Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa kokoomuksen hätä huonosti menneistä vaaleista

Vierailija
15.04.2025 |

Orpo se vaan jatkaa valehtelemista tiedotustilaisuudessa. Talouskasvua ei näy eikä tule tämän hallituksen toimilla vaan pitempikestoinen lama. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kunnallisvaalitulos parani vuodesta 2021

Vierailija
2/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousosaajat. Suomen tuhot, maanpetturit, loiset 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikein että hallitus on kiristänyt tukipolitiikkaa mm. työttömyysturvaa ja asumistukea. Mutta mielestäni on väärin että samalla kokomusvetoinen "hyvä veli" -järjestelmä on voimissaan ja kaikin tavoin pyritään välttämään kiristykset kokoomuksen äänestäjiltä.

Siksi en pidä nykyisestä hallituksesta ja toivon todella että hallitus menee vaihtoon seuraavissa eduskuntavaaleissa.

Vierailija
4/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden kunnallisvaalitulos parani vuodesta 2021

Ja silti menettivät voiton. 

Vierailija
5/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen katsellut kokoomuksen talousosaamista yli 30 vuotta. Tulosten perusteella kokoomukselle ei saisi antaa mitään päätösvaltaa.

Vierailija
6/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen katsellut kokoomuksen talousosaamista yli 30 vuotta. Tulosten perusteella kokoomukselle ei saisi antaa mitään päätösvaltaa.

Ja sun lompakosta lentää koiperhonen ku sen avaa

Vierailija
7/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ainakin kun en käytä lompakkoa. Aina jää kotiin.

Eri

Vierailija
8/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä yrittäjänä tiedän että liikkeet kärsii näistä leikkauksista. Suurin osa ihmisistä ei ole näitä varakkaita. Itse ostan enää harrastustarvikkeita ja osakkeita. Muuhun en laita rahaa koska oikeistohallitus joka kurjistaa ihmisen elämää.

Vierailija
9/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisenä yrittäjänä tiedän että liikkeet kärsii näistä leikkauksista. Suurin osa ihmisistä ei ole näitä varakkaita. Itse ostan enää harrastustarvikkeita ja osakkeita. Muuhun en laita rahaa koska oikeistohallitus joka kurjistaa ihmisen elämää.

Eikö yhdysvalloilla oo enää varaa ostaa Meyeriltä jäänmurtajia LOL

Vierailija
10/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähtölaskenta alkanut Orpolle nyt. 

Jos ja kun talouskasvua ei tule, velkaa on enemmän kuin koskaan ja työttömyys on tapissa, niin siinä ei enää selitykset auta. 

Kannattiko valehdella välittävänsä valtionvelasta? 

Vierailija
11/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on lähtölaskenta alkanut Orpolle nyt. 

Jos ja kun talouskasvua ei tule, velkaa on enemmän kuin koskaan ja työttömyys on tapissa, niin siinä ei enää selitykset auta. 

Kannattiko valehdella välittävänsä valtionvelasta? 

Kannatti. Orpo sai kaiken minkä halusi. Kansa sai laman, vdusti lisää velkaa, romutetun yhteiskunnan yms.

Vierailija
12/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lompakossa ei elä mikrobitkaan. Niin köyhä että kun yksi päivä katsoin tilini saldoa niin pitkin maailmaa pörssit tuli alaspäin. 

Vierailija
13/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskellona nämä olivat hyvät vaalit. Protestiäänistä pöhötytään eikä oikeaa kasvua tapahdu, näin kertoo historia.

Vierailija
14/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus menestyi yllättävän hyvin. Varmaan puolueesta on paettu orvon aikana mutta persuiltabon tullut paljon pettyneitä tilalle. Persut olivat näiden vaalien todellinen menettäjiä.

Syy on kuitenkin sama: liioiteltuina valtionvelkaa per bkt ja sitten kun päästiin valtaan päästettiin bkt pysyvälle lasku-uralle ja velan määrä saatiin nousuun. 

Vuonna 2023 Suomen velka/bkt oli 55.4% ja vuonna 2024 jo 61.2%.  Niin sitä velkalaivaa käännellään! 

Vierailija
15/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus pärjäsi paremmin kuin olisivat ansainneet. Mutta persujen saama raju epäluottamuslause vaarantaa hallituksen työskentelyn. Jos persuille tulee tarpeeksi lunta tupaan niin puolue lähtee hallituksesta ja purra heitetään vuorostaan susille.

Ukkola on tavallaan kerrankin oikeassa sanoessaan että persut innostuivat liikaa tekemään kokoomuksen hommia. Kokkelit saivat lisättyä eriarvoisuutta likaamatta käsiään.

Vierailija
16/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastaistahan Petteri väitti maikkarilla - hyvin meni, kannatus ei laskenut. Kysyn sinulta Antti Petteri Orpo: Oletko Sinä vain kokoomuksen pääministeri. Toistan - oletko vain kokoomuksen pääministeri. Minulle tämä tulkinta o n uusi. Entä ne 80% suomalaisista  keitä he ovat - etkö Sinä välitä heistä ollenkaan, päämisteri kun olet????

Vierailija
17/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus voittaa seuraavat Eduskuntavaalit ja demarit joutuvat ikuisesti oppositioon.

Vierailija
18/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus voittaa seuraavat Eduskuntavaalit ja demarit joutuvat ikuisesti oppositioon.

Sekoomus joutaa jo pienpuolueiden joukkoon. Ei se aja kuin kultapossukerhon etuja.

Vierailija
19/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoomus joutaa jo pienpuolueiden joukkoon. Ei se aja kuin kultapossukerhon etuja.

Kultapossukerhon äänestäjät istuvat kuin tatti haalimansa omaisuuden päällä, kuka laittomasti kuka laillisesti. Ennemmin he vaikka kuolisivat kuin jakaisivat omastaan muille.

Vierailija
20/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai ne Kuhmoisissa 45,6% ku SDP vaan 19%.

Kuhmoistelaiset ei oo nii laiskoja ku tamperelaiset.