Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin yhteyttä vanhaan ystävään pitkän tauon jälkeen

Vierailija
15.04.2025 |

Hän vastasi ja oli iloinen viestistä. Kuitenkin tuntuu etten saa mitään hänestä irti eli ei itse kerro mitään kuulumisia/mitä elämässä tapahtunut, ellen kysele ja kun kyselen vastataan yhdellä lauseella. Itse kerron oma-aloitteisesti kuulumisia ja mitä elämässä tapahtunut, niihin hän ei kommentoi mitään. Pitäisikö vain lopettaa keskustelu ja toivottaa hyvää jatkoa vai mitä tehdä. Hänellä menee monta päivää myös vastata takaisin.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin noin 7 vuotta sitten häneen viimeksi yhteydessä ja silloin ei tullut keskustelusta juuri mitään kun hän vastasi parilla lauseella jotai ympäripyöreää.

No eikö se edellinen kerta riittänyt sinulle?

Miksi haluat väenväkisin roikkua jossain vanhassa tutttavuudessa, jota ei selvästi kiinnosta?

Jätä hyvä ihminen toinen rauhaan. Hän ei tarvitse sinua.

Vierailija
42/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin noin 7 vuotta sitten häneen viimeksi yhteydessä ja silloin ei tullut keskustelusta juuri mitään kun hän vastasi parilla lauseella jotai ympäripyöreää.

Kuulostaa lähinnä siltä että hän on huono keskustelemaan kirjallisesti. Sovi tapaaminen kasvottain niin voitte juoruta yhdessä mielin määrin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietty odota et kerrotaan heti et mul oli syöpä ja melkein kuolin ja sit masennuin ja oonkin harkinnut itsemurhaa vaan et mul on 2 lasta ja ne harrastaa sählyy. Käyn ite töis samassa paikkaa. Rakennettiin uus talo. 2 kerroksinen. Kiva oma piha lapsilla leikkiä. Ite käyn jumpassa ja kuvailemassa luontoa. 

Vierailija
44/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähinnä siltä että hän on huono keskustelemaan kirjallisesti. Sovi tapaaminen kasvottain niin voitte juoruta yhdessä mielin määrin.

Missä luki, että keskustelivat kirjallisesti?

Joskus ihmettelen.

Vierailija
45/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei jumaliste. En mä kyllä käsitä mistä sit puhutaan jos ei siitä onko lapsia, onko asumis ja työkuviot ennallaan. Mistä te sit juttelette? Ja mitä luottamusta ja aikaa siihen tarvitaan et omasta elämästä kertoo. Kyl mä ainakin kerron tuntemattomillekin elämästäni miten muuten sitä voi tutustua jos vaa rallatellaan säästä.

Monet kaltaisesi ovat muille raskasta seuraa, usko pois.

Vierailija
46/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voinkin ehdottaa tapaamista mut se on se pointti et jos häntä ei tunnu edes kiinnostavan tutustua uudelleen näin ensin kirjoitellen niin kiinnostaako häntä tavatakkaan. Tuleeko tapaamiseen vaan koska ei kehtaa kieltäytyä. Ja tapaaminen on ihan kiusallinen. Tai sitten keksii et ei nyt kerkee. Asutaan 500km päässä toisistamme, että niin ei vaan tavata.

Ap

Vierailija
47/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se edellinen kerta riittänyt sinulle?

Miksi haluat väenväkisin roikkua jossain vanhassa tutttavuudessa, jota ei selvästi kiinnosta?

Jätä hyvä ihminen toinen rauhaan. Hän ei tarvitse sinua.

No kun ei siitä vastauksen lyhyydestä voi vetää tuollaista johtopäätöstä.

Vaikuttaa siltä että ap on yksinäinen, asettaa liikaa toiveita näihin vanhojen ystävyyksien pikaiselle palautukselle ja loukkaantuu kun toinen on ihan eri tyylinen kommunikoija.

Inhoan tällaisia jotka asettavat suuria odotuksia, pettyvät ja loukkaantuvat kun toinen ei heti vastannut odotuksiin odotetulla tavalla

Johan ap alussa laittoi, että sai vastauksen jonka mukaan oli kiva kuulla hänestä. Loput tässä ketjussa on pelkkää arvailua ja täysin turhaa spekulointia.

Vierailija
48/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä kiinnostaisi tavata niin voisihan hän sanoa et ku liikut täällä päin nii poikkea kahvilla. Enhän minä voi häntä heille kutsua kylään. Hänellä taas ei ole mitään syytä liikkua minun asuinalueellani, että vaikea kutsua kahville.

Ap

Vierailija
49/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietty odota et kerrotaan heti et mul oli syöpä ja melkein kuolin ja sit masennuin ja oonkin harkinnut itsemurhaa vaan et mul on 2 lasta ja ne harrastaa sählyy. Käyn ite töis samassa paikkaa. Rakennettiin uus talo. 2 kerroksinen. Kiva oma piha lapsilla leikkiä. Ite käyn jumpassa ja kuvailemassa luontoa. 

Aisaakeli, mieluummin menen pistelemään neuloja silmäluomien alle kuin juttelen ihmiselle jonka keskustelukyky on aikuisenakin kuin ala-asteen kirjevihko. "Moi oon Jenna mun lempinimi jeenskuuu silmät vihreet tykkään koriksest ja mun koiran nimi on Nekku"

Mitä kuvittelet kenenkään saavan sinun työpaikasta, asumisesta tai että mukulat harrastaa? Joo-o.

Vierailija
50/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kiinnosta nämä yhteydenotot. Motiivina on aina itsensä kehuminen ja toiselle naureskelu. En todellakaan vastaa. Kunnon ystävä ei katoa vuosikausiksi ja ota yhteyttä sitten, kun itsellä menee hyvin.

Vierailija
51/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisaakeli, mieluummin menen pistelemään neuloja silmäluomien alle kuin juttelen ihmiselle jonka keskustelukyky on aikuisenakin kuin ala-asteen kirjevihko. "Moi oon Jenna mun lempinimi jeenskuuu silmät vihreet tykkään koriksest ja mun koiran nimi on Nekku"

Mitä kuvittelet kenenkään saavan sinun työpaikasta, asumisesta tai että mukulat harrastaa? Joo-o.

No mun mielestä kuulumisten vaihto on se mistä aloitetaan taas se tutustuminen. Kerro mistä sä sit juttelet?

Vierailija
52/53 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voinkin ehdottaa tapaamista mut se on se pointti et jos häntä ei tunnu edes kiinnostavan tutustua uudelleen näin ensin kirjoitellen niin kiinnostaako häntä tavatakkaan. Tuleeko tapaamiseen vaan koska ei kehtaa kieltäytyä. Ja tapaaminen on ihan kiusallinen. Tai sitten keksii et ei nyt kerkee. Asutaan 500km päässä toisistamme, että niin ei vaan tavata.

Ap

Älä järjestä siitä tapaamisesta mitään yökyläilyä tai monipäiväistä numeroa, vaan mene sinne paikkakunnalle vaikka johonkin tapahtumaan ja varaa hotelli itsellesi. Kysy että lähtisikö hän kanssasi vaikka kahville tai syömään kun kerran sinne tulet. Älä laske tapaamista sen varaan että hän stressaisi mitä järjestäå sinulle tms. Älä siis tee itsestäsi riesaa vaan kepeä nopea tapaaminen jonka voi uusia seuraaana päivänä  vaikka kävelylenkin muodossa jos molemmat haluaa.

Vierailija
53/53 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei voi ymmärtää noin selkeitä vinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan