Kenen muun mielestä Hobby Hallin Reimatec RUMA?
Minusta se on tosi mummomainen. En kyllä tuota ostaisi!
Kommentit (11)
Tän kevään mallisto on yleisesti ottaen sellainen että ei ole ihan mun makuun, mutta ostin kuitenkin lapsille reimatecit koska niistä on vain hyviä kokemuksia. Tytölle ostin myös remun haalarin jonka päällepukeminen on hankalampaa kuin reimatecin, koska siinä on kovin lyhyt vetoketju. Pojalla on toisena käyttöhaalarina äp-haalari vuosimallia -03, eikä edes hävetä käyttää sitä julkisesti :P
Vai voiko lastenkin pukuja kuvata sanalla mummomainen? ;)
Vierailija:
Tän kevään mallisto on yleisesti ottaen sellainen että ei ole ihan mun makuun, mutta ostin kuitenkin lapsille reimatecit koska niistä on vain hyviä kokemuksia. Tytölle ostin myös remun haalarin jonka päällepukeminen on hankalampaa kuin reimatecin, koska siinä on kovin lyhyt vetoketju. Pojalla on toisena käyttöhaalarina äp-haalari vuosimallia -03, eikä edes hävetä käyttää sitä julkisesti :P
...ja ihan innolla kaikki paikat kolunnut, kun tarkoitus kolmelle lapselle hankkia Reimatecit. Hobby Hallista olisi ollut tosi kätevä tilata vaikka kaikki, mut pettymys oli tuo Hobby Hallin malli!
Ja muutenkin mitä kauppoja kierrellyt, niin edellisen kauden mallit paljon ihanampia!
Kyllä on pettymyt tuo Hobby Hallin versio. Minkälainen siellä oli muuten viime vuonna? Muistaako kukaan?
T:ap
Mummomainen se minusta oli. Tai siis mummollani nähnyt joskus jotain tuon tyylistä joskus päällä.
Makuja monia, mutta minusta se on ruma. Tietysti voi olla vahva sana, kun pettymys nyt suuri Hobby Hallin malliin.
T: Ap
kaupoissa myytävistä poikien kokohaalareista. Ainoa mukava jonka löysin oli luonnonvalkoinen/savi yhdistelmä. Se menee sitten kummallekin sukupuolelle, jos tarvetta tulee joskus..
Vierailija:
kaupoissa myytävistä poikien kokohaalareista. Ainoa mukava jonka löysin oli luonnonvalkoinen/savi yhdistelmä. Se menee sitten kummallekin sukupuolelle, jos tarvetta tulee joskus..
Poikien puvusta en pidä, olen totaalisen kyllästynyt pojille joka tuutista työnnettävään siniseen. Ei värinä sovi meidän pojalle ollenkaan...
t. se, joka ajatteli olevan kyse aikuisten puvusta ;)
hyvä se silti varmaan on