Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoli seitsämässä puhuttiin sieniterapiasta.

Vierailija
15.04.2025 |

Tehokas hoito esim. alkoholismiin mutta sitä ei tule saataville koska vaikuttavana aineena on päihde/huume. Auttaa myös kansantauti masennukseen mutta ei käy tuollainen hoito joka parantaa ihmisiä. Vain mielialalääkkeet ovat sellaisia lääkkeitä mitä suomalaisille voi antaa lääkärien mielestä. Eihän niillä parane mutta lääkeyhtiöt tienaa niillä vuosikausia per potilas.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Vierailija
2/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota hoitoa tullaan laillistamaan niin Suomi on kyllä vihoviimeinen maa jossa kirjataan Käypä Hoitoon. 😅 En itse lähtisi välttämättä kokeilemaan koska olen pähkinänkuoressa neurologisesti ihan äärimmäisen herkkä kaikelle, siksi en käytä mitään päihteitäkään. No ehkä jollain miniannostakin pienemmällä määrällä voisi kokeilla, nuohan voi auttaa migreeniinkin ja itsellä migreeni rajoittaa ikävästi elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan uskomatonta että mielialalääkkeitä enää edes syötetään, tosin nykyäänhän ne lykkää neuroleptejä ahdistukseen jo teineillekin. Sairasta ja sairastuttavaa, olen ihan varma että tuo lääkkeiden tuputus jopa nuorille on osasyy nykyisen mielenterveyskriisin takana. Koita siinä nyt elää mielekästä elämää kun mikään ei tunnu miltään + kaikki haittavaikutukset. 

Vierailija
4/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuota hoitoa tullaan laillistamaan niin Suomi on kyllä vihoviimeinen maa jossa kirjataan Käypä Hoitoon. 😅 En itse lähtisi välttämättä kokeilemaan koska olen pähkinänkuoressa neurologisesti ihan äärimmäisen herkkä kaikelle, siksi en käytä mitään päihteitäkään. No ehkä jollain miniannostakin pienemmällä määrällä voisi kokeilla, nuohan voi auttaa migreeniinkin ja itsellä migreeni rajoittaa ikävästi elämää.

Mieluummin ottaisin kerran tai kaksi sieniterapiaa kun söisin vuosia lääkkeitä. Ihan järki sanoo että kerta tai kaksi sieniä on pienempi paha kuin jatkuva lääkkeiden syöminen.

Vierailija
5/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihan uskomatonta että mielialalääkkeitä enää edes syötetään, tosin nykyäänhän ne lykkää neuroleptejä ahdistukseen jo teineillekin. Sairasta ja sairastuttavaa, olen ihan varma että tuo lääkkeiden tuputus jopa nuorille on osasyy nykyisen mielenterveyskriisin takana. Koita siinä nyt elää mielekästä elämää kun mikään ei tunnu miltään + kaikki haittavaikutukset. 

Mielialalääkkeitä kirjoitetaan tasan yhdestä syystä. Niitä ei voi käyttää päihteenä niin siksi niiden lääkkeiden lukuisat haitat eivät merkitse mitään. Päihdyttävä vaikutus on suomen lääkäreiden mielestä kaikkein pahin asia. Jos kuitenkin jotain päihdyttävää kirjoitetaan niin sen pitää olla myös fyysisesti koukuttavaa kuten rauhoittavat ja opioidit. Luonnon lääkkeet kuten sienet ja kannabis ovat lääkäreiden mielestä liian vaarallisia suomalaisten käytettäviksi. Ne kun eivät edes koukuta voimakkaasti niin niitä ei ainakaan saa käyttää mihinkään vaivaan.

Vierailija
6/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis kokeilemaan sieniä. Olisi ihanaa, jos saisi kerrasta tai kahdesta avun!

Vierailija
7/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekana mieleen otsikosta että nyt on keksitty terapia jossa terapiaa tarvitseva istuu huoneessa jossa kasvaa sieniä ruukuissa tai sitten metsän siimeksessä istuskelee sienien joukossa. Kun on kaikenmaailman väriterapiaa yms.

😅

Vierailija
8/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis kokeilemaan sieniä. Olisi ihanaa, jos saisi kerrasta tai kahdesta avun!

Minä olen harkinnut kokeilua omin luvin. Kun ei niitä kuitenkaan saa lääkäriltä niin luonnosta niitä voi poimia. 

Vierailija
9/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on yleensä viimeinen maa kun kyse on mistään järkevästä. Jos kyse olisi mistä tahansa jonkin asian kieltämisestä niin silloin suomi voi olla ensimmäinen. 

Vierailija
10/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman nimi on Puoli seitsemän. Taipuu Puoli seitsemässä. Ei mikään seitsämässä!

T: kielipoliisi

Vierailija
11/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä sitten vaan keräilemään niitä tiettyjä pieniä sieniä, niitä voi kasvaa missä vain nurmikoilla. Ei siitä tarvitse kertoa kenellekään, luonnosta saa kyllä kerätä. Niissä on suurta voimaa, niillä ei saa leikkiä, mutta ei tarvitse myöskään pelätä.

Vierailija
12/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen harkinnut kokeilua omin luvin. Kun ei niitä kuitenkaan saa lääkäriltä niin luonnosta niitä voi poimia. 

Rohkeasti vaan keräilemään syksyllä, ei siihen tarvita lupaa keneltäkään. Mutta tässä maassa siitä ei kannata mainita kenellekään.

Vierailija
13/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarana että sairastut skitsofreniaan ja syötkin sitten vahvoja lääkkeitä loppuelämäsi. Kokemusta on sienistä ja mielenterveysongelmista, EI auttanut.

Vierailija
14/38 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää syökö omin luvin niitä hyvin myrkyllisiä pieniä sieniä. Ethän kuitenkaan halua menettää maksaa ja kuolla siihen? Ajattele ennenkuin teet, jälkikäteen se on jo myöhäistä.

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille!

Vierailija
15/38 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarana että sairastut skitsofreniaan ja syötkin sitten vahvoja lääkkeitä loppuelämäsi. Kokemusta on sienistä ja mielenterveysongelmista, EI auttanut.

Suomessa väitetään että jos otat sieniä tai kannabista niin saat vähintään psykoosin ja skitsofrenian. Oikeasti riski on pieni ja psykoosien yleisin aiheuttaja on alkoholi noin 4000 psykoosia joka vuosi. Se on aina sama juttu että suomi on muka jotenkin eri asia kuin koko muu maailma.

Vierailija
16/38 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistit taas vauhdissa.

Tiesittekö että morfiini auttaa kuukautiskipuihin?? Nyt kaikille morfiinia apteekista ja jos sääntösuomi ei siihen taviu, paikalliselta diileriltä saa kyllä.

Vierailija
17/38 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostahan noita löytyy. Eräs tuttava on päässyt eroon masennuksesta, tupakasta ja alkoholin liikakäytöstä sienien avulla. Näyttävät myös korvaavan ADHD-lääkkeen. Mitään haittoja terveydelle ei näytä olleen siitä, että syö satunnaisesti mikroannoksia jo toista vuosikymmentä.

Vierailija
18/38 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis  hyi helvetti.Kuulin kerran eräästä tyypistä, jolle oli kuulemma annettu jotain tuollaista. Kun kurkkasin kanta tietoja ei ollut mainintaa tuollaisesta. 

Samoin henkilö itse nauroi, että ei hänelle ole mitään terapiaa koskaan annettu. . Myös kuulin luotettavalta taholta, että tuo olisi vale. Henkilöiltä jotka asuivat tuon kanssa eli varmasti tietäisivät, jos olisi ollut tuollaista. 

Silti yksi lääköri väitti että oli. 

Vierailija
19/38 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nistit taas vauhdissa.

Tiesittekö että morfiini auttaa kuukautiskipuihin?? Nyt kaikille morfiinia apteekista ja jos sääntösuomi ei siihen taviu, paikalliselta diileriltä saa kyllä.

Kannabiskin auttaa kuukautiskipuihin. Ei ole mikään pakko käyttää heti kovia aineita kipuihin. Tosin suomessa saa helpommin morfiinia kuin kannabista. Kun siihen kannabisreseptiin pitää saada jokin erityislupa. On se niin ihmeellinen lääkkeenä että siihen pitää olla ihan erityinen lupa. Mitä ei tietenkään saa mihinkään kuukautiskipuun. 

Vierailija
20/38 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman nimi on Puoli seitsemän. Taipuu Puoli seitsemässä. Ei mikään seitsämässä!

T: kielipoliisi

Puoli seiskassa puhuttiin x asiasta. Taivuttele sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä