Persut alkavat epäröidä Satosen saattamisesta Kelan hillotolpalle
Purralla on kuitenkin niin syvällä kieli Orpon etumuksessa, että tuskin persut uskaltavat torpata valintaa!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bab87c1c-55f8-44d1-bf2d-676cc9f80…
Kommentit (25)
Ihan silkkaa teatteria, satonen menee sisään ja riikka hyppää kokoomukseen ja saa palkinnoksi lopulta vastaavan viran.
Tervetuloa arto tänne kelaan, minä olen jo vuoden verran keitelly myrkkyjä sitä varten.
Isänmaan ja oman kansan pettäminen täälä kylmässä pohjolassa ei ole sama asia kun amerikassa.
: ]
Vierailija kirjoitti:
Ihan silkkaa teatteria, satonen menee sisään ja riikka hyppää kokoomukseen ja saa palkinnoksi lopulta vastaavan viran.
Tervetuloa arto tänne kelaan, minä olen jo vuoden verran keitelly myrkkyjä sitä varten.
Isänmaan ja oman kansan pettäminen täälä kylmässä pohjolassa ei ole sama asia kun amerikassa.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Minä aion olla äärimmäisen mukava ja aurinkoinen, tarkkaavainen ja huolellinen ja aion hoitaa työni parhaani mukaan ja suomen eduksi. <3
Sinä tulet arto rakastumaan minuun, niin muutkin heikot miehet tekee.
Iso yläpeukku persuille, jos tämän tekevät. Sitten tosin yhteistyö kokoomuksen kanssa oli siinä.
Arto on mies paikallaan! Paras mies Kelan johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Satonen on hillonsa ansainnut.
Jos sanoisin mitä se on ansainnut niin sitä ei julkaistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Iso yläpeukku persuille, jos tämän tekevät. Sitten tosin yhteistyö kokoomuksen kanssa oli siinä.
No eivät tee, eiköhän tämä ole jo sovittu.
Pelkkää teatteria persuikta, tämä on jo sovittu juttu
Satonen pääsee sopivasti eläkkeelle kun virka loppuu.
Siis jos tehtävään valittaisiin joku demari tai vasemmistolainen, niin sittenkö se EI olisi enää "hillotolppa"?
On varmaan tosi vaikea homma jakaa kansalle ilmaista rahaa. Melkein yhtä vaikea kuin Alkon pomon homma myydä monopoliasemassa suomalaisille viinaa. Ovat toden totta palkkansa ansainneet.
Voisiko joku oikeasti kertoa, mitä tuossa hommassa pitää osata? Koska eihän Kelan johtaja päätä rahanjakoperusteista, eikös ne tule laista, kuka on oikeutettu minkäkinlaiseen tukeen? Ja virkailijat toimivat niiden lakien mukaan. Mutta mitä tämä johtaja siellä tekee?
Vassaripunikki taas puhuu kuin vassaripunikki puhuu. Ei voi fiksuudesta kehua rääväsuuta.
Vierailija kirjoitti:
Näin se suunnitelma etenee. T petsku, massu vähän löysällä jaskan tuotoksista
Ei sitten muuta tekemistä ole pääsiäisenä vassukoilla. Leukapieli vaahdossa täällä rivoja kirjoitellaan kuin olisi puute pas*ahousuilla. En ihmettele, jos eivät saa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku oikeasti kertoa, mitä tuossa hommassa pitää osata? Koska eihän Kelan johtaja päätä rahanjakoperusteista, eikös ne tule laista, kuka on oikeutettu minkäkinlaiseen tukeen? Ja virkailijat toimivat niiden lakien mukaan. Mutta mitä tämä johtaja siellä tekee?
Oletko sinä tosissaan noin tyhmä.
Näin se suunnitelma etenee. T petsku, massu vähän löysällä jaskan tuotoksista