Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö miehiä tai naisia, jotka vaihtaa aina lennosta kumppania?

Vierailija
15.04.2025 |

Aina on jo uusi katsottuna kun ero tulee. Tai sanotaan, että jopa uusia, eli vaihtoehtojakin on. Tuntuu, että näiden ihmisten itsetunto on täysin parisuhteen varassa. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lennosta vaihtelija alitajuisesti tuntee että ei ole kenenkään rakkauden arvoinen. Mikä patologisimmissa tapauksissa pitää täysin paikkansa.

Vierailija
22/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso. Jotenkin hän vaikuttaa olevan tyytyväinen itseensä vain suhteen alkuhuumassa. Puolison niin sanottu todellinen, arkinen minä ja siitä kumpuava ahdistus ovat sitten vaihtuvien kumppaneiden syytä ja merkki siitä, ettei suhde teekään häntä onnelliseksi. Eli ei kuulemma jaksa enää panostaa, kun toinen on niin paska.

Hän on myös sanonut, että hän mieluummin vaihtaa uuteen kuin näkee vaivaa suhteen ongelmien ratkomiseksi. Epäilen, että tuossa on taustalla juuri itseään pakeneminen. Eli ettei halua tai kestä kohdata niitä asioita itsessään, jotka ovat myötävaikuttaneet vaikeuksien syntyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa vaan ärsyttää kun ei itse saa parisuhdetta. Pitää sitten keksiä kaikenlaisia syitä ja diagnooseja niille naisille joista miehet ovat kiinnostuneita. 

Vierailija
24/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajaa vaan ärsyttää kun ei itse saa parisuhdetta. Pitää sitten keksiä kaikenlaisia syitä ja diagnooseja niille naisille joista miehet ovat kiinnostuneita. 

Mietin samaa. Osa omista tutuista naisista on sellaisia, joilla on 10 yhteydenottoa saman tien, kun eroavat ja osasta ei kiinostu koiratkaan, vaikka laittaisi kyljyksen kaulaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi