassa kun omaa miestä ei ne suuremmin kiehdo. Toisaalta olen myös bi, eli jos en saisi olla kenenkään kanssa sitten tekemisissä vapaa-ajalla..? 

En ole koskaan pettänyt, en voisi pettää enkä tekisi mitään mistä vaistoaisin oman mieheni huolestuvan tai stressaantuvan. 

Vierailija
2/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän voi suoriltaan vastata, ihmisiä ja tilanteita on niin erilaisia. Jos pitää valita ehdoton kyllä tai ei niin sanoisin että en. 

Voisin kuitenkin myös kuvitella tilanteen jossa se miespuolinen työkaveri on vaikka aivan hulluna samaan aika marginaaliseen koiraharrastukseen kuin minä ja että samainen mies on sellainen ehdottoman uskollinen ja onnellisessa liitossa oleva kuin minäkin. Miksen silloin voisi käydä koiralenkillä tai alan tapahtumassa kun omaa miestä ei ne suuremmin kiehdo. Toisaalta olen myös bi, eli jos en saisi olla kenenkään kanssa sitten tekemisissä vapaa-ajalla..? 

En ole koskaan pettänyt, en voisi pettää enkä tekisi mitään mistä vaistoaisin oman mieheni huolestuvan tai stressaantuvan. 

Täysin samat ajatukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikenlaisia ja kaikenpuolisia kavereita ja en ajattele tuollaisia asioita ollenkaan. Menen jos huvittaa. 

Vierailija
4/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huvittaako

Vierailija
5/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huvittaako

Vituttaa välillä nämä uteliaat!

Vierailija
6/21 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita sinänsä mitään välttämättä. Jos tuntuu väärältä älä mene. Kavereita voi olla ja vaikka vähän flirttiäkin mut ei sen tarvitse tarkoittaa mitään 

Vierailija
7/21 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet turhaan luulee heti että nainen on ihastunut. Voi olla vähän jotain värinää ja se on vaan kiva eikä sille asialle tarvitse tehdä mitään , kavereita saa olla 

Vierailija
8/21 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin menen.

Vierailija
9/21 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Heteromiehet eivät kaipaa naisia kavereiksi, joten jos joku työpaikan mies pyytää ulos, kyllä siellä on tausta-ajatukset vahvasti läsnä. Koska miesten ja naisten välinen platoninen suhde ei ole mahdollinen, en alun perinkään hakeutuisi tuollaiseen tilanteeseen.

Miehet eivät ole samanlaisia kuin naiset. Älkää olko naiiveja.

Vierailija
10/21 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit on ylipäätään työkavereita. Ei noin.

Vierailija
11/21 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikse en menisi? Melko kummallista ajattelua, että kun on parisuhteessa, niin ei voisi enää tavata vastakkaisen sukupuolen edustajia. Tyhmentyyhän sitä jos ei ketään muita kuin puolisoaan saa tavata.

Oletko AP jostain 1930 luvulla syntynyt, jolloin kaikki olivat ns. siveyden sipuleita ja pettivät jokaisessa käänteessä puolisoaan.

Vierailija
12/21 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Heteromiehet eivät kaipaa naisia kavereiksi, joten jos joku työpaikan mies pyytää ulos, kyllä siellä on tausta-ajatukset vahvasti läsnä. Koska miesten ja naisten välinen platoninen suhde ei ole mahdollinen, en alun perinkään hakeutuisi tuollaiseen tilanteeseen.

Tämäpä se. Näin miehenä olisin satavarma tuon työkaverin taka-ajatuksista, jos puolisoni alkaisi tuollaisista menoista puhumaan. Ei vähennä aavistusta taka-ajatuksista sekään, että nuorempana silloinen kumppani teki juuri näin ja vaikka se alkuun vaikutti naiivista silloisesta minästäni harmittomalta, niin paljastui myöhemmin, ettei se todellakaan ollut.

Vierailija
13/21 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, jos mies on homo. Se onkin ainoa vaihtoehto tässä. Muuten miehellä on satavarmasti pillu mielessään.

Vierailija
14/21 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen näin tehnytkin. Samoin mieheni. Miksi aikuista ihmistä tulisi vahtia? Tiedämme olevamme toisillemme parhaat. Olemme myös sopineet, että jos suhde ei miellytä niin siitä pääsee aina pois. Emme omista toisiamme. Suhteemme on kestänyt ja voinut hyvin 20 vuotta.

Vierailija
15/21 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja olen näin tehnytkin. Samoin mieheni. Miksi aikuista ihmistä tulisi vahtia? Tiedämme olevamme toisillemme parhaat. Olemme myös sopineet, että jos suhde ei miellytä niin siitä pääsee aina pois. Emme omista toisiamme. Suhteemme on kestänyt ja voinut hyvin 20 vuotta.

Pitää vahtia koska kyseessä on vauvapalsta. Täällä ei ole kenelläkään puolisoina kuin pettäjiä.

Vierailija
16/21 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Epäkunnioittavaa kumppania kohtaan vaikka mitään sutinoita ei olisikaan sen työkaverin kanssa. Ja itse en hyvällä katsoisi toisin päin niin siltä kannalta myös. 

Vierailija
17/21 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen stressaavaa varmaan koko ajan miettiä, että ei kai puoliso nyt vaan ole tapaamassa vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Vierailija
18/21 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tosiaan usko, että mun miespuolisilla työkavereilla on ollut mitään epämääräisiä ajatuksia, kun ovat pyytäneet mua mukaansa avantouimaan. Mä pari vuotta jauhoin, että pitäsi kokeilla, kun tuntuu että kaikki avantouivat (useassa eri avantouintipaikassa).

Nuo miehet ovat minua n. 25- 18 v nuorempia, joku on just menossa naimisiin, jollain oli häät viime kesänä. Hyväkuntoisia ja komeita. Mä olen lihava viisikymppinen täti. 

Vierailija
19/21 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Olettaisin että ihminen jonka kanssa haluan viettää vapaa-aikaa, tietää että olen parisuhteessa eikä elättelisi mitään toiveita. 

Vierailija
20/21 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se sun mies siis stressaantuisi tai huolestuisi? Että sulle tapahtuu jotain? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä