Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimolla joku toinen?

Vierailija
14.04.2025 |

Mua vaivaa kun vaimoni  kattelee puhelintaan  ja hymyilee niin onnellisena, eikä niin että lukis jotain hauskaa. On sen näköinen kuin jokin sykähdyttäisi. Useinkin. Kun menen lähelle tai kävelen ohi, sulkee sivun heti. Meillä on ihan tavallinen perhe, yksi lapsi vielä kotona jne. 

M55

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aviomiehenä vaimo yllättäen ja jyrkästi kieltäytyi seksistä. Kielto oli ehdoton, siitä ei voinut keskustella ja muutenkin vaimo vuoteessa vetäytyi kuoreensa, ei halunnut kosketusta, ei mitään.

Selvä, ajattelin kauhuissani. Ei tietenkään noin kaunis nainen voi välttää miesten kiinnostusta. Hänellä on toinen!

Se oli todellinen piinaviikko, hieman jo toistakin mentiin, kun vaimo vihdoin reagoi tuskastumiseeni. Hänellä on takapuolessa paise, vaimo tunnusti.

Se oli helpotus. Mutta valehtelisin jos sanon etten ollisi ollut luulemastani tilanteesta myös kierolla tavalla kiihottunut. Ajatus vaimostani toisen miehen kanssa on ollut yksi fantasiani siitä lähtien.

Vierailija
2/21 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä kiihota ajatus, että miehelläni olisi toinen, vaikka vaan tuollaisella viestittelytasolla. On jotenkin sellanen huonommuuden ja riittämättömyyden tunne koko ajan. 

N55

Vierailija
4/21 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen vaimo/mies pitää jättää! Jos oma puoliso ei riitä, niin pois vaan!

Vierailija
5/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin olisi, että puoliso edes viestittelisi toisen kanssa salaa, olisiko suhteella enää kunnon pohjaa toimia? Vaikka olisi pitkäkin yhteinen menneisyys...

M67

Vierailija
6/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin olisi, että puoliso edes viestittelisi toisen kanssa salaa, olisiko suhteella enää kunnon pohjaa toimia? Vaikka olisi pitkäkin yhteinen menneisyys...

M67

Ehkä ei noin radikaalisti tarvitsisi ajatella kuitenkaan. Mutta jotain olisi kuitenkin rikki. Ja luottamus? Vaikeaa olisi, ainakin minulla

N66

Vierailija
7/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on joku Tinder salarakas tjms. Mutta tää on ihan normaalia parisuhteissa, sitä alkaa kaipaamaan vähän säpinää elämäänsä, kun on oltu kauan yhdessä. Ei tarkoita että olisi jättämässä sinua. Saattaa vähän käydä tilaisuuden salliessa, kokeilemassa, onko kulli parempaa aidan toisella puolella, mutta siinäkin käy samoin, joten harvemmin se nainen lähtee ja jättää lapsensa, miehensä ja kotinsa. 

Lisäksi tuossa kuhertelussa nainen vain kiihottuu ja ainakin alkuun saatat saada häneltä normaalia enemmän seksiä, joten ota tästä ilo irti.

Vierailija
8/21 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Pera lähettelee sille kikkelin kuvia? On niin naurettavan näköinen pili, että vaimoasi hymyilyttää!

Vierailija
9/21 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on toine jossei aloitteita tee, voihan toine olla muutenki ilman että naivat. tietää kun puhelin ahkerasti käytös  kyl ne naamioinnin osaa. ja jutuista tietää jo paljastavat ennen pitkää

Vierailija
10/21 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena aviomiehenä vaimo yllättäen ja jyrkästi kieltäytyi seksistä. Kielto oli ehdoton, siitä ei voinut keskustella ja muutenkin vaimo vuoteessa vetäytyi kuoreensa, ei halunnut kosketusta, ei mitään.

Selvä, ajattelin kauhuissani. Ei tietenkään noin kaunis nainen voi välttää miesten kiinnostusta. Hänellä on toinen!

Se oli todellinen piinaviikko, hieman jo toistakin mentiin, kun vaimo vihdoin reagoi tuskastumiseeni. Hänellä on takapuolessa paise, vaimo tunnusti.

Se oli helpotus. Mutta valehtelisin jos sanon etten ollisi ollut luulemastani tilanteesta myös kierolla tavalla kiihottunut. Ajatus vaimostani toisen miehen kanssa on ollut yksi fantasiani siitä lähtien.

Hyi hirvitys, yöks. Olisit jättänyt mokoman emakon!!

Vierailija
11/21 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee tarkasta kun tulee yllätys ylitöitä onko heti menossa suihkuun ja pikkarit koneeseen ja päälle.

Itse irroittaisin pesukoneen sulakkeen ja muija tulee kysyyn miksei se toimi niin voi olla Haukkana katsomassa kun muka korjaat konetta

Vierailija
12/21 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin varma merkki ihastuksesta. Onko sitten menty pidemmälle, on arvoitus. Sekin on arvoitus, miten sinä suhtaudut. Itse otin eron välittömästi, kun olin jo muuutenkin sitä suunnitellut seksin puutteen vuoksi.

Vierailija
13/21 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan, onko joku toinen. Jos myöntää tai vastaus on niin epämääräinen, että se on melkein myönteinen, käske pyytää kylään. Selvittäkää tilanne, onko joku kolmesta liikaa vai ei. Joko jatkatte kolmistaan tai jompikumpi  miehistä lähtee.

Vierailija
14/21 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa kun vaimoni  kattelee puhelintaan  ja hymyilee niin onnellisena, eikä niin että lukis jotain hauskaa. On sen näköinen kuin jokin sykähdyttäisi. Useinkin. Kun menen lähelle tai kävelen ohi, sulkee sivun heti. Meillä on ihan tavallinen perhe, yksi lapsi vielä kotona jne. 

M55

Tuo on kyllä kurja tilanne ja tunne. Tuttu. Otin ja kerran puheeksi. Ei mitään ole, suuttui. Okei, jatkettiin elämää. Jonkin ajan kuluttua tuli ilmi, että oli sittenkin joku toinen. Hänen kanssaan viestitteli ja lähetti kuvia. Keskusteli meistä mm.  Vaikka VAAN viestitteli, en voinut jatkaa yhdessä.

M63

Vierailija
15/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa tapahtuu täällä. Olen varma että löytyy joku toinen mies. Aika näyttä miten tässä

Käy.

T.Mies 50v.

Vierailija
16/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen vaimo/mies pitää jättää! Jos oma puoliso ei riitä, niin pois vaan!

Useampi lapsi joten ei tässä ihan mutulla viitsi.

T. mies 50v

Vierailija
17/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on lopettaa sivusuhde, kun tuntee elävänsä ensi kerran vuosikymmeeniin. Aviomies rupesi kerta kaikkiaan kyllästyttämään, seksiä ei ollut ollut vuosiin ja kaikki oli tylsää. Sitten tuli nuorempi mies ja vei eikä kysellyt. Olen nauttinut elämästäni enemmän kuin nuoruudessani enkä millään haluaisi lopettaa, vaikka ymmärrän, että vaarannan koko nykyisen liittoni.

Vierailija
18/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon veli!Samat kokemukset,lenkiltä palavaa vaimoa katsellessa tajusin että nyt on jotain tekeillä.Kysyin onko näin..,kielsi.Kysyin parin päivän päästä uudelleen ja selvisi että joku seppä käy poraamassa.Löin kamat kassiin ja lähdin.Muutin elämäni täysin,käyn salilla 3x viikkoon.Laihduin 10 kg,parturissa kerran kk.Tuoksujen käyttö oli täysin vierasta minulle aikaisemmin nyt se kuuluu itsestäänselvyytenä.Nyt naiset huomaavat minut ihan eri tavalla,vanha eukko vinkuu takaisin mutta se juna meni jo!Entiselle kuuluu kiitos siitä että sai minut heräämän!!

Vierailija
19/21 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on lopettaa sivusuhde, kun tuntee elävänsä ensi kerran vuosikymmeeniin. Aviomies rupesi kerta kaikkiaan kyllästyttämään, seksiä ei ollut ollut vuosiin ja kaikki oli tylsää. Sitten tuli nuorempi mies ja vei eikä kysellyt. Olen nauttinut elämästäni enemmän kuin nuoruudessani enkä millään haluaisi lopettaa, vaikka ymmärrän, että vaarannan koko nykyisen liittoni.

Kaikkea et voi saada joten ehkä kannattasi hieman miettiä tuota?

Jos seksiä ei ole niin mikä ihmeen parisuhde tuo on? 

Ero on ainoa vaihtoehto tuossa tilanteessa.

Itselle täällä pallolla eletään ei muille. 

Ihmiset kun ymmärtäisivät että  on yksi elämä joten elä se iloiten ja nauttien sillä loppu tulee kaikille ennemmin tai myöhemmin.

Kukaan ei tiedä paljonko siinä tiimalasissa on hiekkaa jäljellä.

Vierailija
20/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa joukkoon veli!Samat kokemukset,lenkiltä palavaa vaimoa katsellessa tajusin että nyt on jotain tekeillä.Kysyin onko näin..,kielsi.Kysyin parin päivän päästä uudelleen ja selvisi että joku seppä käy poraamassa.Löin kamat kassiin ja lähdin.Muutin elämäni täysin,käyn salilla 3x viikkoon.Laihduin 10 kg,parturissa kerran kk.Tuoksujen käyttö oli täysin vierasta minulle aikaisemmin nyt se kuuluu itsestäänselvyytenä.Nyt naiset huomaavat minut ihan eri tavalla,vanha eukko vinkuu takaisin mutta se juna meni jo!Entiselle kuuluu kiitos siitä että sai minut heräämän!!

Tuota et usko itsekään.